Gå til innhold

Til menn her inne: har dere blitt stalket noengang?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker på stalking ifra kvinner som har trodd de har sjans,og som dere aldri har hatt noe intimt på gang med.

Hvordan artet det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det har jeg aldri opplevt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri opplevd, dessverre. Men det er jo forskjell på menn og kvinner da. Hvis en mann går bort til en kvinne tenker hun med en gang, "håper han ikke er ute etter sex! håper han ikke er ute etter sex!". Hvis en kvinne går bort til en mann tenker han, "håper hun er villig til å ha sex! håper hun er villig til å ha sex!". En mann er også større og sterkere enn det en kvinne er. En mann ville aldri oppleve at en kvinne er noen trussel for han (hva skulle hun gjøre liksom? mase han ihjel?). Stalking er noe bare menn kan utføre.

Anonym poster: 464fc357563fc938376f316fe192604f

Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg ble stalket av ei ganske..ikke søt jente en gang. Selv om jeg var uinteressert, så var kompisen min en skikkelig pådriver. Han visste godt at jeg var uinteressert, men la det frem for henne at jeg likte henne dritgodt men ikke turte vise det. Dette var hans "humor". Så hun tok kontakt hele tiden, troppet opp på døra, kom på fester osv. Det ble en ganske surrealistisk stemning etterhvert. Hun - håpefull, jeg skjønte ingenting og kompisen min satt og humra i sofaen. Stakkars jente..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei as. Tror ikke det. Ikke folk som følger etter meg eller plutselig står på døren min eller noe sånt.

Anonym poster: 1b3cac8a97f097c504a4d458930295df

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Em, hun drev jo å preiket en del på face og sa en del kleine ting irl, men hun ga seg ettervært når hun ikke fikk noe respons tilbake. Bah, fikk bedskjed i dag om at jeg burde ta en prat med hun... Ene kompisen har sikkert fått bedskjed av venninnene å si det til meg for at jeg skal snakke med hun. Drit kleint.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri opplevd, dessverre. Men det er jo forskjell på menn og kvinner da. Hvis en mann går bort til en kvinne tenker hun med en gang, "håper han ikke er ute etter sex! håper han ikke er ute etter sex!". Hvis en kvinne går bort til en mann tenker han, "håper hun er villig til å ha sex! håper hun er villig til å ha sex!". En mann er også større og sterkere enn det en kvinne er. En mann ville aldri oppleve at en kvinne er noen trussel for han (hva skulle hun gjøre liksom? mase han ihjel?). Stalking er noe bare menn kan utføre.

Anonym poster: 464fc357563fc938376f316fe192604f

Kvinner kan da stalke like mye, og om det ikke oppleves som en trussel, er det vel kjipt å ha en dame som følger etter deg, henger utenfor huset i timesvis, alltid er på samme utested som deg, oppsøker deg på jobben, sender hundrevis av meldinger og ringer x antall ganger pr dag?

Anonym poster: a1dd84c1e36b676052b02e08733d9cb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min, da meg og han traff hverandre. En gang kom hun ramlende inn gjennom soveromsviduet hans, drita full på en tirsdag. Han skulle opp kl 06 på morgenen og var mindre fornøyd. Hun fikk venninnene sine til å ringe og invitere ham med ut/fiske om helgeplanene hans osv. Facebookstalking er også veldig populært, lage litt drama om han la til en ny venn av hunnkjønn....

Anonym poster: d7aebad802d07219e570bcd6b83855c1

Skrevet

Det hender.

Skrevet

Jeg ble stalket av ei ganske..ikke søt jente en gang. Selv om jeg var uinteressert, så var kompisen min en skikkelig pådriver. Han visste godt at jeg var uinteressert, men la det frem for henne at jeg likte henne dritgodt men ikke turte vise det. Dette var hans "humor". Så hun tok kontakt hele tiden, troppet opp på døra, kom på fester osv. Det ble en ganske surrealistisk stemning etterhvert. Hun - håpefull, jeg skjønte ingenting og kompisen min satt og humra i sofaen. Stakkars jente..

Ja stakkars, hun var jo bare forelska.. sånt gjør vondt :(

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Det har skjedd en del ganger. Alt fra å 'bare' bli nedspammet av mail, sms, facebook-meldinger, msn, skype osv (uten å ha gitt ut info til noe av det), til betraktelig mer alvorlige ting.

Gjest Coolaid
Skrevet

Nope, høres ikke hyggelig ut.

Skrevet

Fikk høre fra en nabo at ei jeg visste av hadde stått utenfor soveromsvinduet og stirra inn midt på natta et par ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par tilfeller.

Ikke noe alvorlig. Hun ene begynte å bli grov og ufin mens andre folk var rundt meg. Skiftet miljø etterhvert, så da ble jeg kvitt henne.

Hun andre tok aldri et nei for et nei, uansett hvor godt jeg forklarte henne det. Måtte såre henne tilslutt. Dagen etter var det på´n igjen. Men hun ga seg tilslutt :-P.

Men jeg tror det er mer vanlig for jenter å bli stalket enn for gutter.

Anonym poster: e025cf10f02ee879fb8636d5f63a713c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...