Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bestemt. Etter mye hinting og "mas" fra meg over lengre tid, ble vi enige om at vi skal prøve på barn nr 3. Det blir en liten "atpåklatt", da barna vår blir 7 og 9 år da babyen kommer ( om alt går som planlagt).

Gleder meg noe helt sykt til dette! Til prøvinga, til graviditeten og til babytiden. (Noen som la merke til at jeg ikke nevnte fødsel hær? Kremt..wæææ!)

Men nå er det en stund siden jeg var på prøversiden.

Husker jeg begynte med folsyre før jeg ble gravid. Regner med at det fortsatt er slik?

Ønsk oss lykke til! Vi begynner å prøve i sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris! Håper jeg også får mannen med på nr 3 ettehvert. Men ikke ennå, våre er "bare" 4 og halvannet :) lykke til med prøvingen!

Skrevet (endret)

Masse lykke til! De sier jo at man er ekstra fruktbar i de 'lyse' månedene..

Og JA! SKal absolutt ta folat fra man begynner å prøve og frem til minst 12 uker inn i graviditeten. Skader ikke om man fortsetter (med mindre en har B12 mangel)..

Endret av Charlie28
Skrevet

Så gøy å lese innlegget ditt Suri, er i nøyaktig samme situasjon som deg.. vi starter prøvingen august/september, barna vår vil være 7 og 9 når minste kommer om alt går etter planen.. det morsomme er at de også har mast om å få et søsken den siste tiden ;)

Kjenner at jeg gleder meg masse til en graviditet til, sparkene, innkjøp av barneklær, vogn etc..

Gleder meg vilt til babytid og kos!

Gjest Tulipana
Skrevet

Lykke til! Hilsen trebarnsmor. :)

AnonymBruker
Skrevet

Som en attpåklatt som har søsken som er 7 og 9 år eldre, vil jeg bare si, takk for at jeg også får være med! Masselykketil :)

Anonym poster: 19cc30bfd5b7bcfc575085485a756594

• 2 uker senere...
Skrevet

Teller ned dager til prøvingen kan begynne! Jeg kunne tenkt meg å begynne prøvinga i juni, mens mannen vil vente til juli/august. Hvorfor vente såå lenge? fnis..

Sett på barnevogn, stellebord og mye annet vi må ha. Har solgt og gitt bort alt utstyr som vi hadde før. For vi skulle jo ikke ha flere barn vi. Joda..eh?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...