Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det greit å kombinere sort med mørkeblått?

Kan man f.eks. bruke sorte sko og sort strømpebukse til denne kjolen?

83439159_N1.jpg

Anonym poster: 04e8037ef3683cd5680092cc6cdfbf64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg mener det går helt fint an å bruke svarte strømpebukser og sko til den kjolen :) Hvis du skal ha svart jakke i tillegg, kan du ha smykker og tilbehør i en annen farge så det ikke blir for mørkt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det pleier å gå helt grei ja.

Jeg ville kanskje velagt en "nearly black" /"barely black" strømpebukse isteden for rent sort, men det er en smakssak :)

Skrevet

For meg er svart og mørkeblått no go.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hvorfor ikke? :klo:

Bruke sort altså...

Gjest Teora
Skrevet

Visstnok er det en "regel" at man ikke skal kombinere sort og mørkeblått, men tatt i betraktning at det er min favorittkombinasjon i klær bryter jeg det konstant. Jeg tror sorte strømpebukser og sko til vil se kjempefint ut.

Veldig fin kjole, forresten :)

Skrevet

Hvorfor ikke? :klo:

Bruke sort altså...

Jeg synes ikke svart og mørkeblått er fint sammen.

Kjolen var kjempefin den, og hadde vært superfin med beige/nude pumps.

Skrevet

Jeg synes faktisk at det er en flott fargekombinasjon og tror det hadde sett fint ut. Kanskje en gjennomsiktig svart strømpebukse i stedet for en helsvart, men det er opp til deg. :)

Skrevet

Kontrasten mellom mørkeblått og sort kan fort få det blå plagget til å se ut som et utvasket sort plagg.

Men jeg syns det er veldig pent med sorte sko til mørkeblå kjole, ville nok valgt en hudfarget strømpebukse til.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) Da satser jeg i hvertfall på sorte sko, men jeg har ikke helt bestemt meg for om det blir sorte eller hudfargede strømpebukser.

ts :)

Anonym poster: 04e8037ef3683cd5680092cc6cdfbf64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...