Gjest Bolla90 Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Jeg trenger råd! Har vært sammen med kjæresten min i 6 år. Han er verdens snilleste og vi har det fint sammen, men naturlig nok er ikke følelsene like intense som de var i starten. Fikk for en stund tilbake melding fra en gammel flamme og etter dette har jeg ikke greid å slutte og tenke på det. Går med konstant sommerfugler i magen, noe jeg ikke har opplevd på veldig lenge. Jeg vet av erfaring at det ikke går an å satse på denne personen, men det har fått meg til å tenke på at det er mange muligheter der ute. Jeg er bare 23 år, og har jo egentlig hele livet foran meg. Sånn det er nå føler jeg at jeg trenger litt nytt blod, samtidig så tenker jeg at min nåværende samboer vil være en perfekt far og ektemann i fremtiden! Hva skal jeg gjøre? Noen lignende erfaringer der ute?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Jeg tenker at du er for ung til å slå deg til ro med noen du ikke egentlig er sikker på. Anonym poster: a178d882bbddff18124700a190775bb9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Og jeg tenker at hvis du har det bra der du har det, så kommer du til å angre hvis du går fra det. Forelskelse varer ikke evig, hverdagen kommer i alle forhold. Det som er viktig I LENGDEN er å ha en man trives med, en man er glad i/elsker, og en som behandler deg pent. Jeg sier dette kun fordi jeg har gjort akkurat det du vurderer. Jeg gikk, og jeg angrer fortsatt som en hund. Fem år senere. Man vet ikke hva man har før man har mistet det. Anonym poster: 8a4cf3a19d99811c87fe5636594d67fb
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Det jeg også tenker! At dersom jeg skulle velge og forlate kjæresten min så vil jeg angre veldig i ettertid da jeg finner ut at det ikke er noe grønnere på den andre siden ...
Gjest RockOn Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Blir du så kan du angre på at du ikke fikk levd livet sånn som du har forestilt deg og møtt "nytt" blod. Og blir du ikke så angrer du på at du gikk.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Gresset er forsåvidt aldri grønnere på andre siden. Og om det er,er fordi gresset ikke er blitt stelt på egen side. Og er det ikke er, er det klart at det kan virke bedre på den andre siden. Det finnes DRØSSEVIS av folk som har vært akkurat den samme situasjonen. Noen gjorde det ene og noen gjorde det andre, noen angrer og andre ikke. Det er ingen fasit på hva som er riktig her. Du må nesten bare kjenne selv etter hva DU vil. Anonym poster: 26f0e02a7755171c4d2bcd11b06cf4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå