Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Når slutter du å "tvinge" strømpebukse på barna dine?
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 He he! Foreslo her om dagen (da det var 15 varmegrader eller noe sånt) at vesla kunne godt ta av seg strømpebuksa... Men nei, det ville hun ikke for da "blir det så ekkelt under buksa". Så her snakker vi om å tvinge den av. Jeg har forøvrig samme problem om høsten, da vil hun ikke ha den på fordi "det blir så ekkelt under buksa". Jentungen går i 2.klasse, så i år lar jeg henne gå med den til hun selv ikke lenger orker. Og dessuten er det jo fortsatt ganske kaldt om morgenen når hun går til skolen, så det er ikke noen krise synes jeg.
Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Mine går i første og femte og vil gjerne slippe, men når det er minus om morgenen syns jeg egentlig at ihvertfall den minste skal ha... men han blir sur når hun slipper og dermed har vi det gående. Han blir dessuten fortere syk enn henne, så jeg har vel egentlig sagt at han skal ha en stund til mens hun sliper. Men hun forteller at i hennes klasse er det mange som ikke har brukt strømpebukse på hele vinteren....
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Ikke strømpebukse hele vinteren??? :o Jøss, det hadde aldri skjedd her i huset!! Det er forkjell på en første og en femteklassing, og uansett hvor urettferdig den minste måtte synes det er så synes jeg at den yngste må "forstå" det. Hvis han i tillegg blir fortere syk så er det jo ikke noe å lure på engang. Vi (meg, jenta mi, og hunden)var ute på tur i solskinnet i sted, men guri så kaldt det var!! Brrr....
Gjest Starya Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Sønnen min (femteklassing) styrer dette selv. Han sjekker først gradestokken, så henter han stillongsen.
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #6 Skrevet 3. april 2004 Tenke...ja, en femteklassing burde vel normalt sett klare å styre dette selv skulle jeg tro.
Gjest Betty Skrevet 3. april 2004 #7 Skrevet 3. april 2004 Fremdeles er det kaldt på bakken, så stømpebukse er påkrevet her i huset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå