Gå til innhold

Gamle tegnefilmer på film/tv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting jeg har lagt merke til på film og tv. Og det er at når noen (voksne) ser på tegnefilm så er det disse gamle (gjerne svart-hvitt) Looney Toons eller Disney, bippe stankelbein eller gamle Mikke Mus, gamle Tom&Jerry..hva er det for noe spesielle greier? Det hender aldri at de ser på tegnefilmer av nyere dato

Anonym poster: 1a3305c7f48f9e2844f96ef4f3a197b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting jeg har lagt merke til på film og tv. Og det er at når noen (voksne) ser på tegnefilm så er det disse gamle (gjerne svart-hvitt) Looney Toons eller Disney, bippe stankelbein eller gamle Mikke Mus, gamle Tom&Jerry..hva er det for noe spesielle greier? Det hender aldri at de ser på tegnefilmer av nyere dato

Anonym poster: 1a3305c7f48f9e2844f96ef4f3a197b1

De viste da Shrek i filmen I am Legend?

Men mulig det stemmer det du sier. Jeg tipper det har med kostnader å gjøre. Å vise en kort snutt av en eldgammel svart/hvitt tegnefilm blir det ikke mye rettighetsavgifter av. En bit av Shrek koster nok betraktelig mer.

Anonym poster: a69472506b5fa741ac4041fe0771c30f

Skrevet

Antagelig har det også med nostalgi å gjøre - hvis jeg vil sette meg ned og se tegnefilm, så vil jeg heller se på de du nevnte enn de nyere filmene. De har jeg ikke noe forhold til.

Gjest Jon Snow
Skrevet

Det er fordi de gamle tegneseriene er mye bedre. Noe dagens generasjon ikke ser ut til å forstå

Skrevet

Booomerang sender mye eldre tegneserier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...