Gå til innhold

Han jaget meg vekk!

Anbefalte innlegg

Gjest føler meg dum...
Skrevet

Jeg dro hjem til han for å prate om følelsene mine. Han jaget meg vekk og ropte "hva faen"

Jeg har vært betatt av han en stund og tok endelig mot til meg i dag.

Jeg kunne vel for faen ikke vite at han var gift og at det ikke var gjensidig?

Han er forresten sjefen min. Jeg tør ikke dra på jobb i morgen.Jeg er nyansatt.

Han har et så godt smil. Jeg trodde jeg var spesiell når han smilte til meg og sa god morgen. Jeg syntes at han så på meg på en spesiell måte,men det var vel bare innbildning...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dumt gjort ja, men nå har du lært.

Når du vet du må forholde deg til noen hver dag, må du tråkke forsiktig. At han smiler er ikke god nok grunn til å besøke han uanmeldt

Anonym poster: 15d4dd8aa435762d7fb78046a8a9c0cd

• Liker 2
Gjest føler meg dum...
Skrevet

Dumt gjort ja, men nå har du lært.

Når du vet du må forholde deg til noen hver dag, må du tråkke forsiktig. At han smiler er ikke god nok grunn til å besøke han uanmeldt

Anonym poster: 15d4dd8aa435762d7fb78046a8a9c0cd

Jeg tør ikke å dra på jobben i morgen...får lyst til å kaste opp av angst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro hjem til han for å prate om følelsene mine. Han jaget meg vekk og ropte "hva faen"

Han har et så godt smil. Jeg trodde jeg var spesiell når han smilte til meg og sa god morgen. Jeg syntes at han så på meg på en spesiell måte,men det var vel bare innbildning...

Det hadde vel vært lurt å finne ut om han i det hele tatt hadde samme følelsene før du drar hjem til ham uanmeldt.

Synes det er litt stalkertendenser ute å går.

Anonym poster: 432f09c672ac1fc19e7dff4066d10e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Troll troll troll.. Eller for all del utviklingshemmed!

Anonym poster: ab67c78e5bf75c6233d67d7dc8b77cc1

• Liker 1
Skrevet

Oisann! :sjokkert: Det hørtes forferdelig kjipt ut! Skjønner for øvrig at fyren får sjokk når du dukker opp uanmeldt hos en gift mann - det tror jeg de fleste hadde reagert på. En ting er å ta mot til seg, en annen ting er å la dopaminrushet avgjøre hva sunn fornuft er...

Jeg tror det mest fornuftige du kan gjøre, er å dra på jobb og håpe på at vedkommende tar det opp med deg. Bare dukk opp, prøv å holde hodet kaldt og gjør jobben din som aldri før. Er det forresten en stilling hvor du har mye med sjefen å gjøre hver dag, eller hvordan ligger du an der? Tror uansett at det å bli borte fra jobb er det verste du kan gjøre dersom du skal roe ned situasjonen.

Gjest føler meg dum...
Skrevet

Oisann! :sjokkert: Det hørtes forferdelig kjipt ut! Skjønner for øvrig at fyren får sjokk når du dukker opp uanmeldt hos en gift mann - det tror jeg de fleste hadde reagert på. En ting er å ta mot til seg, en annen ting er å la dopaminrushet avgjøre hva sunn fornuft er...

Jeg tror det mest fornuftige du kan gjøre, er å dra på jobb og håpe på at vedkommende tar det opp med deg. Bare dukk opp, prøv å holde hodet kaldt og gjør jobben din som aldri før. Er det forresten en stilling hvor du har mye med sjefen å gjøre hver dag, eller hvordan ligger du an der? Tror uansett at det å bli borte fra jobb er det verste du kan gjøre dersom du skal roe ned situasjonen.

Jeg må snakke med han hver dag i forbindelse med jobben. Jeg vil ikke gå dit mere. Jeg føler meg som en idiot.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner at dette er pinlig, men nå har du iallefall lært av det. Bli litt mer kjent med et vedkommende før du øser på med følelsene neste gang, så forhindrer du kanskje slike situasjoner.

Uansett. Møt opp på jobb og prøv å oppføre deg normalt. Det går nok over etterhvert, skal du se. Det er sikkert litt j*vlig nå i starten, men det er bare å bite i det sure eplet til det roer seg. :)

Endret av LillaFrosk
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonym poster: 95d33c53c5237c1817a0061386e6c8b5

• Liker 1
Skrevet

Tro meg, vi har mange gjort ting som får oss til å føle oss så dårlig at en ikke ser noen fornuftig vei ut av det... Men greien er at du ikke bedrer noe dersom du unngår situasjonen du er i.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Hahaha, morsomste jeg har lest på lenge:)
Gjest føler meg dum...
Skrevet

Jeg skal være på jobb om 10 timer. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Jeg både flirer og synes forferdelig synd på deg, TS. Blir det for ille, kan du vel finne deg en ny jobb?

Gjest føler meg dum...
Skrevet

Jeg både flirer og synes forferdelig synd på deg, TS. Blir det for ille, kan du vel finne deg en ny jobb?

Jeg tror jeg bytter jobb...

Skrevet

Er det mulig?!

An legger bare aldri aldri aldri ann på sjefen sin. Det er faktisk det mennesket som skal gi deg attest/referanse.

Gjest Vampen
Skrevet

I all verden? Hva fikk deg til å tro at det var en god ide å dukke opp uanmeldt hjemme hos en fyr du kjenner så dårlig at du ikke engang vet at han er gift, for å prate om følelsene din? Når han på toppen av det hele er sjefen din?

• Liker 2
Skrevet

Vel.. Får vel bare gå ut i fra at du ikke er troll ts.

Hvis jeg hadde gjort noe sånt ville jeg levert oppsigelse med en gang.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Klart det er troll, men jeg fikk meg en god latter :fnise:

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Hvis du ikke er et troll, så vil jeg anbefale deg å oppsøke en psykolog.

Gjest føler meg dum...
Skrevet

I all verden? Hva fikk deg til å tro at det var en god ide å dukke opp uanmeldt hjemme hos en fyr du kjenner så dårlig at du ikke engang vet at han er gift, for å prate om følelsene din? Når han på toppen av det hele er sjefen din?

Han smile så varmt og godt til meg.....det var derfor. Jeg er dum. Jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...