AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #21 Skrevet 5. mai 2013 Hei! Syntes det høres svært vanskelig ut å identifisere seg som et annet kjønn. Har du gått igjennom en kjønnskifteoperasjon nå? Har du noen gang vært i et godt forhold? Er du bare interessert i menn, og hvis ja, ser du da på deg selv som hetero? Føler du det nedverdigende at det står mann i passet ditt? Får man nytt personnummer hvis man får skifte kjønn? (Siden partallending = kvinne) Hei zazzles Ja, jeg har gått gjennom kjønnskifteoperasjonen nedentil, bryst og ansiktsrekonstruksjon (den var den viktigste). Ja, jeg har vært i et godt forhold. Var gift med en mann i mange år men er skilt nå. Er kun interessert i menn. Føler ingen tenning på andre kvinner og kan ikke helt se for meg et forhold med en kvinne. Jeg ser på meg selv som hetero. Det står ikke "mann" i passet mitt og tallet i midten av personnummeret mitt er 4 Anonym poster: ae885b15e35a301c68bde27ac2cb7395 Anonym poster: ae885b15e35a301c68bde27ac2cb7395 2
Gjest Gunfreak Skrevet 6. mai 2013 #22 Skrevet 6. mai 2013 Hei zazzles Ja, jeg har gått gjennom kjønnskifteoperasjonen nedentil, bryst og ansiktsrekonstruksjon (den var den viktigste). Ja, jeg har vært i et godt forhold. Var gift med en mann i mange år men er skilt nå. Er kun interessert i menn. Føler ingen tenning på andre kvinner og kan ikke helt se for meg et forhold med en kvinne. Jeg ser på meg selv som hetero. Det står ikke "mann" i passet mitt og tallet i midten av personnummeret mitt er 4 Anonym poster: ae885b15e35a301c68bde27ac2cb7395 Anonym poster: ae885b15e35a301c68bde27ac2cb7395 Hvordan tenker du på transkjønnete som ikke tar den operasjonen nedentil, er jo mange som ikke gjør det og føler at de er der de vil være uten dens siste operasjonen. Syns du det er rart siden du gikk hele veien, eller kan du sette deg i deres tankegang? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #23 Skrevet 6. mai 2013 Hvordan tenker du på transkjønnete som ikke tar den operasjonen nedentil, er jo mange som ikke gjør det og føler at de er der de vil være uten dens siste operasjonen. Syns du det er rart siden du gikk hele veien, eller kan du sette deg i deres tankegang? Hei Personlig mener jeg ikke så mye om det. Jeg kan forstå at det er de som ikke ønsker eller tør å gå gjennom en slik operasjon. For å være helt ærlig, det var en jævelig opplevese. Hvis man går på et trans-forum så vil man se at det er en hel del krangling om akkurat dette her. Det er mange som mener at de som ikke har srs ikke er transseksuelle. Tradisjonelt sett er det veldig mange mennesker som ikke tror på lidelsen vår og vi er en av de få pasientgruppene som må bevise for leger og psykiatere at vi er de vi hevder å være. Det er på mange måter voldsom motstand mot å skifte kjønn i samfunnet. Man må være utrolig sikker på seg selv og jeg tror at mange føler de må hevde seg over de som ikke tar operasjonen for å validere seg selv. "More trans than you" kalles fenomenet. For min del var ikke srs den hellige gral. Man hører historier om de som våkner etter operasjonen og gråter av lykke. Selv gråt og hulket jeg i smerte. srs var for meg bare noe jeg måtte gjøre og jeg tenkte ikke så mye over det. Jeg kunne nok faktisk levd uten denne operasjonen. Ansiktet var for meg mye viktigere. Det er jo tross alt det alle til daglig ser, ikke hva som er mellom beina. Anonym poster: ae885b15e35a301c68bde27ac2cb7395 2
Transelise Skrevet 1. juni 2013 #24 Skrevet 1. juni 2013 Hei, setter meg ikke i noen bås. Lever for det meste som mann, men føler en lettelse å ta på kjole og andre jenteting. Tenner på femi jenter. Blir selv litt mer yr når jeg er jente 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #25 Skrevet 1. juni 2013 De heter transkjønnete ikke shemale :opplyse: i MTF er de kvinner født i mannekropp, de fleste vet at de er i feil kropp når de er veldig unge, de begynner på hormoner, senere tar de bryst inplanter, noen men ikke alle opererer kjønnsorganet, noen føler rett og slett de er riktige selv med penis, det er ingen fasit på dette. Er shemale det samme som ladyboy? Anonym poster: 8429226ca08372719145a0f25c377005
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå