Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisøren om en uke og bli blond. Er noe jeg har ønsket å prøve lenge, men har aldri turt å faktisk gjøre det. Jeg er naturlig brunette, ikke helt mørkebrun men litt lysere, og har brune øyne og er ikke blek i huden, heller litt brun. Tror dere det kan se fint ut når jeg farger håret blondt? Er veldig usikker siden både øyenfarge og hårfarge er brun, men har så lyst til å prøve... Er det i tillegg veldig skadelig for håret? Og er det vanskelig å få tilbake min naturlige farge hvis jeg angrer meg? Noen som vet ca pris også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok se bra ut så lenge fargetonene matcher :) (Hvis du ikke blir fornøyd, så har du i det minst prøvd.) Skal du stripe det eller farge hele håret? Jeg ville anbefalt å stripe det først for å se hvordan det blir, og i så fall stripe det mer senere.

Så lenge du steller bra med håret ellers så går det nok bra, men det sliter jo litt. Regner med prisen ligger på 800-900..?

:)

Skrevet

Det blir sikkert fint, og nei, det behøver ikke være skadelig. Jeg har hatt stripet/bleket i mange år og det er helt fint. Regn med fra litt under 1000lappen og oppover.

Skrevet

Etter sånn du beskriver deg selv så tror jeg brunette vil se best ut på deg. Men det er alltid gøy å prøve noe nytt og det er heller ikke noe problem å gå tilbake til sin vanlige farge igjen hvis du ikke blir helt fornøyd :)

Evt kan du jo ta en del lyse striper? Så evt mer senere.

Skrevet

Tusen takk for tips, da skal jeg stripe først for å se :) Har så lyst til å prøve en gang i livet så da er det bare å hoppe i det! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...