Hopee Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Er 6 DPO idag og kan nesten ikke vente til neste helg!! Ventetiden er så lang...Har ømme bryster, men kanskje det bare er pms?:-/ Noen andre her inne som teller ned dager?? :)
Yesterday Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Har inntrykk av at veldig mange gjør det ja Selv gjorde jeg ikke det pga ble ikke gravid planlagt
Violetsky Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Jeg teller! Jeg må også vente til neste helg, og det føles som en evighet. Jeg har en romlende og boblende mage for tiden, noe jeg vanligvis ikke har etter EL. Innimellom har jeg litt vonde stikkinger. Jeg prøver å overbevise meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg... Det er første gang vi prøver, men vi vil jo at det skal sitte med en gang!
Hopee Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2013 Så spennende "Rosa Pute" !! Ja, man innbiller seg utrolig mye når man ønsker å bli gravid, hehehe...Jeg kjenner etter forandringer på kroppen hele tiden:)) Ventetiden er grusomt lang, men hadde vært utrolig gøy om vi begge fant ut at vi var gravide neste helg/ikke fikk mensen. Vi kan jo holde hverandre oppdatert her neste helg?:D Spennende å se om det har fungert for en av oss, eller begge for den saks skyld:))
Kala Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Jeg venter også! Den skal komme mellom onsdag og fredag neste uke. Brystene mine har blitt merkbart større, i tillegg til at de verker slik som de gjorde da puppene utviklet seg som jente. Jeg må gå med bh for å slippe den verste verkinga. I tillegg stikker det nede ved lysken, men det er noe jeg merker kun om jeg konsenterer meg om det. Jeg tok en test i går kveld som viste en svak,svak strek etter 3-4 minutter. Samboeren såg den han også.. Men den var så svak, så jeg er ikke helt sikker på den. Jeg tok en på morgenurin i dag, men den ble ikke positiv før etter tidsfristen, så da vet ikke jeg Skal ta en ny test på mandag, så får jeg bare smøre meg med tålmodighet til da. Andre symptomer jeg har er at jeg craver på karbohydrater og har et stort søvnbehov. Men det er puppene som utmerker seg mest. Red:skrivefeil Endret 4. mai 2013 av Kala
Hopee Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2013 Så spennende Kala! Håper vi begge har lykken med oss :D Rett før jobb istad fikk jeg en liten blødning, var redd det var mensen...men skal jo ikke ha mensen før om en uke, så kanskje det var festeblødbing??? I og med at det er 7 DPO...Spennende!!
Violetsky Skrevet 4. mai 2013 #7 Skrevet 4. mai 2013 Det er greit at man er flere som kan dele tanker her inne. Det er jo bare jeg og sambo som vet at vi prøver. Jeg er glad jeg har travle dager på jobb til uka, så dagene går fort
Hopee Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2013 Ja, det er veldig hyggelig Så vet man at man ikke er alene i frustrasjonen hehe :)
Kala Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Det høres jo ut som en liten festeblødning da Hopee, både mengde og tidspunkt frister jo til en slik konklusjon. Krysser fingrene for oss alle sammen jeg Jeg klarer ikke å tenke på annet jeg nå. De andre testene jeg har tatt har vært blendahvite, men ikke de to siste jeg har tatt. Den ene positiv innenfor fristen, på kvelden. Og den jeg tok i dag tidlig, men som ble positiv etter fristen. Og det hjelper jo ikke på at det er flere som har opplevd å få positiv på kvelden, men ikke på morgenurin - og som har vært gravid likevel.. Men jeg prøver å ikke tenke for mye på det, i frykt for å bli skuffa enda en gang. Har sagt til meg selv at det bare var en skyggestrek, og den jeg tok i dag kan jo ikke regnes som gyldig. men det hjelper liksom ikke. Hver gang jeg overbeviser meg om at mensen kommer snart, så hogger det enten til i livmor-området, eller i puppene.. Vil ta en test NÅ, igjen, men det er jo bare bortkasta. Selv om det klør og de ligger å roper på meg i skapet, hehe. Får håpe helga går fort, så jeg får ta en ny test på mandag. Og håpehåper at den er mer tydelig. I mellomtiden baker jeg pavlovakake, satser på at den blir vellykket denne gangen. Men den har est seg STOR. Aner ikke hva jeg har gjort nå Endret 4. mai 2013 av Kala
Hopee Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2013 Hehehe! Ikke lett å ligge unna testene når de ligger hjemme nei! Får håpe på tydligere strek på mandag da Kala!! Jeg tror ikke jeg skal teste før neste helg, fordi jeg er ganske ung, så å kjøpe graviditetstest i butikken er ganske ubehagelig for meg.. Første jeg skal se etter er at TR IKKE kommer...Både jeg og samboeren min venter i spenning:)
Kala Skrevet 4. mai 2013 #11 Skrevet 4. mai 2013 Hehehe! Ikke lett å ligge unna testene når de ligger hjemme nei! Får håpe på tydligere strek på mandag da Kala!! Jeg tror ikke jeg skal teste før neste helg, fordi jeg er ganske ung, så å kjøpe graviditetstest i butikken er ganske ubehagelig for meg.. Første jeg skal se etter er at TR IKKE kommer...Både jeg og samboeren min venter i spenning:) Hvorfor kjøper du ikke tester på billige-tester.no da? Hvis du uansett skal vente med å teste til neste helg, så har du jo testene lenge før den tid om du bestiller i dag f.x. Enten så er jeg gravid, eller så er jeg ikke. Det endres ikke om jeg tester i morgen eller på mandag. Så da venter jeg Har svidd av to stykker allerede, det får holde.
Hopee Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2013 Takk, visste ikke om den siden.. Skal bestille derifra. Hehe, sant det. Litt gøy at ventetiden er så lang også, fordi da blir sjokket/gleden ekstra stor hvis man er gravid. Hvor gamle er dere?
Kala Skrevet 4. mai 2013 #13 Skrevet 4. mai 2013 Jeg er 27, sambo er 32. Blæh, jeg har googlet bilder av svakt positive tester ganske ofte i dag for å se om det er bilder av noen som ligner på min positive strek. Og det er mange bilder, der det viste seg at de faktisk er gravid. Wææ! Jeg klarer ikkeå la være, bra at jeg skal ut å besøke noen venninner senere så jeg får annet å tenke på. Det hjelper ikke på testelysta akkurat. Blir gæern av dette her!
Charlie28 Skrevet 4. mai 2013 #15 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har passert IKM, men ingen TR og ingen positiv test.. Var bombesikker på at jeg hadde EL 18.april, men kanskje jeg tok feil...
missdior Skrevet 5. mai 2013 #16 Skrevet 5. mai 2013 Jeg teller ned! Vet ikke helt når jeg skal teste, siden tickeren min sier at det skal testes i morgen, og appen på telefonen sier tirsdag Hva tror dere?
Kala Skrevet 5. mai 2013 #17 Skrevet 5. mai 2013 Hvis du klarer å vente, så hvorfor ikke vente til tirsdag? Så slipper du å være usikker på resultatet?
missdior Skrevet 5. mai 2013 #18 Skrevet 5. mai 2013 Hvis du klarer å vente, så hvorfor ikke vente til tirsdag? Så slipper du å være usikker på resultatet? Tror nok jeg klarer å vente! Har ikke helt trua så
Kala Skrevet 5. mai 2013 #19 Skrevet 5. mai 2013 Tror nok jeg klarer å vente! Har ikke helt trua så Jeg planla å teste på nytt i morgentidlig, men vet ikke om jeg tør rett og slett. Jeg lever fortsatt på de svakt positive testene jeg fikk, og vet ikke om jeg er klar til å sprekke den bobla enda. Det er en mulighet for at jeg blir skuffet på nytt, så derfor vurderer jeg å utsette testinga. I dag har ikke brystene mine verket slik de har gjort i en ukestid, de er mer øm slik de pleier å være før mensen.. Så det kan hende den testen som ble positiv innenfor tidsfristen bare var en falsk positiv. Eller at det har vært en kjemisk graviditet. Men jeg håpehåper på at den var så innmari svak fordi jeg testet på et tidlig tidspunkt, og at brystene sin utvikling bare har stoppet litt opp
missdior Skrevet 5. mai 2013 #20 Skrevet 5. mai 2013 Jeg planla å teste på nytt i morgentidlig, men vet ikke om jeg tør rett og slett. Jeg lever fortsatt på de svakt positive testene jeg fikk, og vet ikke om jeg er klar til å sprekke den bobla enda. Det er en mulighet for at jeg blir skuffet på nytt, så derfor vurderer jeg å utsette testinga. I dag har ikke brystene mine verket slik de har gjort i en ukestid, de er mer øm slik de pleier å være før mensen.. Så det kan hende den testen som ble positiv innenfor tidsfristen bare var en falsk positiv. Eller at det har vært en kjemisk graviditet. Men jeg håpehåper på at den var så innmari svak fordi jeg testet på et tidlig tidspunkt, og at brystene sin utvikling bare har stoppet litt opp Du får vente en dag til, også tester du Brystvortene mine er så vonde at jeg nesten dør! Det er vondt bare å komme borti di, så håper jo litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå