Tosca Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 I dag var jeg på Brudehuset og tilpasset kjolen. Endelig! Det var bare sååå gøy! Kjøpte den for lenge siden og den har hengt på Brudehuset hele tiden. Det var helt topp å få den på igjen. Nå merker jeg viirkelig at det nærmer seg. Gleder meg! Bare så synd at jeg ikke har funnet bilde på nettet til å vise dere. Det er en helt enkel romantica kjole. Nydelig!
Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Så flott!! Det er så koselig at det endelig skal bli virkelig for dere denne gangen. Ønsker deg massevis av lykke!!
Gjest MrsL Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Turi skrev: Bare så synd at jeg ikke har funnet bilde på nettet til å vise dere. Det er en helt enkel romantica kjole. Nydelig! Grattis :-) Vet du hva mer den heter? Jeg har nemlig også romantica kjole og finner den heller ikke på nett :veldigsur:
Tosca Skrevet 4. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2004 Kjolen er modell Iona. Jeg er ikke sikker på hvilken årsmodell den er, men den er eldre enn 2002. Jeg kjøpte den på salg. Jeg har letet etter den på nettet og jeg har til og med mailet til Romantica og spurt om de har bilde av den. Men uten hell. Hvilken har du da MissG?
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Jeg tror min er 2002 modell, men er ikke helt sikker. Har også mailet dem, men med negativt svar. Den heter Alice :-)
Tosca Skrevet 4. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2004 Vi hår heller vise den fram etter bryllupet vi da, MissG. Da får alle virkelig se hvor fine kjolene våre er. Virker forresten som at det ikke er så mange som har valgt Romantica. Er vi av de få der tror du? Veldig rart i grunnen. De har jo så mange flotte kjoler:
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #9 Skrevet 4. april 2004 Søren det funket ikke :-x Skulle liksom komme rett på kjolen, men gå inn på Archive og klikk deg frem til side 3 tror jeg det var. Der ligger den kjolen jeg tenker på.
Arwen Skrevet 4. april 2004 #10 Skrevet 4. april 2004 Søren det funket ikke :-x Skulle liksom komme rett på kjolen, men gå inn på Archive og klikk deg frem til side 3 tror jeg det var. Der ligger den kjolen jeg tenker på. Sånn?
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #11 Skrevet 4. april 2004 Nei, det virker som det er Maggie Sottero som er det store og de har også mange fine kjoler. Til meg ble det bare tilfeldig at det ble en Romantica kjole. Det var kjole nr. 3 som jeg prøvde og jeg likte den kjempegodt. Det ble ikke en slik kjole som jeg hadde sett for meg, men nydelig uansett. i ettertid har jeg sett en drøss nydelige kjoler, og måtte ha giftet meg en Zillion ganger for å få gå med alle kjolen jeg liker
Tosca Skrevet 4. april 2004 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2004 Jeg kjenner til Iola kjolen, men det er ikke den. Romantica spurte meg om det samme de også. Nei, jeg har egentlig gitt opp akkurat det der. :-( Det er så koselig at det endelig skal bli virkelig for dere denne gangen. Ønsker deg massevis av lykke!! Tusen takk, Tex.
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #13 Skrevet 4. april 2004 Arwen skrev: MissG skrev: Søren det funket ikke Skulle liksom komme rett på kjolen, men gå inn på Archive og klikk deg frem til side 3 tror jeg det var. Der ligger den kjolen jeg tenker på. Sånn? Sånn ja Åssen fikk du til det er? :klø:
Arwen Skrevet 4. april 2004 #14 Skrevet 4. april 2004 høyreklikk på bildet og velg properties, der står adressen til kun bildet.
Tosca Skrevet 4. april 2004 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2004 Det var faktisk veldig tilfeldig at jeg kjøpte Romantica også. Det var den første jeg prøvde, og jeg visste faktisk ikke hvilket merke det var før jeg hadde bestemt meg. Maggie Sottero har jo så mange fine kjoler at det er til å dåne av. Men det er som du sier MissG, vi måtte giftet oss ørten ganger.
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #16 Skrevet 4. april 2004 Ja, har foreslått for sambo at jeg i det minste kunne ha hatt to kjoler og byttet om til festen eller noe........ ..............men pussig nok sier han bestemt nei
Chiquita Skrevet 4. april 2004 #17 Skrevet 4. april 2004 ..............men pussig nok sier han bestemt nei Og jeg lurer på hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå