Gjest LoisLane Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Var på vei hjem fra jobb og henting i går, da hverdagslykken slo ned som en uventet bombe. Bilen full av fornøyde unger, nydelig vårvær, en fin sang på radioen og hestehov i veikanten - kan man ha det bedre? Hva gjorde DEG ordentlig glad sist?
Gjest lekebøll Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Kompis som sa han var glad i meg, nå akkurat.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Min sønn kom i dag, og det gjorde meg veldig glad. :-)
Julie Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Å våkne opp samtidig med kjæresten, prate litt tull, kose, stå opp og oppdage at det er fint vær, spise frokost sammen før vi dro til hvert vårt.
Gjest Estrela Skrevet 3. april 2004 #6 Skrevet 3. april 2004 Å se en bra makeover på en mann, på MTV. (Nå for tre minutter siden.)
Tusenfryd Skrevet 3. april 2004 #7 Skrevet 3. april 2004 En telefon fra en venninne og en stor og glad klem fra et barn jeg er veldig glad i.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #8 Skrevet 3. april 2004 Sambo kom hjem med seks langstilkede roser - bare fodi han elsker meg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #9 Skrevet 3. april 2004 Ikke akkurat en hverdagsopplevelse, men; Da jeg fikk se en, svaert spesiell, racingrigget BMW med samme karroseri som den jeg har i garasjen hjemme... (Vaktmannskapet lo hjertelig da de saa meg ligge paa gulvet aa fotografere... ). Jeg graat faktisk av glede! (Leo er fremdeles av hunkjoenn for de som maatte lure )
sirka Skrevet 3. april 2004 #10 Skrevet 3. april 2004 Det er første dagen i påskeferien min og jeg holder på å pakke kofferten......
Nigella Skrevet 3. april 2004 #11 Skrevet 3. april 2004 Hadde fått to "god påske"-sms'er fra gode venner da jeg våknet imorges, sola er fremme, og både katten og sambo maler!
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. april 2004 #13 Skrevet 3. april 2004 Gikk en tur i dag, på grusvei i skogsterreng. Traff masse morsomme ender som svømte rundt på et lite vann og kevkket. Kjente at jeg hadde mye energi i kroppen, selv om jeg ikke trodde det da jeg begynte på turen. Den turen og følelsen av energi gjorde meg glad! :D
Arwen Skrevet 3. april 2004 #14 Skrevet 3. april 2004 Da det (igjen) gikk opp for meg her om dagen at jeg har en fantstisk familie! Setter uendelig stor pris på mamma, pappa og lillesøster.
CreatureCanis Skrevet 3. april 2004 #15 Skrevet 3. april 2004 Da kjæresten ga med ett deilig kyss i nakken...
Gjest 1111 Skrevet 3. april 2004 #16 Skrevet 3. april 2004 Å holde rundt kjæresten for første gang på en uke..
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 Då mamma var oss for ein time sidan med to SVÆRE påskeegg til meg og sambo, fylt med så masse godteri at dei kjem til å vare heile påska! Snill mamma!
Lilleba Skrevet 3. april 2004 #18 Skrevet 3. april 2004 Da jeg og min beste venn tilfeldig logget oss på samtidig på MSN idag. Han er på vandring rundt i verden, og hadde funnet en internettkafe nesten i jungelen på andre siden av kloden. Og vi har ikke hatt kontakt på leeeenge, for han er jo ikke alltid i sivilsasjonen (= tilgang til internett)......... Da ble jeg glad, da!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #19 Skrevet 3. april 2004 Ble så utrolig utrolig glad igår da min kjære kom til meg med roser! Første gang - og helt uventet! :klem2:
Nigella Skrevet 4. april 2004 #20 Skrevet 4. april 2004 Er det lov åsvare flere ganger...? Tar sjansen jeg! Fikk uventet telefon fra pappa'n min imorges! Vi snakkes ikke hver dag, så jeg blir kjempeglad når vi først snakkes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå