Gjest King James IV Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Vilkne 10 Land er de beste dere har vært i vel mine er uansett 1 Russland 2 Tjekkia 3 Ungarn 4 Skotland 5 Polen 6 Nigeria 7 Nederland 8 England 9 Kina 10 Lichenstein
Gjest Ex. flyvertinne. Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 I ikke prioritert rekkefølge: 1. Byen Petra i Jordan. Ubeskrivelig! 2. Damaskus. Eksotisk, spennende, fantastiske kontraster! 3. Bangkok. Ikke spesielt vakker, varmt og eksosfullt. Likevel må den bare oppleves. 4.New York, en smeltedigel uten sidestykke. 5.New Orleans, sørstatsby med sjarm og historie. 6.England. Kultur, kultur og kultur! 7.Roma i mai... 8.Barcelona for syv- åtte år siden. 9. Tromsø. Vakker natur, morsomt uteliv, eksotisk klima. (for en som ikke bor der fast...) 10. Bergen. Norges flotteste by! (nei, jeg er IKKE Bergenser!)
Gjest ex. flyvertinne. Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 I ikke prioritert rekkefølge: 1. Byen Petra i Jordan. Ubeskrivelig! 2. Damaskus. Eksotisk, spennende, fantastiske kontraster! 3. Bangkok. Ikke spesielt vakker, varmt og eksosfullt. Likevel må den bare oppleves. 4.New York, en smeltedigel uten sidestykke. 5.New Orleans, sørstatsby med sjarm og historie. 6.England. Kultur, kultur og kultur! 7.Roma i mai... 8.Barcelona for syv- åtte år siden. 9. Tromsø. Vakker natur, morsomt uteliv, eksotisk klima. (for en som ikke bor der fast...) 10. Bergen. Norges flotteste by! (nei, jeg er IKKE Bergenser!) Beklager, jeg leste ikke hovedinnlegget godt nok! Ser nå at det var LAND det var snakk om! :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå