Gjest Sussa Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Og jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem som har gitt meg denne? Det var sangen 'du er den finaste eg veit' av hellbillies. Jeg er gift og har tre barn, mannen min og jeg sliter i forholdet ? Og jeg vet det ikke er han.. Men hva betyr ?
Gjest Eurodice Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Og jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem som har gitt meg denne? Det var sangen 'du er den finaste eg veit' av hellbillies. Jeg er gift og har tre barn, mannen min og jeg sliter i forholdet ? Og jeg vet det ikke er han.. Men hva betyr ? Hvordan kan du vite at det ikke er din mann?
Gjest Miranda2011 Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Er fra en som liker deg godt ihvertfall, sikker på det ikke er fra mannen din? Håper det jeg da:)
Gjest Sussi Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Nei, det er ikke fra mannen min for han ble sur, vi møttes på familievern kontoret og da vi kom ut derfra så registrerte jeg at den lappen lå der. Men har to stykk som jeg mistenker det kan være fra, har så lyst å vite, kan jo ikke akkurat spørre... Hva skal jeg gjøre for å vite?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Ikke gjøre noen ting. Er det en av de du mistenker, kommer nok en av dem til å avsløre seg snart...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Vi fikk også en lapp ned utdrag fra en kjærlighetssang på bilruta på mandag. Mistenker russen
Gjest Sussi Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Der har du det!!! Det er russen!!!! Haha... Jeg som ble helt tullete av dette !
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Også på parkeringen utenfor familievernkontoret da... luringene Anonym poster: f72180aa10cbf6d4a6be0f9b697d9414 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 Ååå, jeg må bare si dette! Sånn begynte det med min tante og hennes nåværende mann. Han ga henne sang, han sendte henne blomster med fine dikt på døren og jobb, sendte sjokolader og kjærlighetserklæringer. Dette for to år siden, nå er de gift!!!!!! wiiiihiii :D Håper på en hemmelig beundrer hos deg jeg! Anonym poster: 8fe5ca96b2489aaaf9e4c502b1e38871
Steinar40 Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Og jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem som har gitt meg denne? Det var sangen 'du er den finaste eg veit' av hellbillies. Jeg er gift og har tre barn, mannen min og jeg sliter i forholdet ? Og jeg vet det ikke er han.. Men hva betyr ? Jeg antar at du lagt ut om alle problemene deres til en eller annen flørtende "kompis"?
Gjest Sussi Skrevet 4. mai 2013 #12 Skrevet 4. mai 2013 Det var russen - konkluderte med det og nei det få som vet på jobb at vi ikke har det så bra i forholdet vårt... Hadde jo vært koselig med enn beundrer men passer ikke nå for tiden, så ble litt lettet når jeg fant ut at det er en russe knute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå