AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 eksen som dumpet meg har siden bruddet ikke tatt noen kontakt, var ganske kald og avvisende, nå et 5 mnd etter har han plutselig dukket opp på døra og ringt meg ved to anledninger. han sier han "bare var i område" og tenkte han skulle komme og si hei. Men hva er egentlig dette? har skjedd to ganger i løpet av 1-2 uker. jeg har ikke vært hjemme noen av gangene og han har jo ikke ringt på forhånd. Han vet at jeg lenge har hatt et håp om at det skulle bli meg og han igjen, så han har skydd meg som pesten. Men nå står han plutselig på døra? jeg hadde egentlig infunnet meg med at vi aldri skulle sees igjen. Anonym poster: 4a6792f9b20f1ec6737e4d7bc74644ae
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 eksen som dumpet meg har siden bruddet ikke tatt noen kontakt, var ganske kald og avvisende, nå et 5 mnd etter har han plutselig dukket opp på døra og ringt meg ved to anledninger. han sier han "bare var i område" og tenkte han skulle komme og si hei. Men hva er egentlig dette? har skjedd to ganger i løpet av 1-2 uker. jeg har ikke vært hjemme noen av gangene og han har jo ikke ringt på forhånd. Han vet at jeg lenge har hatt et håp om at det skulle bli meg og han igjen, så han har skydd meg som pesten. Men nå står han plutselig på døra? jeg hadde egentlig infunnet meg med at vi aldri skulle sees igjen. Anonym poster: 4a6792f9b20f1ec6737e4d7bc74644ae Hvor lenge var dere sammen? hvorfor dumpet han deg? Har det nettopp blitt slutt med dama og han? Er han i midten av 30-årene, bor i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Hvor lenge var dere sammen? hvorfor dumpet han deg? Har det nettopp blitt slutt med dama og han? Er han i midten av 30-årene, bor i Oslo? 1 år var vi sammen. Han har ikke vært sammen noen ny etter det ble slutt, hvertfall ikke forhold. Han er 23 og ikke oslo nei;) Anonym poster: dbd9148aa78d8b81538400dcf35e7d9c
Steinar40 Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Han har ikke klart å finne noen som er bedre enn TS (ennå) og derfor begynner han å bli desperat. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Kanskje han vil møtes og ordne litt opp igjen da?:-) Er verken du eller han i noen forholdet syntes jeg ikke dere skal se noen hinder i å møte hverandre igjen jeg Anonym poster: 566d8cbd1cb5843073e90bc264f1f6f6
dobri123 Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Han har ikke klart å finne noen som er bedre enn TS (ennå) og derfor begynner han å bli desperat. Du er gull verdt, Steinar! Signerer denne
Steinar40 Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Du er gull verdt, Steinar! Signerer denne Snakker alltid rett i fra levra jeg vettu 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 jeg vet at han ikke har problemer på damefronten, og han har sagt mange ganger at han ikke vil ha noe forhold. Han er ung og ville være fri, det var en av mange grunner til at det ble slutt. jeg stusser over at han tar kontakt nå han vet at jeg har hatt mega kjærlighetssorg og overhode ikke ville det skulle være slutt (og desverre ga mye utrykk for dette, prøvde å få han tilbake lenge osv.) Han var ganske lei hele greia, så lurer veldig på hva det betyr når han vil sees igjen, han vet jo at han gir meg forhåpninger (jeg har forsovet kommet meg litt videre, men det vet jo ikke han) og risikrerer at jeg fylleringer og dukker opp på hans dør:P som jeg har gjort tidligere (har ingen planer om dette nå, så slapp av) men jeg var litt eksen fra helvete en periode..trodde virkelig alle broer var brent.. noen her som ville ta kontakt med eks igjen og sees etter et veldig vondt brudd? isåfall hva skulle grunnene vært? savn? håp om vennskap? anger på at det ble slutt? Må bare få det litt ut, for har bygd opp mye siden det ble slutt, og det at han tar kontakt føles ganske ubehagelig på en måte, for for min del strømmer alle følelsene frem igjen, som jeg har jobbet med å holde vekk. Begynner plutselig å savne han igjen. -TS Anonym poster: dbd9148aa78d8b81538400dcf35e7d9c
Steinar40 Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 (endret) jeg vet at han ikke har problemer på damefronten, og han har sagt mange ganger at han ikke vil ha noe forhold. Han er ung og ville være fri, det var en av mange grunner til at det ble slutt. jeg stusser over at han tar kontakt nå han vet at jeg har hatt mega kjærlighetssorg og overhode ikke ville det skulle være slutt (og desverre ga mye utrykk for dette, prøvde å få han tilbake lenge osv.) Han var ganske lei hele greia, så lurer veldig på hva det betyr når han vil sees igjen, han vet jo at han gir meg forhåpninger (jeg har forsovet kommet meg litt videre, men det vet jo ikke han) og risikrerer at jeg fylleringer og dukker opp på hans dør:P som jeg har gjort tidligere (har ingen planer om dette nå, så slapp av) men jeg var litt eksen fra helvete en periode..trodde virkelig alle broer var brent.. noen her som ville ta kontakt med eks igjen og sees etter et veldig vondt brudd? isåfall hva skulle grunnene vært? savn? håp om vennskap? anger på at det ble slutt? Må bare få det litt ut, for har bygd opp mye siden det ble slutt, og det at han tar kontakt føles ganske ubehagelig på en måte, for for min del strømmer alle følelsene frem igjen, som jeg har jobbet med å holde vekk. Begynner plutselig å savne han igjen. -TS Anonym poster: dbd9148aa78d8b81538400dcf35e7d9c Jeg holder fortsatt på min teori; som altså er at han begynner å bli nervøs for at han ikke skal finne noen som er bedre enn deg (snart). En annen mulighet er selvfølgelig at han bare vil pule. Endret 2. mai 2013 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 Men du sier verken han eller du er i noe forhold. Om det stemmer, hva er så problemet? Om dere derimot er i et forhold ville jeg holdt meg langt unna! Uansett.. Er en grunn til at det ble slutt første gangen vet du! Anonym poster: 566d8cbd1cb5843073e90bc264f1f6f6
Gjest Miranda2011 Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Kan godt være han savner deg vet du. Jeg tror jeg ville ha spurt hvorfor han plutselig tok kontakt igjen. Hvis du begynner å håpe og han bare vil ha vennskap, blir det nesten verre for deg enn sist, om du skjønner.
Gjest Skrevet 2. mai 2013 #12 Skrevet 2. mai 2013 Selv om han vil ha kontakt med deg, så trenger ikke du ha kontakt med han. La han svette i fred.
Gjest anonym Skrevet 3. mai 2013 #13 Skrevet 3. mai 2013 Du kan jo møte han en gang å se? Er det lenge siden du har sett han? Ser mange her skriver at det er en grunn til at det ble slutt, at han ikke har funnet noe bedre, at han bare vil ha sex osv...Men vi er alle mennesker i forandring. Kanskje han rett og slett i ettertid har sett at han hadde det veldig bra med deg, og at han savner deg. Det er ingen fasit her på hva som er rett eller galt. Men jeg skjønner at du vil beskytte deg selv fordi du har hatt så sterk kjærlighetssorg. Hmm, vanskelig.., du får kjenne på magefølelsen hva du bør gjøre.
Gjest anonym Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Selv om han vil ha kontakt med deg, så trenger ikke du ha kontakt med han. La han svette i fred. Du er litt sort-hvit noen ganger Themis...
Gjest anonym Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Du er litt sort-hvit noen ganger Themis... Men må tilføye at du kan ha et poeng, men ingen av oss her inne vet hva som er rett for ts. Han er jo og fortsatt en ung gutt. Ikke uvanlig at gutter i den alderen trenger å være litt fri...
Gjest Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Du er litt sort-hvit noen ganger Themis... Ja, og jeg er også svært kortfattet når jeg svarer via iPhone... TS sin første prioritet er å ta vare på seg selv. Hun har hatt det tøft, vært igjennom et brudd som hun ikke ønsket, utagert, osv. Nå har hun stablet seg på beina og begynt å fungere på nytt. Og hva skjer *fanfare* Jo, han som dumpet henne dukker opp ut av det blå og søker kontakt. Hva kan TS risikere ved å ha kontakt? Hun kan få en "rykk tilbake til start" reaksjon. Alt kommer over henne på nytt. Hun må begynne prosessen med å komme over han på nytt. Hun kan føle seg fanget i gamle roller. Følelser hun ikke ønsker å ha dukker opp. Er dette ønskelig? Vi vet at hun ble dumpet hardt, og hadde det tøft. Så, er det verdt det å bringe alt opp på nytt? Det vet bare TS. Og vi kan bare spekulere i mannens motiver for å ta kontakt. - Kanskje vil han ha litt "kontroll" på henne - Kanskje savnet han oppmerksomheten fra henne, selv om det var litt vel mye en stund - Kanskje er han kåt og ikke finner seg noen andre. Prøver henne som "sikkert stikk". - Kanskje innser han at han har gjort sitt livs tabbe, og vil gjøre alt for å få henne tilbake. - Eller kanskje en kombinasjon. Han likte henne selv om han ikke ville være i et forpliktende forhold, god sex etc, så han håper de kan være "friends with benefits" når han føler for det, slik at det blir sex, sosialt påfyll, god mat og kos. Uten et forhold. Men fortsatt er TS sin første forpliktelse å ta vare på seg selv. Om hun føler at det kan bli vanskelig, så trenger hun virkelig ikke å pleie sosial omgang med eksen. Det var jo han som dumpet henne. Derfor mine ord. Hun prioriterer det som er rett for henne. Om hun ikke ønsker kontakt, så har hun ingen sosial forpliktelse i forhold til kontakt med han.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 takk for gode svar! jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. føler jeg blir litt fanget. jeg vil ha han og nå virker det som han ikke kommer til å gi seg helt på dette med at vi skal møtes. har jo heller ikke noe kontroll over det i og med at han bare dukker opp på døren når det passer han. Savner han jo og har ikke sett han på 5-6 mnd, så vil jo gjerne se han.. men ja.. sjangsen for at han bare vil sees, ha sex, være venner etc. er stor, og jeg synes det er risikabelt for mine følelser å møtes når jeg vet jeg savner han veldig mye, og har sterke følelser for han, som jeg desverre ikke klarer legge helt lokk på. - TS Anonym poster: dbd9148aa78d8b81538400dcf35e7d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå