Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser i Home&Away (TV-serie for de som ikke vet det) at ei dame prøvde å skjule hvem den egentlig barnefaren er, da hun er gift med en annen. Hun truet barnefaren til å ikke si noe, selv om mannen viste det.

Kunne dere gjort noe sånt? Noen som vil innrømmet at de har lyvet om farskapet? (går jo an å svare anonymt)

Er gravid, med min samboer, og hadde jeg vært utro så kunne jeg ikke levd på en slik løgn. Vi kvinner er heldige som ikke kan bli lyvet til om morskapet, men vi har den "fordelen" at vi kan lyve, huff... Selvsagt kan man ta en DNA-test men ikke alle skjønner at kona/samboeren lyver.

Husker at en fyr jeg kjenner påstod at han hadde lest at ca 80% av alle kvinner lyver om farskapet, men det er umulig vet jeg, jeg jobber med barn og alt for mange er lik sine fedre til at 80% av alle mødre lyver. Og tenk hvis det var sånn, skrekk og gru! Massevis at utroe damer da.

Anonym poster: ec07f90eaeb72b4f0e09bfe7cdfe1103

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den statistikken der kan du bare glemme, for å si det sånn :fnise:

Hvor dum er du??

Anonym poster: c75b9145ef79ab3cdbd2ff4eb2be659f

Skrevet

Moren og faren til en bekjent løy om det. Han fikk ikke vite om det før han var tidlig 20 årene. Først da ble han kjent med sin biologiske far, hans biologiske far visste heller ingenting om dette. Var kjempe tøft for han. Vanskelig for hele familien. Selv kunne jeg aldri løyet om slikt. Venter nå mitt første barn og hadde jeg vært utro hadde jeh aldri klart å leve på den løgnen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ei som har to unger. Faren tror at begge er hans, men det er de ikke.

Helt sprøtt, men jeg orker ikke legge meg opp i det der

Anonym poster: 1eee23cf9335fc1a596f2df08584cb2b

AnonymBruker
Skrevet

Den statistikken der kan du bare glemme, for å si det sånn :fnise:

Hvor dum er du??

Anonym poster: c75b9145ef79ab3cdbd2ff4eb2be659f

Skriver at jeg ikke trur på det. Så da er jeg dum? ok

Skrevet

Tall fra DNAtester viser at 1/5 av alle som sender inn prøver er ikke barnets far. Altså 20 prosent hvor mannen har mistanke. Ikke helt det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Kom på nå at jeg vet om et slikt tilfelle selv, bare at begge mennene er klar over det, og mange flere (blant annet meg). Men det stakkars barnet vet ingenting, fordi den biologiske faren har aldri fått ha samvær. Barnemoren var ikke utro, hun hadde bare nettopp fått ungen når hun ble sammen med han som de later som at er faren. Men det ble tatt en DNA prøve, fordi det var tre alternativer til hvem som kunne være faren, så den biologiske faren betaler barnebidrag, merkelig at han går med på dette!

AnonymBruker
Skrevet

Tall fra DNAtester viser at 1/5 av alle som sender inn prøver er ikke barnets far. Altså 20 prosent hvor mannen har mistanke. Ikke helt det samme.

Kanskje det var den statistiken han jeg kjenner tenkte på, at han bare misforstod. 8 av 10 lever ikke med en slik løgn. Men at 1 av 5 ikke er faren når det blir tatt en DNA-prøve, det kan godt hende.

Skrevet

Ok, det er kanskje det som er kilden til påstanden om at 1/5 av alle barn har en annen far enn den som tror han er faren. Det er noe ganske annet ja.

Det var i tråden om han som ville ha erstatning. Pffyy... så dumt! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja og det er bare de som er sendt inn. Tenk på alle andre som skjuler det a.

Anonym poster: ddd25a9d1271377eac7f1874c1d799d4

Skrevet

Ja og det er bare de som er sendt inn. Tenk på alle andre som skjuler det a.

Anonym poster: ddd25a9d1271377eac7f1874c1d799d4

Logisk sett skulle det være større andel av avsløringer blant de som har mistanke

Gjest Gjest
Skrevet

Trorikke det er så uvanlig som folk tror. Jeg kjenner tre som har blitt lurt

AnonymBruker
Skrevet

Ja det skjer sikkert oftere enn man trur, men jeg jobber med barn og ser at ca alle er lik faren (og mora).

Skrevet

Kjenner ingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...