Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes han har så sterke meninger som jeg elsker ved en mann, og jeg elsker humoren hans også. Mon tro om han er singel??

Endret av YoyoMa
Videoannonse
Annonse
Gjest Skjæra
Skrevet

Glemte du å trykke på Anonym nå?

• Liker 3
Gjest Chili
Skrevet

Glemte du å trykke på Anonym nå?

:rulle:

AnonymBruker
Skrevet

Synes han har så sterke meninger som jeg elsker ved en mann, og jeg elsker humoren hans også. Mon tro om han er singel??

lol.

Anonym poster: 76a49a4079a6fce5eccb5d62a09c7315

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden han var på 20 spørsmål nå. Noen som vet hva han finner på?

Anonym poster: 9293b999dcfb114a39674d6920cc7be0

Skrevet

Han er jo en superskjønn og klok mann. Kunne ønske han var bestefaren min, hihi :laugh:

• Liker 1
Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Han Knut Borge er den beste programleiaren me har hatt i Noreg. At han vart kasta ut or tjue spyrgesmål er ein skam. Eg har aldri fulgt med på programmet etterpå.

Hans geniale "neiiiiiida, åh, neiiiiida", når folk er på villspor er så bra. Eg tok det opp kvar gong, og på harddisken på opptakaren på dekodaren har eg fleire titals episodar, på tide å sjå eit par no i kveld for å mimra.

AnonymBruker
Skrevet

Han Knut Borge er den beste programleiaren me har hatt i Noreg. At han vart kasta ut or tjue spyrgesmål er ein skam. Eg har aldri fulgt med på programmet etterpå.

Hans geniale "neiiiiiida, åh, neiiiiida", når folk er på villspor er så bra. Eg tok det opp kvar gong, og på harddisken på opptakaren på dekodaren har eg fleire titals episodar, på tide å sjå eit par no i kveld for å mimra.

Det er jo bare å se det på nett-tv?

Lurer fortsatt på hva Borge driver med for tiden, om han ikke har pensjonert seg da.

Enig i at 20 spørsmål uten Knut, er ingen vits i å følge med på.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Haha, hver sin smak ;)

Jeg synes han er en kjempebra programleder, men deilig..?

Skrevet

Liker man en ekstra kjøttfull hake, så er nok han å foretrekke, ja!

• Liker 1
Gjest Ratata
Skrevet

Hva han driver med nå? Avler opp koalaer i kjelleren sin som skal brukes for å få til et statskupp. Så bare pass deg om du ser en mistenkelig koala. Da er mest sannsynlig også Knut Borge i nærheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva han driver med nå? Avler opp koalaer i kjelleren sin som skal brukes for å få til et statskupp. Så bare pass deg om du ser en mistenkelig koala. Da er mest sannsynlig også Knut Borge i nærheten.

Å faen!

Austrailian-Koala-Guard---18470.jpg

• Liker 2
Gjest Ratata
Skrevet

Å faen!

Ja der ser du...det har allerede startet.. We are doomed!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...