Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Trenger litt hjelp til litt inspirasjon til konsertoutfits. Noen som kan hjelpe? Har ingen spesiell stil :)

Anonym poster: 418ed3e6249b6f50cda04c5cc6ababdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer kanskje litt an på hva slags konsert det er og hvor. Det jeg som regel har på meg er en mørk dongeribukse, en litt finere topp og en dressjakke eller skinnjakke over. Litt pyntet, men ikke for mye. Om det er ståplasser, bør du tenke på hvilke sko du skal velge med tanke på høye hæler som kan bli litt vondt å gå i etter et par timer. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i Telenor Arena nå i Mai. Har hørt det er relativt kaldt inne på arenaen.

Tusen takk! Er redd for å være overpyntet/for lite pyntet, hehe :)

Anonym poster: 418ed3e6249b6f50cda04c5cc6ababdc

Skrevet

Enkelt jeans som sitter bra, kul/fin topp og tynn sort genser. Er kaldt inne på telenor arena, men ikke kaldt når en står midt inni folkemengden. Velger forøvrig alltid lave sko som er gode for føttene.

• Liker 1
Skrevet

Sist (mars) jeg var på Telenor Arena hadde jeg bare sorte jeans, sorte tøysko, en tee i frisk farge og smykker/armbånd/ringer. Var ikke kaldt.

• Liker 1
Skrevet

Temperatur har aldri vært et problem de gangene jeg har hatt ståplasser på konsert.. Kjører alltid på med jeans, t-skjorte og komfortable sko. Er ikke akkurat noen som ser hva jeg har på meg når jeg står klemt i en folkemengde. Sto nesten fremst på Bieber i april og da var jeg seriøst mer svett enn jeg er etter å ha løpt i en time...

Har jeg sitteplasser bruker jeg vanlige klær som jeg ellers bruker, men der kan det bli litt kjølig avhengig av plassering, så kan være greit å ha med noe man kan slenge på dersom temperaturen begynner å bli ubehagelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...