AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #81 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har problemer med lymfekjertler og går til lymfødembehandling. Jeg mister alltid mange centimeter etter en slik behandling, mitt problem er at kroppen samler vann og ikke tar det unna. Fysioterapeuten min tar unna vannet md spesielle øvelser. Jeg har et ark medøvelser en kan gjøre som er vanndrivende på kroppen, hvis du vil kan jeg ta kontakt på pm og forklare? Det du må gjøre da er noe selvmassasje, jeg kan skanne inn arkene jeg bruker og sende deg beskrivelsen. Det vil miste deg ytterligere noen centimetere. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #82 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har problemer med lymfekjertler og går til lymfødembehandling. Jeg mister alltid mange centimeter etter en slik behandling, mitt problem er at kroppen samler vann og ikke tar det unna. Fysioterapeuten min tar unna vannet md spesielle øvelser. Jeg har et ark medøvelser en kan gjøre som er vanndrivende på kroppen, hvis du vil kan jeg ta kontakt på pm og forklare? Det du må gjøre da er noe selvmassasje, jeg kan skanne inn arkene jeg bruker og sende deg beskrivelsen. Det vil miste deg ytterligere noen centimetere. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1 Send de over jeg gjør hva som helst! Får drikke mer vann hvertfall og den grønne ekle teen. :S Venter bare på at de der borte skal ringe meg opp igjen.
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #83 Skrevet 7. mai 2013 Kjolen kan legges ut! Puh.! Fy flate så stresset jeg er når dette her skal gå på engelsk. :S Men jeg må bare fortsette å slanke meg, ta meg sammen å rett og slett få dette her til! Men hoftemålene må ned!!! 2
Gjest Ahs Skrevet 7. mai 2013 #84 Skrevet 7. mai 2013 Kjære Kiara, hvis jeg har forstått riktig, så prøver du å slanke deg for å passe inn i en kjole, men mister cm på "feil" sted. Jeg vil bare si at det er ikke din kropp som er feil til drømmekjolen, det er drømmekjolen som er feil til din kropp. Hvorfor vil du prøve å endre en kropp til en kjole, det er jo mye lettere å finne en kjole som er perfekt til din kropp! Selv er jeg slank, og hopper inn i de fleste kjoletyper. Men "drømmekjolen" min fra san patrick fikk meg til å se "tykk ut", og satt ikke pent! Og jeg prøvde mange kjoler som gav en effekt av større mage, rompe eller midje enn det jeg har. Har også prøvd en kjole hvor kjoledamen sa: oi nå så du gravid ut. Etter hvert fokuserte jeg mindre på hvordan kjolen så ut og var designet, og mer på hvordan jeg følte meg i den og så ut i den. Jeg er sikker på at du vil finne en kjole som passer deg perfekt og får deg til å se smasing ut, uten at du trenger å slanke deg. Tenker at det bare er meningsfylt med en livsstilsendring dersom man virkelig har for mange kilo, og det tviler jeg på at du har;-) 4
Gjest Adriane Skrevet 7. mai 2013 #85 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har problemer med lymfekjertler og går til lymfødembehandling. Jeg mister alltid mange centimeter etter en slik behandling, mitt problem er at kroppen samler vann og ikke tar det unna. Fysioterapeuten min tar unna vannet md spesielle øvelser. Jeg har et ark medøvelser en kan gjøre som er vanndrivende på kroppen, hvis du vil kan jeg ta kontakt på pm og forklare? Det du må gjøre da er noe selvmassasje, jeg kan skanne inn arkene jeg bruker og sende deg beskrivelsen. Det vil miste deg ytterligere noen centimetere. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1 Kan jeg være så frekk og spørre om du kunne sende til meg også? Jeg sliter med at kroppen holder på vannet, etter at jeg begynte på nye medisiner for en tid siden... Utrolig frustrerende, og jeg har prøvd vanndrivende midler uten stort hell. Hadde vært utrolig takknemlig om du ville sende dette til meg også
Pingting Skrevet 7. mai 2013 #86 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Det er helt normalt å få andre mål når man tar selv, enn når andre tar det. Man strammer gjerne mer til selv, mens syersker og slikt tar litt løsere mål. Har ei venninne som jobber med slikt, hun sier hun ikke har tall på hvor mange ganger hun har fått beskjed om at "det tallet der er jo HELT feil!!!" Så det trenger ikke være noe galt i det hele tatt, altså. Og liker du ikke grønn te (hæ? liker ikke!? du er dritrar! ), så hopper du over den. Det er bare en myte at den hjelper noe voldsomt på forbrenningen. Det tilsvarer i aller beste fall noe sånt som 100 g i uka. De der innpakningsgreiene som ble nevnt er Universal Contour Wrap, tror jeg. Etter hva jeg har forstått (og jeg er både innbitt skeptiker og innmari kritisk til sånt), så funker de faktisk litt. Bare midlertidig selvfølgelig (de påstår at de fjerner "avfallsstoffer" og alt mulig tull, i virkeligheten er det nok vann), og det er svindyrt - men om det blir krise kan det jo være verdt et forsøk? Og virkelig. Jeg så bildet av deg i den røde kjolen. HOT DAMN. Jeg tror du kunne hatt på deg en striesekk med et tau i livet og fortsatt sett bedre ut enn en betydelig andel av gjestene. Endret 7. mai 2013 av Pingting 1
Moderfavn Skrevet 7. mai 2013 #87 Skrevet 7. mai 2013 Hva med disse urte body wraps greiene som er så populær nå? Jeg kjenner ei som påstår at en behandling tok av to cm på henne.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #88 Skrevet 7. mai 2013 Fillern, har gått glipp av bildet to ganger Jeg heier i alle fall på deg og at drømmekjolen vil passe Når er bryllupet? Anonym poster: 3412b3eb61c083423f2237d59b17a9ab
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #89 Skrevet 7. mai 2013 Bryllupet er 29 juni, prøvningen av kjolen er ikke mandag førstkommende, men neste. Så det var å krype til korset om at kjolen må tilpasses meg slik jeg ser ut nå, ikke hvordan jeg vil se ut. Men, men jeg så veldig stor ut i én klassisk brudekjole i sateng så jeg vet ikke lenger jeg.
CathFoto Skrevet 7. mai 2013 #90 Skrevet 7. mai 2013 Bryllupet er 29 juni, prøvningen av kjolen er ikke mandag førstkommende, men neste. Så det var å krype til korset om at kjolen må tilpasses meg slik jeg ser ut nå, ikke hvordan jeg vil se ut. Men, men jeg så veldig stor ut i én klassisk brudekjole i sateng så jeg vet ikke lenger jeg. Jeg sier aldri snille ting for å være grei, når jeg sier noe snilt så er det fordi jeg virkelig mener det. Jeg har sett bilde kjolen du har kjøpt, og jeg har sett bilde av deg i den røde kjolen. De +/- cm rundt hoftene du snakker om avgjør IKKE hvordan du ser ut i kjolen. Du har figuren til en slik kjole, og om kjolen sys ut noen cm kommer ikke til å endre det, kjolen blir bare litt større enn du hadde planlagt. Du kommer til å se fantastisk ut! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #91 Skrevet 7. mai 2013 De wrapsene som moderfavn nevner heter It Works, har sett flere resultater i et forum og selv om det ikke varer evig er det jo greit til spesielle anledninger. Får de til halve prisen på eBay Det er "punktslanking" så man vet jo at det ikke varer evig. Anonym poster: 68b5ecd4dcf2bf7f178e3b348540cfd9
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #92 Skrevet 7. mai 2013 Cathfoto du må være en av de herligste kommende brudene her inne - tusen, tusen takk! Hadde det ikke vært for dere damene i denne tråden hadde jeg avbestilt hele dritten. Men heldivis har skuldrene senket seg. Men etter den samtalen med butikksjefen tidligere idag er jeg egentlig veldig lettet og fornøyd over at kjolen sys ut der den sys ut og sys inn der den sys inn. Jeg må jo fortsette opplegget mitt slik at jeg kan sitte på bryllupsdagen, men akkurat nå er det mer lettelse enn skuffelse heldigvis! De er vel redde for å ha kjolen hengende også sikkert derfor de sa ja til denne jobben. - og kanskje også at når stresset slipper at kiloene også slipper litt lettere, hvem vet. Kanskje jeg får prøve disse wrapsene selv om jeg ikke skjønte hva det var. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #93 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har sagt det til deg i en annen tråd, og jeg sier det igjen: Cambridgekuren med 4 poser om dagen istedetfor 3 + myyyyye vann og en gulerot eller to vil få deg garantert inn i den kjolen. Det er ingen smart måte å slanke seg for å holde vekten, men den funker som kriseslanking. Men da må du være forberedt på å gå sulten. Du skrev at en pulverkur ble siste utvei to uker før bryllupet, men jeg mener du skal begynne nå slik at du kan følge en streng slankekur (men med mat) de to siste ukene slik at du ikke er dårlig på selve bryllupsdagen fordi du endelig spiser (+ at du trenger energi de siste ukene før bryllupet). Anonym poster: c00acb343ab79621c531c781c05ee5a6
CathFoto Skrevet 7. mai 2013 #94 Skrevet 7. mai 2013 Cathfoto du må være en av de herligste kommende brudene her inne - tusen, tusen takk! Hadde det ikke vært for dere damene i denne tråden hadde jeg avbestilt hele dritten. Men heldivis har skuldrene senket seg. Men etter den samtalen med butikksjefen tidligere idag er jeg egentlig veldig lettet og fornøyd over at kjolen sys ut der den sys ut og sys inn der den sys inn. Jeg må jo fortsette opplegget mitt slik at jeg kan sitte på bryllupsdagen, men akkurat nå er det mer lettelse enn skuffelse heldigvis! De er vel redde for å ha kjolen hengende også sikkert derfor de sa ja til denne jobben. - og kanskje også at når stresset slipper at kiloene også slipper litt lettere, hvem vet. Kanskje jeg får prøve disse wrapsene selv om jeg ikke skjønte hva det var. Takk for det :0) Godt å høre at skuldrene har senket seg, og at du fortsetter opplegget, tror det er bedre enn å bytte. Nå kan du bare glededeg til å prøve kjolen, hurra!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #95 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har sagt det til deg i en annen tråd, og jeg sier det igjen: Cambridgekuren med 4 poser om dagen istedetfor 3 + myyyyye vann og en gulerot eller to vil få deg garantert inn i den kjolen. Det er ingen smart måte å slanke seg for å holde vekten, men den funker som kriseslanking. Men da må du være forberedt på å gå sulten. Du skrev at en pulverkur ble siste utvei to uker før bryllupet, men jeg mener du skal begynne nå slik at du kan følge en streng slankekur (men med mat) de to siste ukene slik at du ikke er dårlig på selve bryllupsdagen fordi du endelig spiser (+ at du trenger energi de siste ukene før bryllupet). Anonym poster: c00acb343ab79621c531c781c05ee5a6 Ikke noe vits å gå sulten hvis man kan være mett og gå ned mye i vekt som man gjør på ketolyse. Anonym poster: c69303cdc2b7d143d81041dc0844d41e 1
Gjest Kiara! Skrevet 8. mai 2013 #96 Skrevet 8. mai 2013 7uker med pulver... Vil ikke! Neida, men det er absolutt siste utvei for et slikt matvrak som meg selv, og hvertfall nå når kjolen blir større og ikke et så hinsides mål som det har vært frem til nå. Men jeg har Allevo stående på benken her fra igår når jeg tenkte mitt, så jeg skal vel aldri si aldri. Men nå er jeg mer enn fornøyd med at jeg har sagt at kjolen ordner seg til den kommende brudgom som har vært ganske bekymret for hvordan dette skal gå etc, mamma gidder jeg ikke si noe til i det hele tatt. Så har jeg lyst til å prøve meg på dette wraps greine bare noen dager for slik at jeg kan sitte i det minste. Og at kroppen er tilbake i ketose innen idag. 1
skruf Skrevet 8. mai 2013 #97 Skrevet 8. mai 2013 Lite tips til dere som har problemer med at kroppen holder på vann; På helsekostbutikker får du kjøpt et produkt som heter AquaMin. Det er helt genialt! To stk om morgenen og to stk om ettermiddagen, og drikk rikelig med vann. Er selv plaget med endel vann i kroppen før og under mensen, og når jeg tar disse så slipper jeg å holde på vannet:) Merker det veldig godt på ringen og at jeg ikke føler meg så pløsete når jeg skal ha mensen!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #98 Skrevet 8. mai 2013 Kan jeg være så frekk og spørre om du kunne sende til meg også? Jeg sliter med at kroppen holder på vannet, etter at jeg begynte på nye medisiner for en tid siden... Utrolig frustrerende, og jeg har prøvd vanndrivende midler uten stort hell. Hadde vært utrolig takknemlig om du ville sende dette til meg også Hei, selvsagt. Sender både til deg og ts i løpet av dagen, strømmen fallt ut her i går, så ingenting ble gjort. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1
Gjest Adriane Skrevet 8. mai 2013 #99 Skrevet 8. mai 2013 Lite tips til dere som har problemer med at kroppen holder på vann; På helsekostbutikker får du kjøpt et produkt som heter AquaMin. Det er helt genialt! To stk om morgenen og to stk om ettermiddagen, og drikk rikelig med vann. Er selv plaget med endel vann i kroppen før og under mensen, og når jeg tar disse så slipper jeg å holde på vannet:) Merker det veldig godt på ringen og at jeg ikke føler meg så pløsete når jeg skal ha mensen! Jeg har prøvd disse, og de gjorde susen før jeg begynte på nye medisiner, men nå fungerer de ikke lenger... Veldig frustrerende. Jeg har snakket med fastlegen på telefonen også, og hvis det fortsetter som nå, så får jeg vanndrivende på resept. Men vil jo helst slippe det da Hei, selvsagt. Sender både til deg og ts i løpet av dagen, strømmen fallt ut her i går, så ingenting ble gjort. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1 Tusen takk!!
Gjest Kiara! Skrevet 8. mai 2013 #100 Skrevet 8. mai 2013 Kan noen sende meg link til én selger av it works på eBay som sender til norge? :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå