Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://vocaroo.com/i/s07MOT3lxVnm

haha.. bare si akkurat det dere mener! YOLO :D

hvis du gidd å høre igjennom hele er du flink for å si det sånn :P :/

Anonym poster: 9e5387754fa3be0a69e43a542e86d97b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte litt av den, og jeg synes det var helt OK. Ikke det beste jeg har hørt, men langt ifra det verste! Du hørtes litt forsiktig ut, kler kanskje sanger med litt mer trøkk?

Anonym poster: 65ff7e5de674007ac1d96a9d300e1503

Gjest nicola
Skrevet

Hei. Jeg er utdannet sangpedagog så interessant at en slik tråd skulle dukke opp i dag :) Jeg har dette å si til deg:

Du har absolutt et øre for musikk og du treffer alle de tonene du skal treffe.

Du synger med halsen, noe som gjør at stemmen din blir relativt lav. Regner med du ikke har varmet opp på forhånd eller lært deg å synge med magen? Legg hånden din på mellomgulvet ditt og press når du synger. Merker du at stemmen blir høyere? Det er derfra du skal synge. Men det tar tid å lære, og stemmen må venne seg til det.

Du har en fin vibrato som kommer frem på slutten av akkordene dine. Denne kunne du prøvd å fremhevd mer, for den ligger der naturlig for deg.

Du er litt i utakt - prøv å "føl" musikken litt mer når du spiller så du har et fint samspill.

Du har en fin uttale, men prøv å være litt mer presis på ordene. legg litt mer trykk på det du synger om.

Du burde lære deg hvordan du skal puste når du synger. Ofte kommer pustingen din der den ikke skal komme. Prøv å øv deg på en setning, ta et innpust og gjenta. Kjenn rytmen på pustingen så det blir presis.

Legg mer trykk på refrengene så man hører en tydelig overgang til "høydepunktet"

Ellers vil jeg si at jeg synes du har en veldig fin stemme, men du trenger vokaløvelse. Med litt teknikker innabords, tror jeg du kan synge riktig så fint. Grunnlaget er der!

Stå på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...