Gå til innhold

kan han være interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har vært på teorikurs i forbindelse med førerkort en del ganger og var den dritkjekke kursholderen :rodmer: ... tror de fleste av jentene som var der smeltet litt hehe.

Syntes imidlertid at han virket interessert i meg (!) vet ikke hva det var, men fikk bare et inntrykket, men lurer jo på om han kanskje er typen som får de aller fleste jenter til å føle seg litt ekstra spesielle hihi.

I alle fall, forrige uke var siste gang :grine: , men han sa vi bare kunne maile han hvis det var noe, og så sa han mail adressen sin mens han holdt øyekontakt med meg.

Siden jeg faktisk hadde et spørsmål til noe av det vi har gjennomgått, sendte jeg han en mail han svarte på. På slutten av mailen skrev han "det er bare å ta kontakt hvis noe er uklart". Er ikke det litt rart å skrive? kan han være litt interessert tror dere? eller er han bare hyggelig og imøtekommende....

Anonym poster: afda54aee92f6b4484425e0138982d02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har vært på teorikurs i forbindelse med førerkort en del ganger og var den dritkjekke kursholderen :rodmer: ... tror de fleste av jentene som var der smeltet litt hehe.

Syntes imidlertid at han virket interessert i meg (!) vet ikke hva det var, men fikk bare et inntrykket, men lurer jo på om han kanskje er typen som får de aller fleste jenter til å føle seg litt ekstra spesielle hihi.

I alle fall, forrige uke var siste gang :grine: , men han sa vi bare kunne maile han hvis det var noe, og så sa han mail adressen sin mens han holdt øyekontakt med meg.

Siden jeg faktisk hadde et spørsmål til noe av det vi har gjennomgått, sendte jeg han en mail han svarte på. På slutten av mailen skrev han "det er bare å ta kontakt hvis noe er uklart". Er ikke det litt rart å skrive? kan han være litt interessert tror dere? eller er han bare hyggelig og imøtekommende....

Anonym poster: afda54aee92f6b4484425e0138982d02

Det å ta kontakt hvis noe er uklart er en standardfrase som alltid benyttes. Det betyr ikke annet enn at du kan spørre hvis du ikke helt forstår svaret hans. Jeg synes ikke han har gitt noen tegn på at han er spesielt interessert ut fra det du skriver, tror du legger litt mye i ting.

Anonym poster: ca72b2b0632b8a850d4f1253affc700a

• Liker 6
Skrevet

Det å ta kontakt hvis noe er uklart er en standardfrase som alltid benyttes. Det betyr ikke annet enn at du kan spørre hvis du ikke helt forstår svaret hans. Jeg synes ikke han har gitt noen tegn på at han er spesielt interessert ut fra det du skriver, tror du legger litt mye i ting.

Anonym poster: ca72b2b0632b8a850d4f1253affc700a

Jeg må nok desverre se meg enig i dette. Jeg har mange ganger følt at noen følte noe for meg, men det har vist seg at det bare er jeg som har litt store tanker om meg selv innimellom, og at personene er normalt høflige! :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over. Jeg har holdt kurs en rekke ganger, og jeg skriver alltid i eventuell korrespondanse i ettertid (og sier der og da dersom noen kommer og spør meg om noe) at de bare må ta kontakt om det er noe som helst. Det gjør jeg selv dersom det egentlig ikke er grunn til å tro at de trenger det. Mange kvier seg for å spørre fordi de tror de maser, så det er bedre å være ekstra imøtekommende og serviceinnstilt.

Og jepp - jeg skriver dette også til kvinner. Så går jeg hjem til forloveden og sønnen min og tenker ikke mer over det.

Kan selvsagt hende han er interessert, men det er overhodet ikke rart å si at det bare er å ta kontakt hvis noe er uklart. Det ville nesten vært rart om han ikke gjorde det. Han er tross alt kursholderen din.

Anonym poster: 01423946cc05121b58b5e35d52c5c491

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må nok desverre se meg enig i dette. Jeg har mange ganger følt at noen følte noe for meg, men det har vist seg at det bare er jeg som har litt store tanker om meg selv innimellom, og at personene er normalt høflige! :P

ts.

Er sånn jeg også tenker at det kan være da hehe... blir llitt ønsketenkning og sånn muligens..

Men det virker som om han følger med på ting jeg sier også, for har hendt endel ganger at han tar opp ting jeg feks har sagt til en venninne i pausen og slikt, når kurset har begynt igjen... en annen gang jeg gikk bort fra plassen min, satt han seg der blant alle tingene mine - gjett om jeg var flau og turte ikke gå bort til plassen min igjen før han hadde flyttet seg :rodmer: haha.

Har aldri sett han har gjort sånt før, og det var masse ledige plasser, sånn at han kunne ha satt seg et sted det var ledig, hvis han feks hadde et behov for å se hvordan materialet hans så ut fra kursdeltakernes perspektiv.

Han er bare så dritkjekk, så er nok endel ønsketenkning inne i bildet ja..kurset er imidlertid slutt, så ser han sikkert ikke igjen

Anonym poster: 2871f6ffe886baccbee6faef50e314cd

Skrevet

Hvis du er så interessert i han, syns jeg heller du kan sende han en mail å spørre om han har lyst å møte deg over kaffe eller no. Privat :) Selv om at jeg er enig i at disse tingene du ser på som tegn, trolig bare er jobben hans, så skader det jo ikke å gå for det man vil ha. Du syns han er kjekk, du liker han - go for it. Det verste som skjer er at han ser nei.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...