Gå til innhold

Gardiner på Ellos

Anbefalte innlegg

Gjest Malena_123
Skrevet

Handler noen av dere på Ellos? Er dere fornøyde?

Jeg har vært inne og sett på noen gardiner, som jeg fikk så lyst på. Det finnes mange farger i den type gardin, men jeg falt for isblå. :) Hjemme av interiør, så går det mest i lyse. lune, jordfarger. Har 2 brikker på sofabordet som er lysblå, og jeg synes at det holder.

Men jeg fikk så lyst å bytte gardiner, sånn at jeg har f.eks den isblå om sommeren og den jeg har nå om høsten/vinteren.

Blå farge er jo inn nå for tiden, ikke at jeg bryr meg så mye om det, har min stil og bryr meg ikke så mye om hva som er in. Men, liker blå farge, om jeg absolutt skal velge en. :)

Jeg legger ved link under, så kan dere komme med deres meninger, slik at jeg kan se hva dere mener :) Og for å nevne, så er prisen også veldig fin. :)

Jeg har allerede hvite, som jeg tenkte å ha ved siden av de her, for jeg har kjempestore vinduer. Hvitt og blått er jo fint sammen.

Hva slags gardiner har dere i stua? Jeg hadde en periode gardiner fra Kid, de med ringer, men ble utrolig lei etter hvert.

http://www.ellos.no/ellos-home/lokkelengde-bomullsvoile-2-pk/225252?N=1z141upZ1z141od&Ns=RankValue6|1&Nao=7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt gardiner fra Ellos, Jotex-gardiner. Jeg synes de har flotte farger og mønster og de er i god kvalitet.

Anonym poster: d5eb1513c40a5f0362b2e071e4952dd6

Skrevet

Har også kjøpt gardiner på ellos, ingenting å klage på :)

AnonymBruker
Skrevet

Har gardiner fra Ellos i halvpanama på stua, de er jeg veldig fornøyd med. De som er i et annet rom og i bomullsvoile er jeg derimot ikke fornøyd med, de ser billige ut.

Anonym poster: 9fe323991640722699cd0c208da34e47

AnonymBruker
Skrevet

Har gardiner fra Ellos i halvpanama på stua, de er jeg veldig fornøyd med. De som er i et annet rom og i bomullsvoile er jeg derimot ikke fornøyd med, de ser billige ut.

Sier du det..jeg har hvite bomullsvoile i stua, og synes de er kjempefine, slipper mye lys inn.

Anonym poster: 195c495bb988ae23160b923cd9782d80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grå, og de ser rett og slett billige ut. Men jeg betalte jo heller ikke mye for de :)

De hvite i halvpanama er jeg skikkelig knallfornøyd med, de er lyse, holder formen, og kan brukes til å stenge ute solen om vi trenger det. Blir de samme på soverommet etterhvert tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del grått og beige i stua, tror dere de isblå vil passe her? På den ene veggen er det cafe latte panel, på den andre er det beige tapet med kremfarget mønster. Har mørk grå sofa, og kremfargede møbler :)

Anonym poster: 76ddb238b54aea6af37756a7c267763c

AnonymBruker
Skrevet

Evt, er det noen av de andre som vil passe bedre tror dere? Har grå lingardiner nå, synes det er litt trist her med så lite farge. Helst vil jeg ha lilla, men ser ikke ut som at de har de. Og det er kanskje litt for feminint, med tanke på at mannen min bor her også..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del grått og beige i stua, tror dere de isblå vil passe her? På den ene veggen er det cafe latte panel, på den andre er det beige tapet med kremfarget mønster. Har mørk grå sofa, og kremfargede møbler :)

Har forresten litt lilla detaljer, lys og slike ting. Er ikke meningen å kuppe tråden din, Ts :) Tror de blir fine hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...