Gå til innhold

hun sendte en fin sang til meg. hva betyr det egentlig..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En sang om å ville fortelle noen at han/hun kunne gjort hva som helst for å vise hva den andre betyr. Om at alt hun vil er å holde han i armene sine i evigheten.

Når hun sier at dette er en sang fra henne til meg. Hva betyr det? Skal jeg ta sangen med en klype salt?

Hun sender meldinger til meg hver dag så jeg tror hun er interessert. Litt iallefall..

Hva tror dere?

Anonym poster: 6ab686385667e90fad1b595331ee5d73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er interessert men tør sikkert ikke si det rett ut.

• Liker 6
Gjest .-L-.
Skrevet

Synes det var litt søtt jeg. Du får lese lyricsene i sangen. Kanskje de beskriver hvordan hun føler :)

• Liker 1
Gjest Miranda2011
Skrevet

En sang om å ville fortelle noen at han/hun kunne gjort hva som helst for å vise hva den andre betyr. Om at alt hun vil er å holde han i armene sine i evigheten.

Når hun sier at dette er en sang fra henne til meg. Hva betyr det? Skal jeg ta sangen med en klype salt?

Hun sender meldinger til meg hver dag så jeg tror hun er interessert. Litt iallefall..

Hva tror dere?

Hun er forelsket
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at hun har god musikksmak. Hverken mer eller mindre.

Anonym poster: c6cc064a90a0111980a0abb14157b911

Gjest Jon Snow
Skrevet

Det betyr at hun vil være dine barn.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Det betyr at hun vil bære dine barn.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

I og med hun sa at det var en sang fra henne til deg, så vil jeg tro at hun prøver å fortelle deg hva hun føler igjennom sangen. Hun er kanskje litt sjenert, eller tør ikke helt å si det med egne ord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Link til sangen?

Anonym poster: 197e617d9f217e131ce7ed4547536dc5

• 2 uker senere...
Skrevet

Det at hun sender låter betyr nok at hun muligens synes sangen minner om deg, eller at hun kjenner seg igjen i lyrikken.

Jeg har god erfaring med å svare med en annen låt, så får motpart tolke det slik hun vil. Hvem vet, kanskje hun poster noe om "en gutt sender kjærlighetslåt til meg" på forumet? :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...