Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par måneder siden ble jeg med en fyr hjem. Vi rotet, og hadde nesten sex (jeg sugde han). Anyway, i morgen skal jeg på samme vors som han, og jeg er så redd for at han tror det skal skje igjen. Har hørt rykter om at han liker meg, men jeg føler ikke det samme for han. Vi ble enige sist at det ikke betydde noe, men vil ikke såre han. Jeg vil ikke rote med han igjen. Hva gjør man?

Anonym poster: 5d35cb7123bc5c817644e0ca7b713aca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting!

Det simpleste man kan forestille seg. Og det mest effektive i liknende situasjoner.

Og har du rett i dine mistanker og han vil fremme idéen om å gjøre noe sånt igjen.

Så er det bare å fortelle han at det kommer nok ikke til å skje. Det var en en-gangs-ting.

Hehe. Og hvis du føler du har lyst å sitte han på plass i tillegg slik at han ikke kommer tilbake en annen gang, kan du jo si noe sånt som: men vi kan jo være venner da. :)

Anonym poster: af555ff0011dffdf54d57b9d693a86d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du liker å være en liten player? Såre gutter med å ligge med de og skape forventninger.

Anonym poster: 572a5898e01f1fcdefdb376b5b5e0dcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du liker å være en liten player? Såre gutter med å ligge med de og skape forventninger.

Anonym poster: 572a5898e01f1fcdefdb376b5b5e0dcc

Hehe jepp!

Eller bare at jeg trakk meg unna og sa at jeg ikke ville noe seriøst, men han ville likevel og var inneforstått med opplegget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe jepp!

Eller bare at jeg trakk meg unna og sa at jeg ikke ville noe seriøst, men han ville likevel og var inneforstått med opplegget.

Rundbrenner!

Anonym poster: 525b8da70592d1956fc84e3f53d41103

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting!

Det simpleste man kan forestille seg. Og det mest effektive i liknende situasjoner.

Og har du rett i dine mistanker og han vil fremme idéen om å gjøre noe sånt igjen.

Så er det bare å fortelle han at det kommer nok ikke til å skje. Det var en en-gangs-ting.

Hehe. Og hvis du føler du har lyst å sitte han på plass i tillegg slik at han ikke kommer tilbake en annen gang, kan du jo si noe sånt som: men vi kan jo være venner da. :)

Kjenner det knyter seg i magen når du sier det. Alle mine forhold har endt omtrent med den ordlyden.... :(

Skrevet

Hehe jepp!

Det du egentlig sier er at du er en billig tøs. Hvis du ikke har vanskeligheter med å suge random gutter du egentlig ikke liker, hvor vanskelig kan det være å si at "det var et engangstilfelle buddy" om han prøver seg?

Skrevet (endret)

Det du egentlig sier er at du er en billig tøs. Hvis du ikke har vanskeligheter med å suge random gutter du egentlig ikke liker, hvor vanskelig kan det være å si at "det var et engangstilfelle buddy" om han prøver seg?

Gi deg med den drittslenginga di, steinaldermann.

TS:

I tilfelle du ikke kjenner til Tom, les denne tråden her: http://forum.kvinneg...pic=740673&st=0

Den sier egentlig det meste. Ikke noe å ta seg nær av med andre ord.

Endret av Flair
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe tar meg ikke nær av det :)

Har hatt sex med 3 personer i mitt 27 år lange liv, så jeg er langt fra tøs!

Får bare ta det som det kommer i morgen, og håpe at han ikke forventer noe mer. Hater sånt!

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner det knyter seg i magen når du sier det. Alle mine forhold har endt omtrent med den ordlyden.... :(

Bra! For den lover aldri noe godt.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe tar meg ikke nær av det :)

Har hatt sex med 3 personer i mitt 27 år lange liv, så jeg er langt fra tøs!

Får bare ta det som det kommer i morgen, og håpe at han ikke forventer noe mer. Hater sånt!

Hele 3 personer var ikke så mange. Selv har jeg og hatt et 27 år langt liv foreløpig,

men kan nok anses som noe mer "billig" eller "flink", alt ettersom.

Vet ikke om jeg akkurat hever gjennomsnittet, men jeg kan trygt si at du har ikke ligget med så overraskende mange, men kanskje akkurat passe for at du skulle bli den teaseren du er..?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener dere at jeg er teaser? :klo:

Han prøver seg på meg, jeg trekker meg unna og sier at det ikke er lurt. Han spør hvorfor, jeg sier at jeg ikke er ute etter noe seriøst og vil hjem. Han inviterer meg hjem til han likevel og ble enige om at det ikke betydde noe.

Uansett, ryktene sier at han ha noe på gang med en jente, så da slipper jeg å bekymre meg for i kveld :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor mener dere at jeg er teaser? :klo:

Han prøver seg på meg, jeg trekker meg unna og sier at det ikke er lurt. Han spør hvorfor, jeg sier at jeg ikke er ute etter noe seriøst og vil hjem. Han inviterer meg hjem til han likevel og ble enige om at det ikke betydde noe.

Uansett, ryktene sier at han ha noe på gang med en jente, så da slipper jeg å bekymre meg for i kveld :)

Du er en teaser fordi du er kvinne og har uforpliktende sex. Har du ikke lært på kg at kvinner ikke skal ha ons? Vi bør ha et seriøst forhold i flere måneder minst før vi har sex med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...