Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Traff ei jente. Hun sa hun var singel, og vi ble sammen (det var iallefall det jeg trodde). Vi møttes ofte. Satt i sofaen og så på film sammen og sånn. At hun ville vente med sex var vel ikke så uvanlig (nå forstår jeg hvorfor), men syntes nok det var litt rart at hun aldri ville gå ut på noe, og at det aldri passet for henne å møtes i helgene.

Men etter ca 3 mnd var det slutt, hun hadde funnet en annen sa hun.

Men det hun ikke sa kom frem først 4-5 mnd senere, da jeg leste i lokalavisa at hun hadde fått barn med en annen. Hvilket vil si at hun faktisk ventet barn med ham da vi traff hverandre!!!

Han var sikkert ukependler eller noe sånt...og jeg var elskeren hennes. Gjett om jeg følte meg lurt da.

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, traff ei gjennom et helt år. Hun hadde nylig gjort det slutt med en eks sa hun, men jeg syntes alltid det var litt rart at hun virker upåvirket av det. Med tiden ble jeg så altfor glad i henne, hun sjarmerte meg rett og slett i senk og jeg tenkte at ENDELIG hadde jeg møtt min sjelevenn. Etter snart 30år med evinnelig leting...

Plutselig en dag sa hun at det var slutt, og et par måneder etter ventet hun barn med eksen. De var da forlovet også...

Dette er 5 år siden nå, men først nå føler jeg at "skaden" er i ferd med heles. Først nå føles det riktig å satse på en ny person igjen. Men dette med å gi fremmede tillit er vanskelig, for når man virkelig trodde man kunne stole på noen og de tydeligvis tok helt helt feil, så blir det veldig vanskelig å stole på seg selv...

Anonym poster: 8b16a690cbe23cc02027fe2b269194ca

AnonymBruker
Skrevet

Det kom kanskje ikke helt klart fram fra det jeg skrev, men jeg tror nå at eksen aldri var en eks i det hele tatt, og at jeg bare var et betydningsløst sidesprang...

Anonym poster: 8b16a690cbe23cc02027fe2b269194ca

AnonymBruker
Skrevet

At hun ville vente med sex var vel ikke så uvanlig...og jeg var elskeren hennes.

Hvordan var du elskeren hennes hvis dere ventet med sex? :klo:

Anonym poster: b9cf2a1b422495a28302b1289829ee21

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...