Gjest Gjest i dag Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Har en kollega jeg gjerne skulle hatt noen råd ang. hvordan jeg skal takle.. Denne mannlige kollegaen er sideordnet meg, men et par år eldre. Vi er begge i 20 - årene. Den siste tiden har han vært temmelig åpenlyst interessert i meg. Vi er begge i forhold. Jeg sa klart fra om dette med det samme jeg merket at oppførselen hans var "over streken" overfor meg. Han fortalte meg at han var i et samboerforhold som hadde vart svært lenge. Likevel gir han masse komplimenter, kommer med åpenbare forslag, etc. Jeg har vært hyggelig, men avvisende hele tiden. I begynnelsen synes jeg det var fint med litt bekreftelse og hyggelig prat, nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham. Jeg forstår ganske enkelt ikke oppførselen hans. Hvordan kan han tillate seg å holde på sånn når han er i et forhold? Hvorfor gir han ikke opp, når han vet at også jeg er opptatt? Jeg ønsker ikke å skape dårlig miljø på arbeidplassen, så jeg har ikke lyst til å sette ham på plass mer enn jeg behøver. Hvorfor tar han ikke et hint? Tenker også endel på den forsmådde kvinnen som sitter hjemme hos ham.. synes synd på henne. Vet at om jeg hadde vært singel (og interessert), så hadde han garantert hoppet til sengs med meg uten videre. Det provoserer og forundrer meg! Noen som vil dele erfaringer, kommentere eller komme med råd?
Gjest MrsL Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Det eneste rådet jeg kan gi er å ta det opp med ham på en vennlig, men bestemt måte..............
Gjest GreenSky Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Først snill, så slem. Du har sagt fra på en snill måte, nå kan du si fra på en "slem" måte. Gi han tydelig beskjed om hvor landet ligger.
Rapitap Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Enig med Greensky. Gå til sjefen deres nå! Nok er nok. Ikke vingle eller unnskylde. Du sier jo selv at det er uutholdelig på en måte, men så vil du unngå å si/eller gjøre noe, uten at det får noen som helst konsekvenser? Nei, jente. Stopp!
Frodo Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Si til ham at hvis han ikke slutter så blir du tvunget til å ta det opp med dama hans. Si at han gjør deg ukomfortabel når han holder på slik.
moonmood Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Det eneste rådet jeg kan gi er å ta det opp med ham på en vennlig, men bestemt måte.............. Ja, sånn er det. Bare merk deg at for oss så betyr dette DIREKTE og KONKRET. Det er, dessverre, noe mange kvinner ikke forstår. No offence Dessverre er det alltids sjanse for at han ikke skjønner det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå