Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Jeg har blitt bedt om å vise mappen min og skisseboken min for å vise den kreative prossessen. Hva forlanger de av meg da? Skal skisseboken inneholde pene og pyntelige skisser som nøyaktig viser hva jeg skal lage? Kan man skrive i en skissebok? Min skissebok er sikkert veldig vanskelig for andre enn meg å tyde, den er full av skriblerier og forklarende tekster. Holder dette? Skal jeg på intervjuet forklare skissene og så vise til oppgavene etterpå, eller skal jeg vise mappen først og skisseboken etterpå? Er det vanlig å ha utskrifter av dataskisser i skisseboken? Hilsen uerfaren grafisk designer
Rapitap Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Jeg har blitt bedt om å vise mappen min og skisseboken min for å vise den kreative prossessen. Hva forlanger de av meg da?Skal skisseboken inneholde pene og pyntelige skisser som nøyaktig viser hva jeg skal lage? Kan man skrive i en skissebok? Ja, man kan skrive og rable, skisse der. Det er jo meningen at de skal se måten du arbeider på. Derfor bare gjør som du pleier! Min skissebok er sikkert veldig vanskelig for andre enn meg å tyde, den er full av skriblerier og forklarende tekster. Holder dette? Ja, det holder!! Skal jeg på intervjuet forklare skissene og så vise til oppgavene etterpå, eller skal jeg vise mappen først og skisseboken etterpå? Det er opp til deg vil jeg tro. Vil det hjelpe deg å vise skisser først så gjør det, om de ikke har en framgangsmåte de ønsker. Da sier de ifra. Er det vanlig å ha utskrifter av dataskisser i skisseboken? Vanlig? Det kommer ann på personen disse tilhører. Men ta med det og, om du har! Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå