AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har litt ekstra både rundt magen og lårene, og føler meg derfor ikke komfortabel i en vanlig shorts. Jeg ser derfor nå etter en highwaist shorts, noe det ikke er mye av i butikkene. Jeg vet at Pieces har noen modeller. Jeg har prøvd buksene deres som jeg er veldig fornøyd med. De holder liksom magen litt inn. Er det noen av dere som har erfaring med disse shortsene eller vet om andre merker eller butikker som selger noe lignende? Anonym poster: 725545f1de943394586071476d64cc18
Armitage Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Pinupgirlclothing har noen fine. http://www.pinupgirlclothing.com/vintage-style-inspired-clothing/separates.html?separate_type=186
awesome. Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Kjøpte min på BikBok i fjor. Veldig fornøyd med den, men utvider seg veldig så pass på hvilken størrelse du velger. Er det den med glidelås bak fra Pieces du mener? Jeg er veldig fornøyd med buksene deres, men synes ikke shortsene satt like fint på meg hvertfall
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Kjøpte min på BikBok i fjor. Veldig fornøyd med den, men utvider seg veldig så pass på hvilken størrelse du velger. Er det den med glidelås bak fra Pieces du mener? Jeg er veldig fornøyd med buksene deres, men synes ikke shortsene satt like fint på meg hvertfall Ja, det er dem med glidelås bak jeg mener. Jeg føler buksene deres holder inne magen godt, gjør den du har fra Bik Bok det? Anonym poster: 725545f1de943394586071476d64cc18
awesome. Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Ja, det er dem med glidelås bak jeg mener. Jeg føler buksene deres holder inne magen godt, gjør den du har fra Bik Bok det? Anonym poster: 725545f1de943394586071476d64cc18 Den shortsen jeg har fra BikBok er ganske høy i livet, så jeg synes den holder inn magen ganske bra. Den er fra Never Denim merket deres Shortsen fra Pieces holdt inn magen bra akkurat som buksene, men jeg føler den fikk lårene mine til å de gigantiske ut. Har flere venninner som synes disse er gode, så trolig er det bare lårene mine som er misdannet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå