Gå til innhold

Ting som går igjen hos de du dater......?

Anbefalte innlegg

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jeg ender opp med å date menn som har vgs-utdanning, kort hår, kjører bil, snuser, ønsker seg eller har hund, liker ikke katter, kler seg pent, godt trent, jobber masse, glad i mat. :) Ting Som går igjen med litt variasjoner.

Hva med deg?

Endret av Poirot
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Stort sett menn som liker dyr, har høyere utdanning, kort hår (selv om jeg foretrekker langt :) ), de liker fyll og fanteri, hisser seg opp over småting, men roer seg like fort igjen, vil ikke ha barn :)

AnonymBruker
Skrevet

Stikkord hos mine dater:

Harley Davidson, heavy metal, gjerne langt hår, barske menn, eventyr, trening.

Anonym poster: 778e4be8908b0f047bad88c421a74b30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen typiske fellesnevnere blant menn jeg har datet er at de er 2-6 år eldre enn meg, studerer eller har studert på Gløs, ikke opprinnelig fra Trondheim, 20-25 cm høyere enn meg, veltrente og fotballinteresserte.

Anonym poster: d5107c00999644e84a781ea751792eaa

Skrevet (endret)

Når jeg leser de 3 første innleggene så skjønner jeg jo i hvert fall hvorfor så mange forhold ikke varer hehe

Endret av Steinar40
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser de 3 første innleggene så skjønner jeg jo i hvert fall hvorfor så mange forhold ikke varer hehe

Hehe, hvorfor tror du de ikke varer?

Forholdene mine tok ikke slutt fordi gutta kjørte sykkel, trente, var barske eller hørte på heavy metal.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, hvorfor tror du de ikke varer?

Forholdene mine tok ikke slutt fordi gutta kjørte sykkel, trente, var barske eller hørte på heavy metal.

For å si det sånn, så er det ingen av de 3 beskrivelsene som akkurat lyser av noe perfekt langvarig forhold ;)

Og grunnene til at dine forhold tok slutt var da ...?

AnonymBruker
Skrevet

Black metal. Ble faktisk kasta ut av en restaurant en gang fordi vi kranglet sånn over hvordan drapet på Euronymous forløp seg. Rett hjem til make-up-sex :sjarmor: Virker hver jævla gang.

Anonym poster: 991db535f6a56884be44db43df63ce6b

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

For å si det sånn, så er det ingen av de 3 beskrivelsene som akkurat lyser av noe perfekt langvarig forhold ;)

Skjønner heller ikke hva du mener? Det var bare fellestrekkene jeg kom på i farten, ikke grunner til at det ble slutt.
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett menn som liker dyr, har høyere utdanning, kort hår (selv om jeg foretrekker langt :) ), de liker fyll og fanteri, hisser seg opp over småting, men roer seg like fort igjen, vil ikke ha barn :)

Ah, hvor finner du slike menn? :klo:

Anonym poster: a0801a5fd22c996a8ee990ce10458280

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ene og alene, jeg =) Du kan si det sånn at i alle de "sjangre" jeg nevner fant jeg gode, greie, snille gutter som det lyste langt forhold av lang vei, men dessverre hjelper det lite når jeg ikke er klar for noe langt forhold, hverdag sammen med noen osv.

Og selvsagt finner man jo de som bare vil ha noen å kjøre med, stikke på eventyr med, ha korte flørter med, noe som passer meg mer. :)

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det har mange spurt meg om :) Aner ikke, er en magnet på dem, mens menn som vil ha familie skyr meg som pesten. :) Men de fins overalt, det trengs bare litt tålmodighet.
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, det er veldig mange i de miljøene jeg finner de i. Står lenger oppe hvor :)

Skrevet

Det som går igjen er at det ender dårlig.

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jo, også mine er gjerne samme alder, evt. 1-2 år eldre, pleier å være på samme høyde. Jeg er litt svak for ingeniør menn, men det klaffer aldri med den personlige kjemien. Også, må han like barn, selvfølgelig. ;)

Jeg skjønner heller ikke hva Steinar mente, men det gjør jeg sjeldent.

Endret av Poirot
  • Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Man har sine "typer" selv om det kanskje ikke er så bevisst ;) spennende å se

Endret av Poirot
Skrevet

Sist gang jeg datet aktivt så var mange av de veltrente litt yngre menn. Snille, men litt satt, ikke høyere utdannelse og de fleste ville ha barn.

Har datet litt nå og, men ingen likhet mellom de. Og har bare blitt noen førstedater og ikke mer.

Gjest Phoenix
Skrevet

Det som går igjen er at det ender dårlig.

:hug:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Gladejente, snill, sterk mentalt, smart, bryr seg om andre, flink til å flørte og tulle, osv..

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blondiner, selv om jeg i teorien syns mørkt hår er finest!

Anonym poster: 6a5dae6ea21cbd0ff61a52c05d624ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...