Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest JomfruMariainød
Skrevet

Hei,

Typen min spurte meg om det var i orden at han møtte ei jente han hadde hatt sex med for en stund tilbake. Jeg sa at det var i orden, men at jeg ikke likte det. Dette skapte en voldsom krangel, og sørget for at han plutselig ikke ønsker å være sammen med meg lengre, fordi han mener jeg forsøker å styre ham og at jeg ikke stoler på ham.

Det til tross for at jeg flere ganger påpekte at jeg stolte på ham, og at jeg visste det ikke ville skje noe. Jeg påpekte også at grunnen til at jeg ikke likte det, var at de jo hadde hatt sex tidligere (også da var dem venner), og fordi jeg ikke vet hvem han er og hvordan han er. Den eneste informasjonen jeg har om han er at de har hatt sex tidligere, og at hun har et ønske om å få treffe ham igjen.

Hva bør jeg gjøre? Er det noe galt med meg og tankene mine? Føler meg helt fortvila..

J19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo sagt at det er i orden noe som er bra, men at du ikke liker det, er det jo ikke noe galt i ? Hadde vært en annen sak om du bare hadde sagt nei, du får ikke lov. Det at du sier ja, viser jo at du stoler på han, men du lar han vite at du ikke liker det, men likevel lar han gå og det viser jo tillit !! Han typen din trengte nok bare en unnskyldning for litt drama. Hadde det vært meg hadde jeg også sagt at det var i orden, men jeg hadde fortsatt latt han vite at jeg ikke liker hu jenta.

Anonym poster: f98d5d41b1a548ce505fbeda12bb1537

Gjest abcdefgh
Skrevet

Steik så egosentrisk ungdommen er nå til dags! Forventer at partnere skal finne seg i hva som helst. Hadde ikke likt at dama omgikk tidligere elskere og kjæreste til hverdags. Nei , det har ingenting med sjalusi og kontroll å gjøre. Mange tråder her hvor unge folk freaker ut hvis kjæresten prøver å sette noen grenser.

• Liker 2
Skrevet

Det TS bør gjøre er å dumpe denne fyren.

Folk som ikke viser hensyn og omtanke er aldri noe å samle på.

• Liker 2
Gjest Miranda2011
Skrevet

Hei,

Typen min spurte meg om det var i orden at han møtte ei jente han hadde hatt sex med for en stund tilbake. Jeg sa at det var i orden, men at jeg ikke likte det. Dette skapte en voldsom krangel, og sørget for at han plutselig ikke ønsker å være sammen med meg lengre, fordi han mener jeg forsøker å styre ham og at jeg ikke stoler på ham.

Det til tross for at jeg flere ganger påpekte at jeg stolte på ham, og at jeg visste det ikke ville skje noe. Jeg påpekte også at grunnen til at jeg ikke likte det, var at de jo hadde hatt sex tidligere (også da var dem venner), og fordi jeg ikke vet hvem han er og hvordan han er. Den eneste informasjonen jeg har om han er at de har hatt sex tidligere, og at hun har et ønske om å få treffe ham igjen.

Hva bør jeg gjøre? Er det noe galt med meg og tankene mine? Føler meg helt fortvila..

J19

Det hadde jeg sagt nei til. Hva var grunnen til at han ville møte henne da?
Skrevet

Nei, fy søren.. Synes egentlig din reaksjon var helt grei, jeg. HAN har jo absolutt ingenting å være sinna for her. Egentlig skulle han heller takket og priset deg for at du ikke laget drama av det i første omgang. Hmf..

Nope. Skikkelig drittsekk-trekk det der.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Det er jo ikke noe galt med deg. Tvert i mot.

Det er en helt vanvittig situasjon han har satt deg i.

Og jeg forstår deg. Hva er det han skal mase så mye med hun der etter da.

Denne fyren slår meg som ganske sær. Har du spurt ham om det går bra i det siste?

Anonym poster: ba186a9d95b8ad54d2a6b139dff242d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...