Gjest Tett Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Jeg hat et mega stort problem! Jeg gjør den samme feilen hver gang! At jeg aldri lærer! Jeg burde egentlig oppsøke hjelp, men jeg må bare skrive ut litt av min egen frustrasjon. Hver gang jeg møter en gutt jeg begynner å date og han begynner å miste interessen begynner jeg å bli masete og klengete helt til jeg dummer meg ut og han dumper meg. Men selv om jeg blir dumpa så stopper jeg ikke. Jeg blir sint på meg selv også for at jeg synker så dypt! Jeg ser alle feilene, men likevel så gjør jeg det! Jeg liker ikke meg selv når jeg gjør dette. Jeg er jo egentlig ei snill jente, og jeg vil jo egentlig at gutten skal sitte igjen med at jeg er snill også! Forstår jo at han ikke gjør det når jeg oppfører meg slik jeg gjør, men jeg får ikke til å stoppe! Angrer gjør jeg også hver gang! Noen gode råd? Kan jeg feks rette det opp?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Liten trøst, kanskje, men i følge min erfaring fungerer det ikke andre veien heller. Jeg er av typen som lett kan bli litt for intens om det er noen jeg virkelig liker, men ser jeg at hun trekker seg unna, gjør jeg det samme. Så da er det tid for en skyggeboksing som bare fører til mer og mer avstand. Til slutt må jeg ha en avslutning og tar kontakt igjen. Da har det gått lang tid, og jeg angrer på at jeg ikke fikk vite tidligere. Man får sjeldent en som har mistet interessen til å snu igjen.
Gjest Tett Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Takk, det var en liten trøst.. Men det er jo litt mer akseptabelt at gutter er intense og ikke jenter..vi er liksom den som skal jaktes på og ikke være den som jakter:/
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Tro meg. Gutter som er intense blir betegnet som slitsomme om de tar masse kontakt og jenta ikke er interessert. Skulle ønske jenter tok mer initiativ, jeg. Begynner å bli lei av å være den som alltid tar initiativ til å finne på ting, mens jenta trekker seg unna etter en stund, uten skikkelig tilbakemelding.
Gjest Tett Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Merkelig! Jeg har det samme problemet! Hmm..godt å høre at det kan være andre veien også. D er faktisk en trøst;) jeg får heller aldri en tilbakemelding uten at jeg må trygge om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå