Gå til innhold

Slankestressa!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må tipse om krom tabletter mot søtsug. :) Lykke til du blir sikkert megafin i den kjolen.

Anonym poster: 14d8297b5eab2f6dc94cffda24e72aa3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Okei jeg er iferd med å svime av.

Målene jeg tar av meg selv er så feil fra de målene som brudesalongen tar at jeg holder snart på å falle sammen igjen!

Så jeg har tatt en telefon til London å lurer på hva vi gjør nå siden jeg mister vekt alle andre steder enn rundt hoftene - der jeg skal miste vekt! Jeg føler meg desperat, rådløs, og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre bare lyst til å avbestille den helt.

googler meg ihjel på om det er mulig å sy ut brudekjolen, føler meg feit,

Spanx skal jo gjøre meg mindre men den gjør meg jo større!!!

Og verst av alt er at jeg må snakke på engelsk på telefon! :pls: :pls: :pls: :pls: :pls:

Skrevet

Jeg har hørt om en behandling i hudpleiesalong som skal minske cm på problemområder på kroppen; sånn som f.eks mage, hofter og lår. Men husker søren ikke hva den heter! Den har visst dokumentert effekt, men er ganske så dyr...og må ha flere behandlinger etter hverandre.

Hvis du har en hudpleieklinikk i nærheten, så kanskje ringe å spørre?

Hvis du leser bloggen www.hedda.blogg.no så har hun testet ut noe sånt, med god effekt.

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg må bare høre hva de sier først før jeg gjør noe som helst.

Det må jo være mulig å sy den ut på en eller annen måte. så fatter jeg ikke at jeg kan måle så feil selv!?!? Men, men det finnes løsninger.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har hørt om en behandling i hudpleiesalong som skal minske cm på problemområder på kroppen; sånn som f.eks mage, hofter og lår. Men husker søren ikke hva den heter! Den har visst dokumentert effekt, men er ganske så dyr...og må ha flere behandlinger etter hverandre.

Hvis du har en hudpleieklinikk i nærheten, så kanskje ringe å spørre?

Hvis du leser bloggen www.hedda.blogg.no så har hun testet ut noe sånt, med god effekt.

Lipomassage?:klo:

Skrevet

Lipomassage? :klo:

Mulig..... Husker jeg leste det, og det var målt med målband, og flere cm forsvant. Men er nok noen tusenlapper for den behandlingen..

Gjest Vampen
Skrevet

Mulig..... Husker jeg leste det, og det var målt med målband, og flere cm forsvant. Men er nok noen tusenlapper for den behandlingen..

Jepp, LPG er absolutt ikke gratis.

Skrevet

Jepp, LPG er absolutt ikke gratis.

Da var det sikkert det jeg leste om:)

Dyrt, men hvis en har råd så er det sikkert verdt pengene i en desperat situasjon:)

Gjest Kiara!
Skrevet

Hva koster noe slikt da? Å ikke minst gir det resultater nok!

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer nok til å se aldeles nydelig ut :D

Jeg sliter med motsatt problem, har alltid vært altfor spinkel, men hadde klart å legge på meg noen kilo. Nå har jeg rast ned igjen i vekt og er redd for at kjolen ikke skal sitte helt bra :( Huff, det skal ikke være greit dette her.

Anonym poster: 8bd0b64b6c832d2c930658c91749cc4a

Skrevet

Hva koster noe slikt da? Å ikke minst gir det resultater nok!

Jeg vet ikke hva det koster, men det skal gi raskt resultater på flere cm.

Gjest Kiara!
Skrevet

ja, tror det beste er om den sys ut... om de bare kan svare snart!

Skrevet

Men Kiara, nå du nå har så mye stress fordi du vil inn i drømmekjolen. Hadde det ikke vært bedre å rett og slett funnet en annen kjole? Tenk for en påkjenning til kroppen din dette er. Da tenker jeg både fysisk og psykisk. Jeg er klar over at dette er Kjolen med stor K. Men dette presset som du har på deg nå virker ganske slitsomt. Du kan risikere å møte veggen totalt snart.

Jeg vet at det ikke er dette du vil høre, men det viktigste er faktisk å ta vare på helsa di. Det er bedre å være bild og opplagt og ha en kjole som ikke er nr. 1 på lista enn å være sliten fysisk og psykisk, men ha på drømmekjolen.

Bare noen tanker fra meg her.. (men håper selvfølgelig den kan sys ut!)

• Liker 6
Skrevet

Var det målene i dag hos brudesalong som avviker fra dine egne?

Gjest Kiara!
Skrevet

Det er derfor jeg håper at det er mulig å sette inn en korsettrygg eller hva som helst så jeg slipper dette stresset som ligger å gnager. Det hadde hjulpet veldig, siden jeg ikke kommer meg ned i de cm jeg skal uten å legge meg inn på Aleris.

Gjest Kiara!
Skrevet

Ja, de avviker jo med nesten 10cm! Jeg får ikke de målene til å stemme i det hele tatt, spesielt ikke siden jeg har tatt av siden ifjor.

Skrevet

Ja, de avviker jo med nesten 10cm! Jeg får ikke de målene til å stemme i det hele tatt, spesielt ikke siden jeg har tatt av siden ifjor.

Salonger har helt sikkert ulike måter å måle på de også, så ikke stress over dette. Ketolysen gjør at vekten din går fortere nedover, og du kan alltids få en skredder til å sy inn korsett som kriseløsning. Jeg tror dette går fint, pust dypt og fortsett ketolysen.

Gjest Kiara!
Skrevet

Salonger har helt sikkert ulike måter å måle på de også, så ikke stress over dette. Ketolysen gjør at vekten din går fortere nedover, og du kan alltids få en skredder til å sy inn korsett som kriseløsning. Jeg tror dette går fint, pust dypt og fortsett ketolysen.

Mener du virkelig det at det er ulike måter å måle på...?!?! Det hadde vært en enorm lettelse hvertfall selvom jeg ba henne måle som om det var til en Pronovias Havfrue kjole.

Og det er mulig å se en brudekjole ut.

Skrevet

Mener du virkelig det at det er ulike måter å måle på...?!?! Det hadde vært en enorm lettelse hvertfall selvom jeg ba henne måle som om det var til en Pronovias Havfrue kjole.

Og det er mulig å se en brudekjole ut.

Ja, jeg er ganske sikker på at de har ulike teknikker, det er jo vanlig blant skreddere. Og det kan skille ganske mye om man måler på litt ulike steder.

Det er mulig å sy ut en brudekjole!

Gjest Kiara!
Skrevet

Don`t panic... ohlala.. dette skal bli moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...