Gå til innhold

Skru pakkedata/roaming av/på, Samsung Galaxy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å skru av pakkedata når jeg ikke er på nett, da jeg ikke vil risikere at noe surrer og går i bakgrunnen og bruker data uten at jeg vet det. Men den innstillingen ligger så dypt inne i menyen, noen som vet om det går an å lage shortcut? Det virker som bare tilfeldig utvalgte menyvalg kan legges på forsiden. Jeg har skrudd av bakgrunnsdata og synkronisering av mail, er jeg da "trygg" på at ingenting starter av seg selv? Jeg synes denne telefonen er så følsom at plutselig har noe startet uten at jeg har trykket på det. Min gamle telefon spurte meg om jeg ville logge på hver gang jeg kom borti noe som krevde internett. Finnes det noen slik innstilling på Samsung Galaxy?

Anonym poster: cc7dc966324dd0b5dc8734aa27bac1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel gå an å legge det i varselvinduet, men husker ikke nøyaktig ettersom jeg ikke brukte det.

Last i stedet ned Widgetsoid, så kan du lage deg "knapper" (widget) som du kan legge på hjemmeskjermen som skrur av og på feks data (og nesten hva som helst annet) med et touch.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jim2&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5qaW0yIl0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...