AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Når begynte dere å legge baby på eget rom? Anonym poster: 8b515345aab85b18efbf4b7456503e4c
Gjest pysepusen Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Her hadde vi kun et soverom til han var to, så han ble ikke lagt på eget rom før det Nestemann blir tidligst lagt på eget rom når hun er et år, gjerne litt eldre. 1
Sissa Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Unnskyld at jeg ''tar over'' tråden litt, men jeg lurer på hvordan det gikk når de begynte å sove på eget rom, sov babyen bedre, dårligere, ikke noe forskjell, ammet dere fortsatt på natten?
Redbull Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Unnskyld at jeg ''tar over'' tråden litt, men jeg lurer på hvordan det gikk når de begynte å sove på eget rom, sov babyen bedre, dårligere, ikke noe forskjell, ammet dere fortsatt på natten? Jenta mi sov like godt uansett, men JEG sov bedre med henne på ett annet rom. Jeg våkna bare hun bevegde lillefingeren. Gav flaske, måtte uansett ned å varme den så da var det det samme hvor jeg gav den.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Vi la vesla på eget rom da hun var drøyt 5mnd. Hun flaskemates med mme i senga. Opplever at hun sover bedre. Slipper å våkne når vi legger oss og sovner også lettere etter mating. Bruker baby call da vi grunnet oppussing har henne i en annen etg. Jeg sover også bedre da jeg ikke ligger hører på alle lydene hun kan lage. Våkner av gråt eller prat i calling -men slipper soving og dynelyder ;-) vesla er akkurat blitt 6mnd. Anonym poster: aacd172e1b697bd7a109a7be0c5668bb
Teriyaki Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Da han var fire måneder gammel. En avgjørelse vi tok da i hadde kjempedårlig nattesøvn alle mann da han var på samme rom som oss.
-Englefjes- Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 Førstemann ble flyttet på eget rom da hun var 9 måneder. Hadde vi hatt mulighet tidligere, hadde det nok blitt da jeg sluttet å nattamme da hun var 7,5 måneder. LIllebror på 8,5 måneder nattammes, men jeg håper å kunne slutte med det om en måneds tid. Om det går greit flyttes han inn på rommet til storesøster.
Arkana Skrevet 3. mai 2013 #11 Skrevet 3. mai 2013 Vi la dem på eget rom straks de sluttet å spise om natten. Det var rundt 5 mnd for førstemann og 9 mnd for andremann. Barna sov like godt på eget rom som på vårt, men vi sov mye bedre.
Stinelin Skrevet 3. mai 2013 #12 Skrevet 3. mai 2013 Unnskyld at jeg ''tar over'' tråden litt, men jeg lurer på hvordan det gikk når de begynte å sove på eget rom, sov babyen bedre, dårligere, ikke noe forskjell, ammet dere fortsatt på natten? Vi kutta nattmaten før han flytta, hadde ikke orket å gå lengre enn nødvendig med flaske flere ganger om natta. Han sov ikke umiddelbart bedre, men nå begynner det å hjelpe. Hadde en periode på et par uker hvor han brukte lang tid på å sovne, og vi måtte ligge på sovesofa ved siden av sprinkelsenga ca en halvtime før han sovnet. Gråt ikke, men var tydelig på at han ville vi skulle være der. Nå våkner han som regel en gang om natta og kan skrike skikkelig, uten at jeg vet hva det er. Men vi sover ihvertfall bedre når vi sover uten å våkne av hverandres lyder.
Adrianne Skrevet 3. mai 2013 #13 Skrevet 3. mai 2013 Eldstemann ble lagt på eget rom da han var ca 7-8 mnd. Da nattammet jeg enda. Vi hadde nok flyttet han på eget rom tidligere (rundt 6 mnd, tipper jeg), hvis det hadde vært mulig, men da hadde vi ikke eget soverom til han. Men selv om jeg måtte opp til han på et annet rom, sov vi begge bedre. Tidligere våknet vi av hverandres lyder om natta + at jeg holdt på å bli gal av at han hver morgen våknet av pappans slumring på vekkerklokka! (og pappan våknet selvfølgelig ikke av noen av disse lydene... )
Irja Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 6 uker. Den første natta sov hun 6 timer sammenhengende. Nå sover hun 7-8 timer i strekk (11 uker gammel) alle tre sovet bedre vi hat babycall..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Vi la vesla på eget rom da hun var drøyt 5mnd. Hun flaskemates med mme i senga. Opplever at hun sover bedre. Slipper å våkne når vi legger oss og sovner også lettere etter mating. Bruker baby call da vi grunnet oppussing har henne i en annen etg. Jeg sover også bedre da jeg ikke ligger hører på alle lydene hun kan lage. Våkner av gråt eller prat i calling -men slipper soving og dynelyder ;-) vesla er akkurat blitt 6mnd. Anonym poster: aacd172e1b697bd7a109a7be0c5668bb Mates i sengen? Det er ikke bra. Anonym poster: 15305e87ec7b4de4e508f5568089c2c5
Teriyaki Skrevet 4. mai 2013 #17 Skrevet 4. mai 2013 Mates i sengen? Det er ikke bra. Anonym poster: 15305e87ec7b4de4e508f5568089c2c5 Hva er galt med det? Så lenge babyen ikke krever å bli tatt opp for ekstra kos under matingen, så ser jeg ikke problemet. Kos og oppmerksomhet kan de få på dagen (forutsatt at de godtar å ikke bli tatt opp om natten).
Soon Skrevet 4. mai 2013 #18 Skrevet 4. mai 2013 Mates i sengen? Det er ikke bra. Anonym poster: 15305e87ec7b4de4e508f5568089c2c5 Hvorfor ikke det?? Snuppa her får flaske i sengen både når hun legger seg for kvelden, og hvis hun får flaske på natta istedet for pupp. Sovner da mye fortere igjen, enn om jeg har hun på fanget og mater... Til ts: førstemann fikk eget rom da han var 6 måneder, andremann da hun var 7,5 måned. Vi sover bedre alle sammen etter dette, selv om snuppa fortsatt spiser om natta.
Redbull Skrevet 4. mai 2013 #19 Skrevet 4. mai 2013 Mates i sengen? Det er ikke bra. Anonym poster: 15305e87ec7b4de4e508f5568089c2c5 Hvorfor ikke? Det fikk dattera mi
Harlekin Skrevet 4. mai 2013 #20 Skrevet 4. mai 2013 Unnskyld at jeg ''tar over'' tråden litt, men jeg lurer på hvordan det gikk når de begynte å sove på eget rom, sov babyen bedre, dårligere, ikke noe forskjell, ammet dere fortsatt på natten? Vi la datteren vår på eget rom da hun var 8 måneder gammel, og det gikk veldig bra fra dag en. Vi sov bedre alle sammen, og det var godt å f.eks. kunne sette på lyset og lese litt i sengen før jeg la meg til å sovne. Det hadde jeg savnet Mates i sengen? Det er ikke bra. Anonym poster: 15305e87ec7b4de4e508f5568089c2c5 Jeg spør som de andre, hvorfor i alle dager ikke? Det er da mye lettere å få barnet til å sovne igjen etterpå dersom det får ligge i sengen under matingen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå