Gå til innhold

Slankestressa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan noen sende meg link til én selger av it works på eBay som sender til norge? :):):)

Søk opp på facebook. Det er utallige selgere i Norge og noen er sikkert nær deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Oki doki. Det er 10 dager til kjolen skal på, det er 17mai inne i disse dagene, det er eksamenslesning og ikke minst jobb så jeg legger hele Ketolyse dritten på hylla.

Nytter ikke med den kuren når jeg hadde en sprekk i helgen som var og 17 mai kommer bankende på døren. Dessuten orker jeg ikke de bivirkningene som den fører med seg. Jeg savner sushien min, jordbær og andre selvfølgeligheter.

Nå som jeg likevel har krøpet til korset skal jeg først og fremst trene, leve kornredusert, få ned andelen vann i kroppen som er høøøøøøøøøøøy og ikke minst være opplagt til vi reiser. Og det skal helt ærlig bli godt! Vekttapet har ikke vært det helt store etter første uken så det er mye derfor også.

Så får jeg heller ta en runde med meg selv etter at vi har kommet hjem, det som passer meg aller best er at det eneste som gjelder er å holde målene der de er nå og heller trene fett% ned.

Takk igjen jenter dere fikk meg virkelig på andre tanker om dette ekstremopplegget mitt som jeg egentlig ikke trives så godt med. Og ikke minst den som tipset meg om vann i kroppen det var et eureka øyeblikk som jeg bare har kimset av tidligere.

:klem:

• Liker 2
Gjest dette
Skrevet

Oki doki. Det er 10 dager til kjolen skal på, det er 17mai inne i disse dagene, det er eksamenslesning og ikke minst jobb så jeg legger hele Ketolyse dritten på hylla.

Nytter ikke med den kuren når jeg hadde en sprekk i helgen som var og 17 mai kommer bankende på døren. Dessuten orker jeg ikke de bivirkningene som den fører med seg. Jeg savner sushien min, jordbær og andre selvfølgeligheter.

Nå som jeg likevel har krøpet til korset skal jeg først og fremst trene, leve kornredusert, få ned andelen vann i kroppen som er høøøøøøøøøøøy og ikke minst være opplagt til vi reiser. Og det skal helt ærlig bli godt! Vekttapet har ikke vært det helt store etter første uken så det er mye derfor også.

Så får jeg heller ta en runde med meg selv etter at vi har kommet hjem, det som passer meg aller best er at det eneste som gjelder er å holde målene der de er nå og heller trene fett% ned.

Takk igjen jenter dere fikk meg virkelig på andre tanker om dette ekstremopplegget mitt som jeg egentlig ikke trives så godt med. Og ikke minst den som tipset meg om vann i kroppen det var et eureka øyeblikk som jeg bare har kimset av tidligere.

:klem:

Det kan være slitsomt å holde sære dietter når man er i sosiale sammenhenger. Jeg er glad jeg har et år på meg, og håååper at jeg klarer å stabilisere kroppen gjennom diett før den tid. -Men så blir jeg sikkert gravid før bryllupet, så da blir jeg bolle uansett;)

Gjest Kiara!
Skrevet

Det kan være slitsomt å holde sære dietter når man er i sosiale sammenhenger. Jeg er glad jeg har et år på meg, og håååper at jeg klarer å stabilisere kroppen gjennom diett før den tid. -Men så blir jeg sikkert gravid før bryllupet, så da blir jeg bolle uansett;)

En skikkelig gladbolle blir du da! :D

Ja, mai er en drittmåned å holde på med ketolyse hvertfall det er sikkert å vist. Nei, jeg har troen på trening jeg for meg akkurat nå så lenge jeg ikke skal slanke meg ned fortest mulig lenger slik jeg har forstått det hele. :)

Gjest Adriane
Skrevet

Høres ut som en fornuftig avgjørelse, Kiara :klemmer: Det hardkjøret du var på, tærer nok på reservene på mange flere måter enn en er jeg redd.

Gjest Kiara!
Skrevet

Ja, så hjelper det ikke når puppene forsvinner når jeg skal ned rundt hoftene! Da mister jeg all lyst. Frem med vannflaska, treningsko og body wraps.

Strålende fornøyd! :D

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Uff, nei, den ser jeg. Puppene våre vil vi jo gjerne beholde som de er ;)

Herlig at du er så fornøyd! :klemmer:

Gjest lisha
Skrevet

Igår gikk jeg på vekta.. Jeg har gått opp veldig mye iløpet av vintermånedene.. at jeg hadde gått opp litt, har jeg sett i speilet! men at det var så mye hadde jeg aldri trodd!! jeg fikk rett sjokk!

Så fra i morgen av så blir det null godteri i ukedagene, og trening tre ganger i uken ved siden av turene med hunden! Så kanskje bare kanskje klarer jeg å stramme litt opp på en mnd før bryllupet :P

Gjest Kiara!
Skrevet

Ja, det er bare å stålsette seg. Jeg har sett meg nødt til å sende en mail bare for å bekrefte at de har faktisk har fått med seg at jeg er for stor, og kjolen for liten, samt at dette ordner seg for bridezillaen! :rolleyes:

Men jeg tenker fortsatt på om jeg skal ta en pulverkur de siste dagene bare for å ikke føle meg så stappet og at det kanskje kan ha en effekt. Rydde ut av kjøleskapet først hvertfall.- ;)

Det er jo 1 mnd til bryllupet straks!!!!!!!!!!!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, det er bare å stålsette seg. Jeg har sett meg nødt til å sende en mail bare for å bekrefte at de har faktisk har fått med seg at jeg er for stor, og kjolen for liten, samt at dette ordner seg for bridezillaen! :rolleyes:

Men jeg tenker fortsatt på om jeg skal ta en pulverkur de siste dagene bare for å ikke føle meg så stappet og at det kanskje kan ha en effekt. Rydde ut av kjøleskapet først hvertfall.- ;)

Det er jo 1 mnd til bryllupet straks!!!!!!!!!!!

Ja, tenk det :D Endret av Thylacine
Gjest Kiara!
Skrevet

Har ikke helt synket inn merker jeg.. føler jo at det går litt over hodet mitt enda selv om det nå er like rundt hjørnet.

Jeg må bare få den kjolen ute av verden da skal jeg begynne med alt annet igjen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...