Gjest marihøna Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har blitt kjempegodt kjent med en mann som har et litt dårlig rykte som player. men saken er at jeg har en venninne som kjenner han litt, og hun sier at han ALDRI tar kontakt med jenter på den måten han tar kontakt med meg. han ber ALDRI jenter på kino eller middag (noe han har gjort med meg). han er 32, så han burde jo i teorien kanskje være ute etter noe seriøst? men samtidig så er det jo aldri godt å vite. jeg er redd for å bli såret igjen, men noe sier meg at jeg skal gi han en sjangs. er det noen her som har opplevd noe sånt før? hvordan endte det? takk for alle SERIØSE svar
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har blitt kjempegodt kjent med en mann som har et litt dårlig rykte som player. men saken er at jeg har en venninne som kjenner han litt, og hun sier at han ALDRI tar kontakt med jenter på den måten han tar kontakt med meg. han ber ALDRI jenter på kino eller middag (noe han har gjort med meg). han er 32, så han burde jo i teorien kanskje være ute etter noe seriøst? men samtidig så er det jo aldri godt å vite. jeg er redd for å bli såret igjen, men noe sier meg at jeg skal gi han en sjangs. er det noen her som har opplevd noe sånt før? hvordan endte det? takk for alle SERIØSE svar Hehe. Du går ut i fra at det endte altså. Anonym poster: fee5de2f352918088e46af989e0ca8d8 1
Gjest marihøna Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 nei sier ikke det. jeg bare lurer på om noen her har fått en "happy ending" med en som har levd et langt liv som player eller noe i den duren. veit liksom ikke hvordan jeg skal tenke om det. for han er jo supersøt og snill. men redd for å bli såret for n'te gang
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 For å si det slik da. Jeg tror ikke det er så mange gamle playere. De fleste gir seg jo etter hvert. Ligger triksene på hyllen og heller ser etter hva som ér der, ikke hva enn selv tryller frem. Skjønner at du er redd for å bli såret. Det følger jo med en risk. Det gjør alltid det. Anonym poster: fee5de2f352918088e46af989e0ca8d8
Gjest .-L-. Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Jeg tror mange opplever at det kommer en tid når man bare er lei av sjekking , og vil slå seg til ro. Selvfølgelig kjemper man for damen man vil slå seg til ro med..
Gjest marihøna Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 ja det er det jeg sitter å håper på. han har jo hatt et par seriøse forhold, men det dårlige ryktet gjør at jeg er veldig forsiktig. jeg prøver å være en av de som ser forbi ryktet å istedet ser HAN som en person. men jammen kan det være krevende når folk skal komme å si nøyaktig hva de mener om han!
Gjest .-L-. Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Vel, finnes ingen garanti for noe. Må jo bare ta sjangsen, ellers finner man aldri ut.
Gjest marihøna Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Vel, finnes ingen garanti for noe. Må jo bare ta sjangsen, ellers finner man aldri ut. jaaa du har nok rett kan ikke ta sjangsen på å gå glipp av noe som kan bli fantastisk bare fordi jeg er redd heller tror jeg bare må la ting gå sin gang hjelper jo faktisk å skrive sånt på forum jo, ser selv hva jeg faktisk tenker takk for at dere har troen på at en voksen mann vil roe seg ned!
Gjest .-L-. Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Hvis han er villig til å bruke tiden som trengs for å få deg er han kanskje verdt det Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 ja det er det jeg sitter å håper på. han har jo hatt et par seriøse forhold, men det dårlige ryktet gjør at jeg er veldig forsiktig. jeg prøver å være en av de som ser forbi ryktet å istedet ser HAN som en person. men jammen kan det være krevende når folk skal komme å si nøyaktig hva de mener om han! Er det SÅ mange som synes de må si hva de mener om han? Det lover jo godt da. Anonym poster: fee5de2f352918088e46af989e0ca8d8
Dolly-Duck Skrevet 2. mai 2013 #12 Skrevet 2. mai 2013 definer player? Når jeg hører ordet player så tenker jeg på en mann som spiller. Altså inviterer damer med på date, får de til å få følelser for ham, later som han har følelser for dem for så å droppe dem når han har fått det han vil. En som bevisst lurer damer på den måten, ville jeg definitivt hatt problemer med å stole på. Selv om de også etterhvert vokser fra det, som regel. Men i og med at du sier han aldri har tatt kontakt med damer på denne måten,s å tror jeg ikke det er det vi snakker om her. Snakker vi egentlig om en mann, som bare har hatt mange sex partnere, kost seg på byen, altså ikke bevisst lurt noen og såret dem. Isåfall synes jeg du ska gi mannen en sjangse. Kanskje han er klar for et forhold.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #13 Skrevet 2. mai 2013 Noen trenger lykke. Noen ble født uten og noen klarer seg helt greit. Anonym poster: fee5de2f352918088e46af989e0ca8d8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Jeg synes også det er et viktig moment om han har vært "drittsekk" eller ikke. Har han kun hatt masse sexpartnere spiller det ingen rolle. Disse roer seg også en eller annen gang. Kjæresten min har hatt 150 ons, men vi har nå vært samboere i flere år. Han var aldri noen drittsekk da, en slik ville jeg ikke stolt på. Anonym poster: d853f24ff8acee85981e177a88cf6a50 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Jeg tror mange opplever at det kommer en tid når man bare er lei av sjekking , og vil slå seg til ro. Selvfølgelig kjemper man for damen man vil slå seg til ro med.. Det er riktig at de ønsker etterhvert å slå seg til ro og finne en partner. Men når de to første barna har kommet, sexen blitt kjedeligere og sjeldnere og kona ikke lenger ser hot og sexy ut - da er disse de første mennene som er utro og finner en yngre og mer yppig dame! De har stort sexbehov og bekreftelsesbehov, det er derfor de jo i første omgang har fått rykte som playere. Og disse behovene forsvinner ikke fordi de har kjæreste, de dekkes av kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #16 Skrevet 3. mai 2013 Det er riktig at de ønsker etterhvert å slå seg til ro og finne en partner. Men når de to første barna har kommet, sexen blitt kjedeligere og sjeldnere og kona ikke lenger ser hot og sexy ut - da er disse de første mennene som er utro og finner en yngre og mer yppig dame! De har stort sexbehov og bekreftelsesbehov, det er derfor de jo i første omgang har fått rykte som playere. Og disse behovene forsvinner ikke fordi de har kjæreste, de dekkes av kjæresten. Dette! Anonym poster: c2daebbda2ef0022484b1b9bbecd4fcd 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Alle fortjener en sjanse i mine øyne. Jeg dater nå en fyr som er såkalt "player", det var det inntrykket jeg hadde fått av ham også, for "alle" sa det. Men jeg har blitt veldig positivt overrasket over hvor feil jeg og alle andre har tatt. Ja, han har hatt mange sexpartnere, men det har jeg også. Ja, det er mange jenter som vil noe mer enn bare å ha sex med ham, men når han da sier at han ikke er interessert i et forhold med dem, blir de fornærmet og stempler ham som player. Jeg har fått høre at jeg burde hatt et "warning"-skilt i panna, for jeg har visst knust mange guttehjerter (?), men jeg tror at når du finner en person du liker ekstra godt, så trenger du ikke mer enn den personen. Sånn er det for meg i hvert fall. Jeg liker å ha det gøy som single, men når jeg blir skikkelig glad i noen, er det den personen som gjelder. Anonym poster: 41afbc453a97dd93e1f978967bf3787c
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 Han vil benytte enhver anledning til å få seg fremmed, trust me! En player slutter ikke over natten å knulle rundt, aldri i hellvette!! Du skal også huske på at en player er en player, dem er eksperter på å få alle damene dem får til å føle seg ekstra spesielle, eksperter på å få damene til å tro at det er annerledes med dem, eksperter i å lyve og bedra. Slik er det bare! De fleste playerne som slår seg til ro med ei jente er notorisk utro i flere år før dem gir seg. Tror du seriøst du er så mye bedre enn alle andre han har feid over? Du skal også vite at en player som regel holder på med 2 - 3 jenter samtidig, hvor alle tror akkurat det samme som deg, at dem er den spesielle han vil dele sitt liv med. Dere jenter som lar dere lure av playere: Dere er ufattelig dumme!!! Hilsen eks player
Gjest .-L-. Skrevet 3. mai 2013 #19 Skrevet 3. mai 2013 Det er riktig at de ønsker etterhvert å slå seg til ro og finne en partner. Men når de to første barna har kommet, sexen blitt kjedeligere og sjeldnere og kona ikke lenger ser hot og sexy ut - da er disse de første mennene som er utro og finner en yngre og mer yppig dame! De har stort sexbehov og bekreftelsesbehov, det er derfor de jo i første omgang har fått rykte som playere. Og disse behovene forsvinner ikke fordi de har kjæreste, de dekkes av kjæresten. Det var en voldsom generalisering. At de har et stort sexbehov er jeg enig i, men at de har bekreftelessbehov stemmer ikke alltid. Det er nok individuelt fra player til player. En som konstant trenger bekreftelser pleier ikke å ha draget på damene, i alle fall hvis han viser det..
Gjest Faerunpedia Skrevet 3. mai 2013 #20 Skrevet 3. mai 2013 Han vil benytte enhver anledning til å få seg fremmed, trust me! En player slutter ikke over natten å knulle rundt, aldri i hellvette!! Du skal også huske på at en player er en player, dem er eksperter på å få alle damene dem får til å føle seg ekstra spesielle, eksperter på å få damene til å tro at det er annerledes med dem, eksperter i å lyve og bedra. Slik er det bare! De fleste playerne som slår seg til ro med ei jente er notorisk utro i flere år før dem gir seg. Tror du seriøst du er så mye bedre enn alle andre han har feid over? Du skal også vite at en player som regel holder på med 2 - 3 jenter samtidig, hvor alle tror akkurat det samme som deg, at dem er den spesielle han vil dele sitt liv med. Dere jenter som lar dere lure av playere: Dere er ufattelig dumme!!! Hilsen eks player Er ikke dette en selvmotsigelse i og med at du signerer med "eks-player"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå