Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er best, og hvor i Oslo kan man få en billig og bra brunfarge? Jeg har ikke lyst til å ta sol.

Finnes det noen gode selvbruningskremer som gir bra resultat? Lyst på litt farge nå når det er vår!

Anonym poster: 88fa386fc5c01654b956d25c005ab44d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er best, og hvor i Oslo kan man få en billig og bra brunfarge? Jeg har ikke lyst til å ta sol.

Finnes det noen gode selvbruningskremer som gir bra resultat? Lyst på litt farge nå når det er vår!

Synes spray er best for et jevnt og fint resultat, krem kan lett bli litt skjoldete og ujevnt. :) Selv bruker jeg St. Tropez Self Tan Bronzing Spray. Veldig god! Selvbruningskrem, da ville jeg godt for en fra Clinique. :)

Anonym poster: ddc405d4231f9c57cc83ab1b50b97ec1

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Så det blir ikke skjoldete og stripete av den fra St. Tropez?

Hva med klinikker som gjør sånt, er det bedre? Har gjort det en gang før, men det er såpass mange år siden at jeg ikke husker om det holder lenge og hvordan resultatet ble. Vil ikke se ut som en oransje fjortis, men heller ikke være så nordmannbleik som jeg er nå! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare si at det er trist at man vil bruke produkter som er testet på seler. :tristbla:

Anonym poster: 41e51682beec2e4bf4a653cc8c8a67e0

AnonymBruker
Skrevet

Er de det??! Da vil jeg ikke bruke det. Tips om noe annet? Hva med klinikker?

Jeg vil ikke bruke produkter som er testa på dyr i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Er de det??! Da vil jeg ikke bruke det. Tips om noe annet? Hva med klinikker?

Jeg vil ikke bruke produkter som er testa på dyr i det hele tatt.

Ta en titt på trådtittelen...

Skrevet

Ville bare si at det er trist at man vil bruke produkter som er testet på seler. :tristbla:

:laugh::danse:

Skrevet

Jeg synes det er lettere å få en fin farge med krem enn med spray.

AnonymBruker
Skrevet

Ta en titt på trådtittelen...

Hva mener du? Det er jeg som har laga tråden, så hvordan kan å ta en titt på tittelen hjelpe meg til å velge produkter som ikke er dyretesta?

KAnskje jeg formulerte tittelen litt feil. Jeg vil gjerne vite om noen har bedre erfaring med klinikker som sprayer folk enn å gjøre det selv. Tenkte at spraytan var klinikker og sånne bokser man går inn i, mens selvbruningskrem var å gjøre det selv. Tenkte ikke på at det finnes både krem og spray til eget bruk.

Skrevet

SELbruningskrem.... I Norge skrives det vanligvis SELVbruningskrem:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, herreguuud, det så jeg ikke før nå! : :laugh:

At det går an. Det vet jeg jo, såklart, at den typo skulle snike seg inn akkurat DER, da. Nå følte jeg meg skikkelig blond.

Men sånn bortsett fra den idiotiske skrivefeilen jeg ikke får gjort noe med som AB...hjelp?

Skrevet

Bruker st.tropez spray mye, men har slitt med elendig kvalitet på de! Boksen tuller seg, slytter helt å spraye farge, kan ikke brukes i alle vinkler, spytter fargeklatter, mm.mm. syyyykt irriterende! ! Når de koster 500 kr boksen så BØR de funke synes jeg. Har kjøpt mine på vita..hvor kjøper dere st.tropez? Vil prøve en annen butikk, kansje vita har dårlige varer? St tropez spray er jo kjent for å være sååå bra, men det er ikke min erfaring! (Når boksen først virker så er fargen flott, da) men dritt når boksen slutter å funke når du har sprayet halve siden av kroppen... *kruelladevil look*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...