AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Iphonen min har klikka litt når det kommer til spotify, og avspilling av lyd generelt. Når jeg hører på musikk med spotify så pauser og player den av seg selv nesten konstant. Ikke alltid den setter seg på igjen av seg selv, da må jeg gjøre dette manuelt. Av og til pauser den og henter fram "siri" også. Jeg tenkte kanskje dette kunne ha noe med ustabilt nett å gjøre, men den er akkurat likedan når jeg skrur av alt internett og spiller av i offline mode. Så tenkte jeg at det kunne være fordi jeg kommer nær noen knapper når den ligger i lomma, men jeg har også forsøkt å holde telefonen i hånda og se på den, slik at jeg ikke kan ha kommet nær noe. Innimellom skrur podcaster seg på av seg selv også. Noen som har opplevd det samme, eller vet hva dette kan skyldes? Har foresten akkurat oppdatert spotify til nyeste versjon. Anonym poster: 80615b964e411275eb1648ccfd097dcc
Gjest padawan Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Det er ikke fordi Siri hører på i bakgrunnen og aktiviserer seg selv på bakgrunn av hva teksten på sangene er?
BrookeDavis Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Den 3. mai 2013 at 18.01, AnonymBruker skrev: Iphonen min har klikka litt når det kommer til spotify, og avspilling av lyd generelt. Når jeg hører på musikk med spotify så pauser og player den av seg selv nesten konstant. Ikke alltid den setter seg på igjen av seg selv, da må jeg gjøre dette manuelt. Av og til pauser den og henter fram "siri" også. Jeg tenkte kanskje dette kunne ha noe med ustabilt nett å gjøre, men den er akkurat likedan når jeg skrur av alt internett og spiller av i offline mode. Så tenkte jeg at det kunne være fordi jeg kommer nær noen knapper når den ligger i lomma, men jeg har også forsøkt å holde telefonen i hånda og se på den, slik at jeg ikke kan ha kommet nær noe. Innimellom skrur podcaster seg på av seg selv også. Noen som har opplevd det samme, eller vet hva dette kan skyldes? Har foresten akkurat oppdatert spotify til nyeste versjon. Anonym poster: 80615b964e411275eb1648ccfd097dcc Hei! Har du funnet det ut? Min gjør akuratt det samme! Har iPhone 6s pluss. Skjer når jeg har i headsett tror jeg. Sykt plagsomt! Til og med når jeg lukker Spotify appen så fortsetter den med klikkinga. Håper på svar! 😫
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå