Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Har liksom ikke giddet å skrive så mye på profilen min, da damene bare ser på bilde mitt og så gidder de ikke svare. så profilen er kort og ganske nøytral,

Har ikke giddet å skryte så mye på den, fordi da virker man bar oppblåst, men er poenget at man skal skryte?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve å bytte bilde?

Anonym poster: 8fb0b4713c841135568567e003c67d12

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke skryte, men profiler som er for korte er fort uinteressante. Jeg syns det er turnoff med masse skryt, men vil gjerne få et overblikk over hvordan personen er.

Anonym poster: f725e2672283f1075474099acd441913

Gjest Gunfreak
Skrevet

Du kan jo prøve å bytte bilde?

Anonym poster: 8fb0b4713c841135568567e003c67d12

Meh, er ikke fotogen.

• Liker 1
Skrevet

Man bør jo prøve å fremheve det som er positivt og særegent ved en selv, men det er ikke det samme som å skryte. Det å skrive hva man utdanner seg til/jobbed med, og hva slags interesser man har ser jeg på som en naturlig del av å presentere seg på for eksempel. Positive egenskaper bør jo også presenteres, man skal jo faktisk tiltrekke seg folk der.

AnonymBruker
Skrevet

Meh, er ikke fotogen.

Men du kan jo fortsatt være en interessant person, og interessant partner! Men da må du jo ha en profiltekst, slik at vi kan bli interessert i deg. Du skal se det finnes jenter som liker deg til tross for det utseendet du selv disser, men da må du jo gi de en sjanse til å like noe ved deg.

Anonym poster: fee3486523df6f46d41532908b56cef4

Skrevet

Nå er jeg ikke inne på sukker, men på andre nettsamfunn - og har tidligere vært på datingsider... Uansett.. JEG vet iallefall det at.. De som ikke skriver noe om seg selv? Vel, de virker kjedelige. Jeg ville iallefall ALDRI skrevet først til en person som bare har profilbilde og ingen tekst. Jeg er riktignok en av dem som ikke kun går etter utseendet, da.. Så, det er ganske viktig for meg å få et innblikk av hvordan vedkommende er som person før jeg evt skulle skrevet.

Poenget er iallefall - hvis du er ute etter å finne likesinnede, så er det kanskje en liten idè å gi folk et lite vink om hvem du faktisk er.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du skriver som de ikke svarer på da?

Hvis du bare skriver sånn "hei, hva skjer?" for eksempel ville i hvert fall jeg antatt at du sender ut en massemelding til alle på sukker med pupper å tar sjansen på at noen av dem svarer tilbake.

Skrevet

Du bør skrive at du liker skog og mark, og ha minst et bilde på ski og et bilde på en tursti!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Men du kan jo fortsatt være en interessant person, og interessant partner! Men da må du jo ha en profiltekst, slik at vi kan bli interessert i deg. Du skal se det finnes jenter som liker deg til tross for det utseendet du selv disser, men da må du jo gi de en sjanse til å like noe ved deg.

Anonym poster: fee3486523df6f46d41532908b56cef4

Vel på sukker er det jo bare super brukere som kan lese hva jeg selv har skrevet, de andre får bare den ferdig lagede profilen som ikke sier en dritt, så da går de 100% på tryne faktor.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Mener at du har skrevet før at profilbildet ditt er av deg så jeg bruker det som forutsetning.

Hvorfor bruker du ikke bare det på sukker? du ser da bedre ut enn brorparten av konkurrentene dine.

Beklager hvis forutsetningen min var feil.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hva er det du skriver som de ikke svarer på da?

Hvis du bare skriver sånn "hei, hva skjer?" for eksempel ville i hvert fall jeg antatt at du sender ut en massemelding til alle på sukker med pupper å tar sjansen på at noen av dem svarer tilbake.

Jeg skriver forskjellige fra hva de skriver, er de super brukere og jeg kan lese om deres intereser never jeg at jeg har de samme interessene(tar ikke kontakt med de som har helt andre interesser enn meg) noen får du jo ikke sende melding til med mindre du selv er superbruker eller de er, så da kan man bare sende sånn kaffe ikon osv, men kan ikke skrive noe personolig.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Mener at du har skrevet før at profilbildet ditt er av deg så jeg bruker det som forutsetning.

Hvorfor bruker du ikke bare det på sukker? du ser da bedre ut enn brorparten av konkurrentene dine.

Beklager hvis forutsetningen min var feil.

Fordi bildet ikke er godtkjent, de må være rett på og hele anistket må vises. og har ingen bilder som er sånn hvor jeg ser brukbar ut.

Skrevet

Jeg har aldri brukt sukker etc, men en veldig generell (kjedelig?) profil kan jo gi uttrykk for at du ikke bryr deg så mye. Prøv å bruk litt humor i teksten og sjarm, hvis du har det da.

Ta med kameraet og en venn ut en dag og ta litt bilder ute i vårværet? Selv om du ikke er fotogen (dine ord) så viser det i hvert fall at du er ute og nyter vårværet.

Skrevet

Fordi bildet ikke er godtkjent, de må være rett på og hele anistket må vises. og har ingen bilder som er sånn hvor jeg ser brukbar ut.

Men du kan allikevel legge det ut i et album. De gangene jeg har vert innom slike sider så kikker jeg jo gjennom alle blidene som potensielle legger ut. Jeg dømmer ikke pga et profilbilde når det finnes andre bilder tilgjengelig.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Men du kan allikevel legge det ut i et album. De gangene jeg har vert innom slike sider så kikker jeg jo gjennom alle blidene som potensielle legger ut. Jeg dømmer ikke pga et profilbilde når det finnes andre bilder tilgjengelig.

Men bare de som betaler kan se andre bilder, resten har bare profilbildet og ferdig skrevet profil tekst vil de se hva jeg har personlig skrevet og se flere bilder må de være

betalende medlem

Gjest Mandalas
Skrevet

Bildet av deg her ser hvertfall veldig fint ut! ;)

Jeg personlig hoppet glatt over alle mannfolk på sukker med mye såkalt skryt i profilteksten sin. Og de er det mange av. Spesielt de som stadig er på reise og er superaktive med fisketurer på en tråle, kajakkpadling, timeslange fjellturer i ny og ne, teltturer i ødemarka annenhver helg, svipptur til Paris and so on. Ikke at jeg nødvendigvis alltid vil sitte i sofaen selv, men det blir så overkill med en sånn profiltekst.

Det aller beste, det jeg faller for, er en ærlig beskrivelse som tar med positivt og negativt. Gjerne humoristisk formidlet. Da jeg hadde tekst ute fikk jeg mye respons på det jeg hadde skrevet. Veldig mange "jeg kjenner meg så igjen i teksten din, så morsomt å lese, vi er så like" etc. Morsomt. Savner det nesten jeg nå, haha ;)

Men du må jo legge ut flere bilder selvom mange ikke kan se dem. Ikke lag en kjedelig profil for de som ikke er betalende medlemmer og glem bort de som betaler.

AnonymBruker
Skrevet

Løsningen er selvsagt å betale for abonnement slik at alle kan se.

Anonym poster: b1ee308e993c8ea88aa380ff6c553a13

Gjest Gunfreak
Skrevet

Bildet av deg her ser hvertfall veldig fint ut! ;)

Jeg personlig hoppet glatt over alle mannfolk på sukker med mye såkalt skryt i profilteksten sin. Og de er det mange av. Spesielt de som stadig er på reise og er superaktive med fisketurer på en tråle, kajakkpadling, timeslange fjellturer i ny og ne, teltturer i ødemarka annenhver helg, svipptur til Paris and so on. Ikke at jeg nødvendigvis alltid vil sitte i sofaen selv, men det blir så overkill med en sånn profiltekst.

Det aller beste, det jeg faller for, er en ærlig beskrivelse som tar med positivt og negativt. Gjerne humoristisk formidlet. Da jeg hadde tekst ute fikk jeg mye respons på det jeg hadde skrevet. Veldig mange "jeg kjenner meg så igjen i teksten din, så morsomt å lese, vi er så like" etc. Morsomt. Savner det nesten jeg nå, haha ;)

Men du må jo legge ut flere bilder selvom mange ikke kan se dem. Ikke lag en kjedelig profil for de som ikke er betalende medlemmer og glem bort de som betaler.

Det er en slik profil jeg har nå, skriver bare om meg, det jeg mener er meg, den er ærlig og jeg overdriver ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...