Gjest Fortapt Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Hei! For noen år tilbake hadde jeg en periode hvor jeg var svært forelsket i en mann som skulle vise seg å være tidenes player. Vi var aldri kjærester, men drev på over en lengre periode. I den samme tidsperioden viste det seg at han også var med flere andre jenter! Dette visste jeg, men han hadde en sånn tiltrekningskraft på meg så jeg ikke greide å holde meg unna - ikke før jeg møtte min nåværende kjæreste. Vi har vært sammen i flere år nå og har det fint. For en stund tilbake fikk jeg en mld av playeren og dette har satt griller i hodet på meg. Jeg greier ikke å la være og tenke på han og har konstant sommerfugler i magen. Det kan desverre virke som at han fremdeles har stor tiltrekningskraft på meg! Vet ikke hva jeg skal gjøre?!? Noen der ute som vil dele sine erfaringer med meg?
Wonders Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Vil du bli played eller vil du være kjæreste og få gjengjeldt det du gir? Om du går for playeren; slipp han du har først. Vær singel. Endret 3. mai 2013 av Wonders 1
Gjest Fortapt Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har ingen planer om å være utro. Skal det skje noe så skal jeg først være singel - uten tvil! Og selvfølgelig vil jeg gjerne få tilbake på samme måte som jeg gir av meg selv. Men hvis han ikke har forandret seg på de siste årene så er vel sannsynligheten liten for at vi skal kunne skape noe sammen og leve lykkelige i alle våre dager... Så det sier seg vel egentlig selv at dette ikke er noe å satse på, men magefølelsen sier noe annet
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Ikke ha noe kontakt, send ham meldingen: Hvem er du og hvorfor har du nummeret mitt? 2
Tidus Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Er det en betatt-følelse du har? Eller forelskelse? Er det sistnevnte, bør du vurdere å gjøre det slutt med typen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Det er vel mer en betatt og nysgjerrighetsfølelse da jeg verken har snakket med eller møtt han på lang tid!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Jeg skjønner at du bli nysgjerrig nå som han du aldri fikk tar kontakt igjen. Men hva får deg til å tro at han har forandret seg? Har du det bra sammen med kjæresten din? Det høres nesten ut som du er sammen med han, inntil noe bedre (eks-flørt) dukker opp. Det er ikke riktig snilt gjort av deg.. Men som sagt, jeg skjønner hva du føler, jeg har vært der selv. Det eneste riktige er å gå inn i deg selv å vurdere om du faktisk vil være sammen med kjæresten din eller ikke. Dersom ikke; gjør det slutt og gjør hva du vil med playeren. Anonym poster: 80012a376a089adf4959970ee800bbb6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Been there, done that. Det beste du kan gjøre er å ignorere han totalt. Eventuelt si at du har kjæreste og ikke er interessert. Tro meg, ingenting godt kommer av å ha kontakt med han. Stol på magefølelsen din, han er ikke interessert i noe annet enn å vite at han fortsatt har draget på deg. Ikke la han få den tilfredsstillelsen. 2
Heisenberg Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 Så det sier seg vel egentlig selv at dette ikke er noe å satse på, men magefølelsen sier noe annet Tviler på at det er magen som sier noe, prøv litt lenger sør. 7
Gjest Lillesiren Skrevet 3. mai 2013 #11 Skrevet 3. mai 2013 Hei! For noen år tilbake hadde jeg en periode hvor jeg var svært forelsket i en mann som skulle vise seg å være tidenes player. Vi var aldri kjærester, men drev på over en lengre periode. I den samme tidsperioden viste det seg at han også var med flere andre jenter! Dette visste jeg, men han hadde en sånn tiltrekningskraft på meg så jeg ikke greide å holde meg unna - ikke før jeg møtte min nåværende kjæreste. Vi har vært sammen i flere år nå og har det fint. For en stund tilbake fikk jeg en mld av playeren og dette har satt griller i hodet på meg. Jeg greier ikke å la være og tenke på han og har konstant sommerfugler i magen. Det kan desverre virke som at han fremdeles har stor tiltrekningskraft på meg! Vet ikke hva jeg skal gjøre?!? Noen der ute som vil dele sine erfaringer med meg? Du skal la vær og svare på meldingen. Du sier selv at du og kjæresten har det fint, hvorfor sette dette på spill for en player du sannsynligvis ble såret av for flere år siden? Følelser følger ikke alltid fornuft, og noen ganger kan det være lurt å la fornuften styre=) 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #12 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har det fint med kjæresten min, han er den snilleste i hele verden! Tror kanskje det er der problemet ligger. Falt alltid for såkalte "bad boy" gutter tidligere og nå er jeg sammen med en som bare vil meg godt! Det er litt uvant, men jeg bør helt klart bare bli og nyte det! Og nei jeg tror egentlig ikke at han har forandret seg! Og da sier det seg jo selv at det ikke vil komme noe godt ut av å ta opp igjen kontakten...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Det er vel bare å få deg en som ikke vil deg godt. Er det noe å lure på? Smart
Gjest Ny mann Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Smart Det er bare så idiotisk latterlig av folk å bli betatt av asshole. Sorry!
Wonders Skrevet 3. mai 2013 #16 Skrevet 3. mai 2013 Det er vel mer en betatt og nysgjerrighetsfølelse da jeg verken har snakket med eller møtt han på lang tid! Foreslår at du tar all denne sexye energien å utløser denover kjæresten din som faktisk har gjort seg fortjent til det. Kan ikke du være litt fristerinne da? Gi han litt sjokk. Gjøre ting med han du har som ligger i deg som han ikke har helt klat å få ut av deg. Plutselig viser du han deg selv som kan ta han med storm. I denne stormen kan han også vise deg sider av seg selv som du har lett etter, men til liten nytte. Til nå. Jeg liker veldig godt å heller skyve energi til de som fortjener det, ikke til de som tar tar tar. 1
Gjest Fortapt Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Det er bare så idiotisk latterlig av folk å bli betatt av asshole. Sorry! Kunne vel ikke sagt meg mer enig - dummere går det ikke an å være. Ser selvfølgelig at ingenting tilsier at man burde gidde å bruke energi på sånne folk. Men så var det disse følelsene da...
Gjest Ny mann Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 Kunne vel ikke sagt meg mer enig - dummere går det ikke an å være. Ser selvfølgelig at ingenting tilsier at man burde gidde å bruke energi på sånne folk. Men så var det disse følelsene da... Sorry igjen! Det er idiotisk latterlig å legge følelser til et asshole. La all din gode energi gå til den som fortjener det; som Wonders skriver, nemlig til kjæresten din. Hva er vitsen med å ha en kjæreste når du blir betatt av andre?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #19 Skrevet 3. mai 2013 Kunne vel ikke sagt meg mer enig - dummere går det ikke an å være. Ser selvfølgelig at ingenting tilsier at man burde gidde å bruke energi på sånne folk. Men så var det disse følelsene da... Følelsene går nok over til slutt. Uansett om han har forandret seg KJEMPEMYE eller ikke i det hele tatt, hva forandrer det da? Anonym poster: 0e9920837e6549a57d8d57ec9fbfdd88
tom1986 Skrevet 3. mai 2013 #20 Skrevet 3. mai 2013 Hei! For noen år tilbake hadde jeg en periode hvor jeg var svært forelsket i en mann som skulle vise seg å være tidenes player. Vi var aldri kjærester, men drev på over en lengre periode. I den samme tidsperioden viste det seg at han også var med flere andre jenter! Dette visste jeg, men han hadde en sånn tiltrekningskraft på meg så jeg ikke greide å holde meg unna - ikke før jeg møtte min nåværende kjæreste. Vi har vært sammen i flere år nå og har det fint. For en stund tilbake fikk jeg en mld av playeren og dette har satt griller i hodet på meg. Jeg greier ikke å la være og tenke på han og har konstant sommerfugler i magen. Det kan desverre virke som at han fremdeles har stor tiltrekningskraft på meg! Vet ikke hva jeg skal gjøre?!? Noen der ute som vil dele sine erfaringer med meg? AHAHA. Jeg elsker slike innlegg. Et dypdykk i kvinnens bisarre seksualitet. Greia er at han du er sammen med nå, er en helt grei partner. Sikkert en moderne, likestilt mann som behandler deg helt ok. Men denne playeren er noe annet, til tross for at det er flere år siden han avsluttet ting. Han pulte deg av og til når han ikke hadde noe bedre å ta seg til. Han hadde flere andre jenter på si. Du var ikke bra nok for at han skulle bli eksklusiv med deg. Likevel vurderer du den dag i dag å gi slipp på alt, kun for å møte han igjen. Fantastisk! Kvinnens seksualitet er direkte morsom å observere. Ett møte med en såkalt "alfahann" og de blir betatt for alltid. Uansett hvor dårlig de blir behandlet... :D 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå