tingeling Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 En sjelden gang i blant lar jeg meg overtale av barna til å gå på mc Donalds. Spiser da gjerne en meny med feks Big Mac, pommes frites og cola light. Ikke sunt, men det er greit. Men det jeg ikke skjønner er hva det er med denne maten som gjør meg så ekstremt oppblåst? Det er jo i praksis bare brød ( som jeg vanligvis spiser lite av, men som ikke gjør meg oppblåst), stekt kjøttdeig, salat, dressing, ost, cola light og pommes frites. Ingen av disse tingene har den effekten hvis jeg lager noe tilsvarende hjemme. Er det stekefettet / frityroljen de bruker?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Alt sammen, fett, salt og hvete. Anonym poster: 01ca4e599f75388a0d20eddf7790ab3d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 En kompis av meg jobber på slakteri, han sier at de sender rent kjøtt til macdonalds, men når det kommer dit så blir det lagret og stekt i fett som er ganske hardt for magen i grunn. Kullsyren i brusen gjør deg oppblåst, så saltet lagrer vann i kroppen, oljen pommes fritesen er stekt i, alt. Anonym poster: efbb63e4a531adb32fc2ee3522b9ffec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå