Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Ja, jeg er stresset angående slankingen til den forestående brudekjoleprøvingen, og det hjelper ikke at jeg har et sjokoladesug som er så sterkt at jeg må holde meg fast i skrivebordet. Men jeg må jo bare holde ut 18 dager igjen... Jeg vet at jeg kommer til å klare det bare jeg holder meg til opplegget, men det er også litt av et opplegg jeg følger føler jeg så jeg hopper vel snart oppi brødkurven. Men det er jo cm mål jeg går etter, og det var det jeg brant meg på sist siden jeg trodde jeg hadde kontroll, men målte på feil sted. Så kan jeg feks gå til salongen i Tollbugata aner ikke hva den heter, men de har Pronovias å bli målt der??? Jeg er rett og slett livredd for jeg tar feil igjen selv om jeg måler på andre steder enn sist! Kan ikke ha et bridezilla sammenbrudd nummer to 1mnd før bryllupet..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Men hva er opplegget ditt, hva går det ut på? Det høres aldri bra ut at du har et sjokoladesug som gjør at du må lenkes til masten.. Jeg anbefaler deg å spise sunt, spise oftere, heller små måltider imellom de store, og trene noe. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Det der har ikke jeg tid til med mine 18dager til "eksamen". Jeg spiser etter Ketolyse kuren, samtidig som jeg ser på kcal inntaket. Tråkker på ellipsen på Elixia så ofte jeg kan min 4.pr.uke min 6km (3ganger denne uken pga konfirmasjon). Så opplegget er det ikke noe i veien med, dette får meg jo nedover, men det fjerner ikke det faktum at jeg gjerne skulle blitt målt etter brudekjolemalen. Endret 3. mai 2013 av Kiara!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 18 dager går så fort, atte... Tenk at du gjør alt du kan, noe mer er det faktisk ikke mulig å gjøre. Men gifter du deg om 18 dager? Husk at lavkarbo og alkohol er en skummel kombinasjon, du kan risikere å gå rett i bakken av alkoholen. Jeg ville "carbet opp" et par dager før bryllupet. Det du legger på deg igjen i løpet av disse par dagen er væske, ikke fett. Anonym poster: 6ac8387188d3a32750bedbe98edcb577
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Nei, jeg skal prøve brudekjolen min om 18dager. Den passet ikke i januar slik planen var at den skulle. Gifter meg ikke før i juni. Men jeg har et sterkt ønske om å passe inn i brudekjolen min før bryllupet, ikke presse meg inn i den via en sultekur de siste 14dagene. Derfor jeg gjerne skulle ha blitt målt av profesjonelle slik at jeg vet hvor jeg er ift målet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Eh, da er det ikke 18 dager, men frem til JUNI. Målene du har om 18 dager skal du også ha i Juni, det hjelper ikke å passe inn i den om 18 dager om du ikke glir inn i den på bryllupsdagen? Men en ting som slår meg, gift deg i en kjole du fakisk passer uten å måtte sultekure deg frem til det. Anonym poster: 47cf5a87a61a7be24b06a140090adca1 2
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Jeg sulter ikke, heller tvert imot. Spiser mye og veldig god mat. For mitt mentale selvbilde foran den kommende bryllupsdagen hadde det vært veldig bra om kjolen passer den dagen slik at jeg for første gang kan se hvordan jeg faktisk ser ut i en brudekjole. Dessuten hadde det vært deilig å kun tenke på å holde vekten siste mnd fremfor å måtte være på slankeren. Tror jeg må ta en telefon til den salongen her i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Ja, jeg er stresset angående slankingen til den forestående brudekjoleprøvingen, og det hjelper ikke at jeg har et sjokoladesug som er så sterkt at jeg må holde meg fast i skrivebordet. Men jeg må jo bare holde ut 18 dager igjen... Jeg vet at jeg kommer til å klare det bare jeg holder meg til opplegget, men det er også litt av et opplegg jeg følger føler jeg så jeg hopper vel snart oppi brødkurven. Men det er jo cm mål jeg går etter, og det var det jeg brant meg på sist siden jeg trodde jeg hadde kontroll, men målte på feil sted. Så kan jeg feks gå til salongen i Tollbugata aner ikke hva den heter, men de har Pronovias å bli målt der??? Jeg er rett og slett livredd for jeg tar feil igjen selv om jeg måler på andre steder enn sist! Kan ikke ha et bridezilla sammenbrudd nummer to 1mnd før bryllupet.. Du er nødt å slappe av. Stress fører faktisk til at du legger på deg. Kroppen går inn i forsvarsmodus og lagrer fett, og ofte på steder som mage og andre mer ugunstige steder for å være klar til å takle stresset. Er man stresset over lengre tid vil dette føre til at man legger på seg, selv om man prøver å slanke seg. Resultatet kan bli svært negativt. Lær deg å slappe av og ta det med ro, så går det mye bedre. Anonym poster: b63b741eeb720f3483ae7175bff85eff 3
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Sånn da har jeg booket meg måletime! :D Veldig forståelsesfulle takk og lov.
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 Du er nødt å slappe av. Stress fører faktisk til at du legger på deg. Kroppen går inn i forsvarsmodus og lagrer fett, og ofte på steder som mage og andre mer ugunstige steder for å være klar til å takle stresset. Er man stresset over lengre tid vil dette føre til at man legger på seg, selv om man prøver å slanke seg. Resultatet kan bli svært negativt. Lær deg å slappe av og ta det med ro, så går det mye bedre. Anonym poster: b63b741eeb720f3483ae7175bff85eff Jeg vet du har rett, og store deler av uken er jeg ganske rolig og sikker i min sak på at dette skal jeg klare uten å stresse eller pine meg igjennom en diett jeg misliker! Men idag og igår har jeg hatt dager der jeg stresser og er redd for at dette ikke kommer til å gå slik som sist. Tror det blir veldig godt for meg å få den prøvetimen på tirsdag for å få roet ned litt og senket skuldrene igjen.
CathFoto Skrevet 3. mai 2013 #11 Skrevet 3. mai 2013 Jeg skulle til å foreslå skredder, men da fant du ut av det. Har du prøvd å spice Bacongull? Ikke søtt, men hjelper på snacksbehovet i følge min svoger.
Gjest Adriane Skrevet 3. mai 2013 #12 Skrevet 3. mai 2013 Så bra at du får komme og måle deg, sånn at du forhåpentligvis får roet nervene litt Jeg skjønner jo at du er nervøs, og du har jobbet så utrolig hardt for å komme deg inn i den kjolen, det er klart det er nervepirrende. Sjokoladesuget høres slitsomt ut.. har du prøvd å ta kromtabletter? Det skal etter sigende hjelpe mot søtsuget. Hjelper for noen, men ikke alle. Verdt et forsøk kanskje? Jeg heier på deg jeg, Kiara - du har lagt et umenneskelig press på deg selv, men jobber på. Det står det respekt av, syns jeg PS: Det er ikke bra å være i ketolyse for lenge. Jeg vet ikke hvor lenge du har vært der, men vær litt forsiktig 1
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #13 Skrevet 3. mai 2013 Bare vært i Ketose siden forrige tirsdag. Har ingen planer om å være det mer enn aller høyst nødvendig. Har ikke hatt søtsug før igår kveld egentlig, men det er vel først og fremst fordi jeg er sjalu på samboeren som kan spise hva han vil. Men det går seg til, søndag skal jeg ha en planlagt sprekk. :D 1
Gjest Adriane Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Bare vært i Ketose siden forrige tirsdag. Har ingen planer om å være det mer enn aller høyst nødvendig. Har ikke hatt søtsug før igår kveld egentlig, men det er vel først og fremst fordi jeg er sjalu på samboeren som kan spise hva han vil. Men det går seg til, søndag skal jeg ha en planlagt sprekk. :D Bra Aha! Det kan jeg skjønne. Samboeren burde kanskje være litt ekstra solidarisk akkurat nå, og ikke spise sånt foran deg iallfall Ikke at jeg mener at han skal leve på slankekosthold fordi du gjør det, men mer at han kan hjelpe deg litt ved å avstå fra å spise sånt akkurat nå en liten periode. Så kan han jo heller unne seg en sjokolade på jobben, eller i bilen, eller når du er på trening 1
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Oppfordring til lovbrudd og svar til dette er fjernet. Tekola, mod.
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #16 Skrevet 3. mai 2013 Ja, selvfølgelig, men det er enkle ting som å ta seg en is igår når det var strålende sol eller spise frukt. Eller bare den sprø baguett til blomkålsuppen som jeg hadde til middag igår slike ting. Så han er absolutt støttende på sitt vis. Men jeg holder ut, så får jeg stupe i kakabordet på søndag. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Huff og huff.. Jeg skjønner at du gjør det når det er såpass liten tid igjen. Men, det er jo ikke bra for kroppen din, hverken for indre organer, hud, hår, etc.. Det er også typisk å få en ganske dårlig kroppslukt etter en stund, det hadde jo vært kjipt i bryllupet.. he he. Hvordan skal du spise etter de er "ferdig" med kuren da? Anonym poster: 1a9ba90a5828e3fcb11c92dcb6ad4fcd
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 Ikke begynn med den lukten er du grei... :S Får dårlig følelse av det hele... vet hva dui mener for å si det slik. Jeg tenker at når kjolen passer om 18dager skal jeg leve grovkarbo med kcal restriksjoner og trening. Orker ikke den fett fokuset. 1
Gjest Kiara! Skrevet 3. mai 2013 #19 Skrevet 3. mai 2013 Hadde jeg vært tøffere skulle jeg vist dere hvordan jeg ser ut i rødt, men her er det så mange "slemme" anonyme at jeg tør ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #20 Skrevet 3. mai 2013 Hadde jeg vært tøffere skulle jeg vist dere hvordan jeg ser ut i rødt, men her er det så mange "slemme" anonyme at jeg tør ikke. Jeg er ikke slem da vel. Det med lukten vet jeg av egen og venninners erfaring for å si det sånn.. Men, du skal jo ikke gjøre det lenge. Håper kjolen passer som smurt neste gang! Anonym poster: 1a9ba90a5828e3fcb11c92dcb6ad4fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå