Gå til innhold

Slankestressa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært tøffere skulle jeg vist dere hvordan jeg ser ut i rødt, men her er det så mange "slemme" anonyme at jeg tør ikke. :fnise:

Vet du, at er det noen jeg har lyst til å se bilde av så er det deg! Rett og slett fordi du har valgt en veldig tøff kjole, samtidig som at du sier du har noe ekstra kilo på kroppen. Så jeg er nysgjerrig på hvordan det vil bli! Jeg har sliter jo også med "noen" kilo for mye, derfor syns jeg du er tøff som velger en slik kjole.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet (endret)

*tatt bort bilde*

Takk for støtte og komplimenter alle sammen!

Endret av Kiara!
  • Liker 5
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
  • Liker 1
Skrevet

Hey!! tøff du. Du har jo en nydelig figur, ser ut som du har smal midje. Kommer til å bli nydelig i brudekjolen det er jeg sikker på!

Skjønner ikke at 114 kg kan stemme jeg da.

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg tenkte akkurat som Arkivskap; den vekta kan da umulig stemme? Du ser mye slankere ut enn det ;) Og du har definert midje, flotte former - du kommer til å bli absolutely smashing i kjolen din!! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på kjolen ! Alle snakker om den , men jeg finner ikke bilde av den :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kjøper en brudekjole som passer...

Anonym poster: 0ac223a65cf9278546b3070b87adf908

• Liker 2
Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kjøper en brudekjole som passer...

Anonym poster: 0ac223a65cf9278546b3070b87adf908

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Et øyeblikk med overmot og i overkant naive øyne om seg selv kanskje. Jeg hadde hvertfall aldri gjort det igjen. Men når 2/3 allerede var betalt var det for sent å snu.

Kjolen finnes ikke i alle størrelser slik som de andre kjolene i Pronovias gjør, og hadde det vært frie hofter hadde heller ikke slankingen vært noe hokus pokus. Men det skjønte ikke jeg før boblen var sprukket og bestillingsummen betalt.

Betyr ikke at det er lurt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å veie 40 kg mer enn meg og se minst 75 ganger bedre ut!? :blink:

Du kommer til å bli råfin!

Anonym poster: 2ee4b881ff9793a220b6efef1389578d

AnonymBruker
Skrevet

Du er FIN!

Hilsen ærlig anonym.

Anonym poster: 1a9ba90a5828e3fcb11c92dcb6ad4fcd

Gjest Kiara!
Skrevet

uff a meg nå begynner jeg å hylgrine... Jeg blir så rørt av så fine kommentarer. :rodme:

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har jo sett den mange ganger før, men allikevel glemt hvor fin den er. Du kommer, helt ærlig og dønn seriøst, til å rocke den kjolen! Du har helt riktige former til den kjolen og kommer til å bli så ufattelig fin - skulle ønske jeg kunne se deg som brud :klemmer:

• Liker 1
Gjest Kiara!
Skrevet

:grine: :grine: :grine: :grine:

Takk. Dere aner ikke hvor mye det betyr med slike kommentarer!

Skrevet

Du, dette kommer til å gå strålende. Med en så fin figur og din harde jobbing så kan jeg ikke se for meg noe annet enn at du kommer til å se fantastisk ut i kjolen. Håper vi får se det bildet også.

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
  • Liker 1
Skrevet

Du kommer til å se strålende ut, jeg synes også en sånn kjole er finest på de med former! Det er tullete at de ikke lager den i flere størrelser. :/ Krysser fingrene for kjoleprøving om noen uker! Stå på! Her vokser magen i heeelt feil retning i forhold til kjoleprøving.. ;)

Skrevet

Ser du, det var ikke skummelt å legge ut bilde!

Skrevet

Seriøst Kiara!!! 114? Hvor gjemmer du dem? Du kommer til å passe perfekt i kjolen din, det er jeg sikker på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...