AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Går det greit å kombinere sort med mørkeblått? Kan man f.eks. bruke sorte sko og sort strømpebukse til denne kjolen? Anonym poster: 04e8037ef3683cd5680092cc6cdfbf64
awesome. Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Ja, jeg mener det går helt fint an å bruke svarte strømpebukser og sko til den kjolen Hvis du skal ha svart jakke i tillegg, kan du ha smykker og tilbehør i en annen farge så det ikke blir for mørkt.
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Det pleier å gå helt grei ja. Jeg ville kanskje velagt en "nearly black" /"barely black" strømpebukse isteden for rent sort, men det er en smakssak
Gjest Teora Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Visstnok er det en "regel" at man ikke skal kombinere sort og mørkeblått, men tatt i betraktning at det er min favorittkombinasjon i klær bryter jeg det konstant. Jeg tror sorte strømpebukser og sko til vil se kjempefint ut. Veldig fin kjole, forresten
FantasDick Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Hvorfor ikke? Bruke sort altså... Jeg synes ikke svart og mørkeblått er fint sammen. Kjolen var kjempefin den, og hadde vært superfin med beige/nude pumps.
kills Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Jeg synes faktisk at det er en flott fargekombinasjon og tror det hadde sett fint ut. Kanskje en gjennomsiktig svart strømpebukse i stedet for en helsvart, men det er opp til deg.
Kira-delta Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Kontrasten mellom mørkeblått og sort kan fort få det blå plagget til å se ut som et utvasket sort plagg. Men jeg syns det er veldig pent med sorte sko til mørkeblå kjole, ville nok valgt en hudfarget strømpebukse til.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 Tusen takk for svar alle sammen Da satser jeg i hvertfall på sorte sko, men jeg har ikke helt bestemt meg for om det blir sorte eller hudfargede strømpebukser. ts Anonym poster: 04e8037ef3683cd5680092cc6cdfbf64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå