Gjest anonym Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hvis du er interessert i ei dame, men at hun ikke har sex med deg fordi hun føler hun ikke kan stole på deg, hadde du hatt uforpliktende sex med andre damer da, hvis du fikk tilbud? Eller betyr det at du ikke er nok interessert i dama? Kan dere gutter/menn ha et uforpliktende seksuelt forhold til ei uten følelser, selv om dere har følelser for ei anna? Hvis du har et uforpliktende seksuelt forhold til ei over tid, har du ofte følelser da, eller kan det kun handle om sex? Hvis du hadde hatt et uforpliktende seksuelt forhold til ei, mens du dated ei anna, og at hun du datet, etterhvert ville inngå i et seksuelt forhold med deg, hadde du da droppet hun du hadde det uforpliktende forholdet med, eller møtt henne innimellom hvis hun tok kontakt? Fint hvis dere svarer på alle spørsmålene mine. Vet at alle menn er forskjellige, men vil bare lufte tanker!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Er interessen stor nok for dama, ingen sex med andre Anonym poster: 74927dc67380b0d416fc6ea8340d1aab
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Hvis du er interessert i ei dame, men at hun ikke har sex med deg fordi hun føler hun ikke kan stole på deg, hadde du hatt uforpliktende sex med andre damer da, hvis du fikk tilbud? Eller betyr det at du ikke er nok interessert i dama? Kan dere gutter/menn ha et uforpliktende seksuelt forhold til ei uten følelser, selv om dere har følelser for ei anna? Hvis du har et uforpliktende seksuelt forhold til ei over tid, har du ofte følelser da, eller kan det kun handle om sex? Hvis du hadde hatt et uforpliktende seksuelt forhold til ei, mens du dated ei anna, og at hun du datet, etterhvert ville inngå i et seksuelt forhold med deg, hadde du da droppet hun du hadde det uforpliktende forholdet med, eller møtt henne innimellom hvis hun tok kontakt? Fint hvis dere svarer på alle spørsmålene mine. Vet at alle menn er forskjellige, men vil bare lufte tanker! Dette handler vel strengt tatt ikke om hvor forskjellige menn (eventuelt) er men om din usikkerhet?? 1
Steinar40 Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Hvis du er interessert i ei dame, men at hun ikke har sex med deg fordi hun føler hun ikke kan stole på deg, hadde du hatt uforpliktende sex med andre damer da, hvis du fikk tilbud? Eller betyr det at du ikke er nok interessert i dama? Jeg personlig kan ikke ha sex med andre damer hvis jeg er interessert i ei spesiell dame. Isåfall hadde hun ikke vært mye spesiell, og jeg ikke mye interessert i henne. Kan dere gutter/menn ha et uforpliktende seksuelt forhold til ei uten følelser, selv om dere har følelser for ei anna? Se svaret over. Hvis du har et uforpliktende seksuelt forhold til ei over tid, har du ofte følelser da, eller kan det kun handle om sex? For meg er det følelser eller ingenting. Hvis du hadde hatt et uforpliktende seksuelt forhold til ei, mens du dated ei anna, og at hun du datet, etterhvert ville inngå i et seksuelt forhold med deg, hadde du da droppet hun du hadde det uforpliktende forholdet med, eller møtt henne innimellom hvis hun tok kontakt? Fint hvis dere svarer på alle spørsmålene mine. Vet at alle menn er forskjellige, men vil bare lufte tanker! For meg er dette en helt uaktuell problemstilling. Jeg blander aldri korta. Problemet er bare at du ikke kan sammenlikne en eller annen dust med meg.
Gjest ts Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Dette handler vel strengt tatt ikke om hvor forskjellige menn (eventuelt) er men om din usikkerhet?? Nei, det handler ikke om min usikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Nei, det handler ikke om min usikkerhet. HVA handler det om da? Anonym poster: 0be09cb3b56ec721d770f2b648c0fbec
studerende Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 1 Hvis du er interessert i ei dame, men at hun ikke har sex med deg fordi hun føler hun ikke kan stole på deg, hadde du hatt uforpliktende sex med andre damer da, hvis du fikk tilbud? 2Eller betyr det at du ikke er nok interessert i dama? 3Kan dere gutter/menn ha et uforpliktende seksuelt forhold til ei uten følelser, selv om dere har følelser for ei anna? 4Hvis du har et uforpliktende seksuelt forhold til ei over tid, har du ofte følelser da, eller kan det kun handle om sex? 5 Hvis du hadde hatt et uforpliktende seksuelt forhold til ei, mens du dated ei anna, og at hun du datet, etterhvert ville inngå i et seksuelt forhold med deg, hadde du da droppet hun du hadde det uforpliktende forholdet med, eller møtt henne innimellom hvis hun tok kontakt? Fint hvis dere svarer på alle spørsmålene mine. Vet at alle menn er forskjellige, men vil bare lufte tanker! 1. Ja 2. Nei 3. Ja 4. Noen ganger kan det være helt uten følelser, andre ganger kommer det etter hvert. 5. Kommer helt an på dama. Om jeg er interessert i å gå inn i et forhold gjør jeg det selvfølgelig slutt med eventuelle elskerinner 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 1. Hvis du er interessert i ei dame, men at hun ikke har sex med deg fordi hun føler hun ikke kan stole på deg, hadde du hatt uforpliktende sex med andre damer da, hvis du fikk tilbud? Eller betyr det at du ikke er nok interessert i dama? 3. Kan dere gutter/menn ha et uforpliktende seksuelt forhold til ei uten følelser, selv om dere har følelser for ei anna? 4. Hvis du har et uforpliktende seksuelt forhold til ei over tid, har du ofte følelser da, eller kan det kun handle om sex? 4. Hvis du hadde hatt et uforpliktende seksuelt forhold til ei, mens du dated ei anna, og at hun du datet, etterhvert ville inngå i et seksuelt forhold med deg, hadde du da droppet hun du hadde det uforpliktende forholdet med, eller møtt henne innimellom hvis hun tok kontakt? Fint hvis dere svarer på alle spørsmålene mine. Vet at alle menn er forskjellige, men vil bare lufte tanker! 1. Nei. Synes det er mer enn nok drama å holde på med en av gangen... 2. Det har skjedd at jeg har hatt sex med andre når jeg har blitt stygt avvist / dumpet av ei jeg hadde følelser for. 3. Jeg har vært i forhold der sexen til slutt var det eneste som funket. Da føltes det ikke problematisk, eller "feil", å ha sex nei... Men hadde jo sånne tanker litt rundt andre ting. 4. Det har jeg aldri prøvd. Orker ikke sånne parallelle opplegg, det blir bare tull, og hadde ikke følt det riktig heller. 5. Anonym poster: 04d2e1b5855b9f869c908820df8d6acb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 Hvis du er interessert i ei dame, men at hun ikke har sex med deg fordi hun føler hun ikke kan stole på deg, hadde du hatt uforpliktende sex med andre damer da, hvis du fikk tilbud? Eller betyr det at du ikke er nok interessert i dama? Kan dere gutter/menn ha et uforpliktende seksuelt forhold til ei uten følelser, selv om dere har følelser for ei anna? Hvis du har et uforpliktende seksuelt forhold til ei over tid, har du ofte følelser da, eller kan det kun handle om sex? Hvis du hadde hatt et uforpliktende seksuelt forhold til ei, mens du dated ei anna, og at hun du datet, etterhvert ville inngå i et seksuelt forhold med deg, hadde du da droppet hun du hadde det uforpliktende forholdet med, eller møtt henne innimellom hvis hun tok kontakt? Fint hvis dere svarer på alle spørsmålene mine. Vet at alle menn er forskjellige, men vil bare lufte tanker! Det første du spør om, avhenger jo veldig på situasjonen og hvem dette er da. Men om damen var verdt det, ville jeg selvfølgelig ikke ha hatt sex med noen andre. Men å gå å gresse sånn på den måten for hvem som helst? Neppe. Og KAN vi ha uforpliktende sex med noen, når man har følelser for en annen? Ja. Selv har jeg eller vil jeg aldri gjøre det. Ikke nødvendigvis for konsekvensene heller, men fordi jeg ikke har lyst å svike meg selv på den måten. Og mine egne følelser. Min egen intuisjon og alt jeg står for. Et uforpliktende seksuelt forhold over lengre tid, kan virkelig kun handle sex. Men det avhenger jo også av hva en ligger i det selv da. Hvis man uforsiktig f.eks så kan man jo få følelser. Og hvis jeg hadde et uforpliktende seksuelt forhold til en, mens jeg datet på en annen, SOM jeg selv ville gjerne utvikle et seksuelt forhold til, ville jeg jo helt klart ha droppet hun jeg hadde dette uforpliktende forholdet med. På en fin måte, så fin den kan gå hvert fall. Så hadde hun også forstått at det er ikke vits å komme tilbake. Men HELT hypotetisk sett HVIS hun gjorde, så ville jeg jo selvsagt ikke møtt henne eller oppfordret til noen som helst kontakt en gang. Anonym poster: 0be09cb3b56ec721d770f2b648c0fbec
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Seriøst, TS! Hvor mange tråder har du tenkt å starte om denne fyren? Dette er den tredje!!! Du stoler ikke på ham. Han puler andre damer, lyver og mener det er greit å kysse andre selv om man er i forhold. Dere har m.a.o. helt forskjellige verdier! Hvorfor gidder du??? Du er jo helt BESATT av denne fyren! (Nei, jeg mener ikke betatt, men BESATT) Du lar deg bli played om og om igjen av han. Du har fått mange gode råd i qlle trådene, men tar ikke til deg et eneste et. Du bare kverner om og om igjen på di samme spørsmålene. Skulle ikke forundre meg om han der fyren sitter hjemme og ler av hvor lettlurt du er.... Anonym poster: 9872f9d87eb0b4ee7372df8f9f087998
Gjest ts Skrevet 2. mai 2013 #12 Skrevet 2. mai 2013 Seriøst, TS! Hvor mange tråder har du tenkt å starte om denne fyren? Dette er den tredje!!! Du stoler ikke på ham. Han puler andre damer, lyver og mener det er greit å kysse andre selv om man er i forhold. Dere har m.a.o. helt forskjellige verdier! Hvorfor gidder du??? Du er jo helt BESATT av denne fyren! (Nei, jeg mener ikke betatt, men BESATT) Du lar deg bli played om og om igjen av han. Du har fått mange gode råd i qlle trådene, men tar ikke til deg et eneste et. Du bare kverner om og om igjen på di samme spørsmålene. Skulle ikke forundre meg om han der fyren sitter hjemme og ler av hvor lettlurt du er.... Anonym poster: 9872f9d87eb0b4ee7372df8f9f087998 Lettlurt når jeg aldri hadde sex med han... Tråden handlet ikke om han. Jeg var nysgjerrig på hvordan endel menn tenker. Hvorfor blander du deg i om jeg lager en eller 100 tråder? Les og svar de trådene DU har lyst til å lese, evt bidra med å svare på. De andre kan du la ligge.
Gjest Tekola Skrevet 5. mai 2013 #13 Skrevet 5. mai 2013 Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå