Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har mottatt brev fra en jeg ikke ønsker noe kontakt med. kan jeg levere den på postkontoret og si det var feil adresse? blir brevet da sendt tilbake til han, med beskjed om at adressen var feil? jeg ønsker nemlig at han skal tro jeg har flyttet...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Står adressen hans på baksiden? Strek over dittnavn og adresse, skriv RETUR på brevet og hiv det i rød postkasse.

Anonym poster: f56022b049f63030182c9a490e5ed927

• Liker 1
Skrevet

.. Om ikke, så kan han jo ikke vite at det faktisk har kommet frem. For alt han vet, kan det ha blitt rotet vekk i posten..

Skrevet

Står adressen hans på baksiden? Strek over dittnavn og adresse, skriv RETUR på brevet og hiv det i rød postkasse.

Anonym poster: f56022b049f63030182c9a490e5ed927

Vil han da få beskjed om at adressen var feil?

AnonymBruker
Skrevet

Vil han da få beskjed om at adressen var feil?

Nei. Ukjent adresse er det bare posten som kan sette på brevet, og du kan spørre de, men tror ikke de lyver for deg.

Anonym poster: a15bd7a8dcfaf7c0af3c54df7f58afc8

Gjest postjenta
Skrevet

jeg jobber selv i posten, og når folk kommer innom med brev som har kommet feil så er det bare å gi det til oss, å så setter vi på en rosa lapp hvor vi skriver KUN dato og innleveringsgrun (feil adresse feks). du trenger ikke oppgi navn eller noe. bare si at det kom feil så fikser de resten :) håper dette var til hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...