Moderfavn Skrevet 3. mai 2013 #41 Skrevet 3. mai 2013 Herlighet Kiara... jeg som trodde du var tjukk. Ja det er sånn du har fremstilt deg selv. Men du er jo drop dead gorgeous og vel så det. Her sitter jeg med mine 60kg og er direkte misunnelig over dine velplasserte kilo. Noen er bare heldig. Du og Marilyn Monroe, for eksempel. 1
pusla Skrevet 3. mai 2013 #42 Skrevet 3. mai 2013 Nå rakk ikke jeg se bildet, men jeg er sikker på at du blir rålekker på bryllupsdagen! Dette kommer til å gå kjempefint Bare vær obs på at når du slipper opp fra en sånn ekstrem lavkarbokur så kan det bli vanskelig å holde seg der.
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #43 Skrevet 3. mai 2013 "problemet" mitt er jo at jeg har en KimKardashian rumpe bak der som skaper veldig mange utfordringer ift brudekjolen og andre ting, så det stemmer nok at jeg har den vekten jeg er og at jeg er ganske stor sånn totalt sett.
Gjest Ciegus Skrevet 3. mai 2013 #44 Skrevet 3. mai 2013 Æsj, gikk glipp av bilde. Lover du å legge ut bilde av deg selv i brudekjolen når den tid kommer? Jeg er SÅ nysgjerrig, og denne tråden gjorde det ikke bedre. 2
skruf Skrevet 3. mai 2013 #45 Skrevet 3. mai 2013 Hva med sånn Trinny&Susanna-hold in undertøy?? Har ikke prøvd den selv, men ifølge ei venninne så er det magisk! Kanskje ikke så sexy bryllupsundertøy, men det går jo an å skyndte seg å skifte til en ubersexy neglisje før selve bryllupsnatta starter (dog; da jeg giftet meg så var vi begge så trøtte. Tror ikke mannen min registrerte det lekre undertøyet jeg hadde på meg, kunne liksågodt hatt sloggi.....) Uansett; du har utrolig fine former, jeg kan ikke fatte at du har tresifret tall på vekten din!
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #46 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg bruker alt som finnes av hold in med skikkelig hold i! Så jeg har den der som du snakker om Maya. Jeg har den jo også på bildet hvis ikke hadde jeg jo ikke tort å vist meg frem her. Kjolen er jo gjennomsiktig. Riktig undertøy er viktig når man veier tja.. en del. Den gjør ikke underverker når det kommer til cm siden jeg for sikkerhets skyld har målt, men den glatter utvalker og sånn. I mitt tilfelle den nederste valken. Så jeg tenker den under et skikkelig korsett fra knærne og opp - det MÅ bli bra! Endret 3. mai 2013 av Kiara!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #47 Skrevet 3. mai 2013 Kan du ikke legge ut bildet en gang til? :D Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #48 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Ja, men ingen slemme anonyme kommentarer anonym det tåler jeg dessverre ikke. Så kan vi i samme slengen anbefalle alle om å kjøpe seg T&S hold-in som jeg har mast om en stund. Den holder hvertfall ting på plass om den ikke fjerner så mange cm. Endret 3. mai 2013 av Kiara! 2
pusla Skrevet 3. mai 2013 #49 Skrevet 3. mai 2013 Du er flott, Kiara Du blir en vakker brud Jeg skulle ønske jeg kunne bruke den T&S holdinsaken, men den har sømmer som synes gjennom kjolen dessverre
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #50 Skrevet 3. mai 2013 Hæhæhæhæ!!!! Du er jo dritdeilig! På åpningsinnlegget ditt får du det til å høres ut som du ser ut som dette.. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #52 Skrevet 3. mai 2013 Hehe, mini-kvalen Du ser kjempeflott ut. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #53 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har ikke fulgt med tidligere, hva mener du med sammenbrudd nummer to, hadde du et sammenbrudd nummer en? Anonym poster: f1a9023c7f73165e925a57beddfdff58
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #54 Skrevet 3. mai 2013 Jeg hadde et sammenbrudd som var lite pent under den første prøvningen da kjolen ikke ville opp over hoftene eller ville bli dratt ned. Jeg var mildt sagt et lite pent syn der jeg gråt, hulket, ble svimmel og på toppen av det hele trodde jeg måtte betale 7500,- EKSTRA fordi kjolen ikke passet! På engelsk! Når kjolen passer blir dette en morsom historie om familiens bridezilla som har kjørt helt sitt eget løp mht kjole og antrekk, inntil da er det mitt verste mareritt. Derfor den kommende prøvningen er viktig for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #55 Skrevet 3. mai 2013 Jeg hadde et sammenbrudd som var lite pent under den første prøvningen da kjolen ikke ville opp over hoftene eller ville bli dratt ned. Jeg var mildt sagt et lite pent syn der jeg gråt, hulket, ble svimmel og på toppen av det hele trodde jeg måtte betale 7500,- EKSTRA fordi kjolen ikke passet! På engelsk! Når kjolen passer blir dette en morsom historie om familiens bridezilla som har kjørt helt sitt eget løp mht kjole og antrekk, inntil da er det mitt verste mareritt. Derfor den kommende prøvningen er viktig for meg. Ok, håper alt går bra! Kan jeg spørre hva denne kjolen kostet? Anonym poster: f1a9023c7f73165e925a57beddfdff58
kisskissbangbang Skrevet 3. mai 2013 #56 Skrevet 3. mai 2013 Du er nydelig, og kommer til å rocke den kjolen! Midja di er jo dødsfin nå, teenk deg den i den kjolen, da. Mannen din kommer til å bli gæren. 2
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #57 Skrevet 3. mai 2013 Jada, det står i den kjoletråden også. Den koster: DAVINIA (size ...) £1584 VEIL V-2007 (3 meters) £380 ALTERATION (2 fittings) £180 Grand Total = £2144 + £155 for stropper. Så den er for dyr til å ikke passe inn i, da må denne bruden på intravenøs de siste ukene før bryllupet.
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #58 Skrevet 3. mai 2013 Du er nydelig, og kommer til å rocke den kjolen! Midja di er jo dødsfin nå, teenk deg den i den kjolen, da. Mannen din kommer til å bli gæren. Det må være dagens skjønneste kommentar! For jeg håper så inderlig at han liker den når den kommer på. Stakkars mann som har hørt om denne kjolen.
skruf Skrevet 3. mai 2013 #59 Skrevet 3. mai 2013 Hvis du hadde bodd i nærheten av meg så kunne jeg ha gitt deg en liten dose med salmonella........fikk det da jeg var i Kenya og raste ned i vekt;) Neida.... Men; tror du skal kunne gå inn noen cm frem til du skal prøve kjolen ved å fortsette sånn du gjør nå Tren masse kardio, og få inn litt styrketrening og.
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #60 Skrevet 3. mai 2013 Ja, jeg også tror det. Takket være dere har jeg holdt meg helt unna snop idag også selv om det er i huset her. *bravo* Da klarer jeg det imorgen også frem til konfimasjonen på søndag. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå