Gå til innhold

Trenger tips til stilige skinnjakker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg en svart skinnjakke, men sliter med å finne riktig merke og modell.

Vil ha jakke i ekte skinn og av god kvalitet. Den kan ikke være for kort i livet ettersom jeg har usedvanlig lang rygg, så slike jakker blir mer som boleroer på meg ;) Ønsker altså en skinnjakke i litt mer normal jakkelengde i ryggen, full lengde på ermene og litt smal og pent formsydd da jeg er slank i overkroppen. Hvorvidt den er fôret eller ikke kommer litt i andre rekke.

Jeg har ikke helt sikkert bestemt meg for hva slags snitt jeg liker best, men synes at en del av biker-jakkene er utrolig kule, f.eks. disse:

benedetta-leather-jacket-649950-90164_medium.jpg

charlotte-ronson.jpg

January-Jones-Leather-Jacket.jpg

Den nest til høyre:

Winter%20Leather%20Jackets.JPG

Noen som vet hvor jeg kan lete? :)

Anonym poster: c10c7a30a2ae1fd61d4c56c6907a7c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisklasse?

AnonymBruker
Skrevet

Prisklasse?

Tjaaa. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva som er makspris, men helst ikke mer enn rundt 3 000 kr. Men har dere tips til enda dyrere jakker så bare kom med dem, for jeg kommer uansett til å lete etter bruktjakker til redusert pris i håp om å finne noe :)

Skrevet

Tjaaa. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva som er makspris, men helst ikke mer enn rundt 3 000 kr. Men har dere tips til enda dyrere jakker så bare kom med dem, for jeg kommer uansett til å lete etter bruktjakker til redusert pris i håp om å finne noe :)

Synes Rick Owens, Muuba og Acne har fine skinnjakker :-)

AnonymBruker
Skrevet

Den på det tredje bildet var helt perfekt! Jeg leter også, skal si fra hvis jeg finner noe :)

Anonym poster: 6870f55611f6745ebcd8ff52efd9a7fd

Skrevet

Zara har hatt flere fine de siste årene, kom jeg på nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...