Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kv84
Skrevet

Jeg legger det her ut på singelforum i et håp om at du vet hvem jeg er og så føler jeg meg ekstremt singel etter mange år i ensomheten uten en god kjæreste ved min side. Kan man ønske seg noe mer, ja en kan ønske seg deg, akkurat deg! Du er vakker, kjekk og du viser deg fra alle mulig sider, du er en følsom mann og det elsker jeg ved deg.

Du fortjener så mye mer, du fortjener alt du ønsker deg, du er virkelig en meget god mann og det ser du vel at jeg mener. Du får frem alle mine følelser, fordi du gjør meg så frustrert over å elske deg og være betatt av deg. Jeg kan aldri få deg, det forstår jeg, men mine følelser for deg kommer frem og blander seg med vakre tanker om deg, om oss. Jeg er så forvirret, hvorfor du i det hele tatt kan få frem alle mine følelser på god og vondt! Jeg kaldsvetter og smiler, gråter og er sinna. Veldig vanskelig å skjønne om noen ser meg at jeg liker at du får frem alle disse følelsene.

Om du nærmer deg meg, så blir jeg så rar, blir så liten, liker at du bryr deg om meg, selv om det er jobben din som lege. Huff, mye av mine timer går til å drømme meg bort i deg og jeg føler at jeg svever. Jeg kan gå rastløst rundt og ikke vite hvor jeg skal gjøre av meg. Hvordan klarer du å styre livet mitt bare ved å smile?! Noen mennesker som deg er bare rett og slett helt fantastiske! Gode, snille, omtenksomme, og liker å få andre til å føle seg sett og du er kjekk og jeg skulle ønske jeg kunne flere ord, du er alt!

Musikken jeg hører på når jeg tenker på deg, boken jeg leser og tankene generelt jeg tenker er så mye bedre, selv en dårlig dag gjør du ting så mye bedre, jeg kommer aldri til å glemme deg!

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tenker jeg på deg nå igjen etter mange måneder uten å tenke på deg i det hele tatt? Er der en eller flere gode grunner for at jeg tenker på deg igjen? Tror det kan være når jeg trenger å tenke fine tanker, tanker som gjør en kjedelig hverdag til en deilig helg! Jeg gir deg smil og varme, du er tanker som er fine og som andre kunne hatt glede av også, du gjør meg så varm og glad, jeg klarer ikke å se annen mulige menn være så kjekk og søt som deg. Og det som er aller morsomt, er at du vet hvor søt og sjarmerende du er når du smiler, smiler bare jeg tenker på den tanken.

Lurer på hva for liv du har levd før jeg så deg, om du var den populære og kjekke da også? Eller om det har blitt bedre for år etter år? Kan du fortelle meg deg. Kan du fortelle meg om de tankene som du har om meg, om de som du smiler av, de tankene som kommer når du smiler og folk lurer på hva du tenker på. Tenker du noen gang på meg? Kan vi dele våre tanker om de er fine og gode begge to om mange år? Kan jo hende du allerede vet hva som skjer i mitt hode, at jeg føler meg som jeg svever og det er bare deg og meg på skyene, det finne god mat og alt er godt. Musikken liker vi begge to og den varer evig, akkurat som deg og meg.

Langt unna er du ikke nå, du er uansett nær, hvor hen du går, hvor hen du er, hva du gjør og tenker. Det vil jeg at du skal vite, mitt hjerte. Håper du har et herlig liv, og du får opplev akkurat det som du hadde lyst på da du var yngre, og kanskje en gang i fremtiden, mine ønsker og drømmer går også i oppfyllelse. Ting som man ønsker, kan gå i oppfyllelse, det er rart, man tenker ikke så mye over det akkurat der og da, men om du tenker bakover i tid, så har de hendt!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta frekkt ment, men jeg synes det er både flaut og blir brydd av å lese slike innlegg. Hva med å kontakte vedkommende istedet? Få det oppe og avgjort.

Anonymous poster hash: d16a9...151
Gjest Galactica
Skrevet

Ikke ta frekkt ment, men jeg synes det er både flaut og blir brydd av å lese slike innlegg. Hva med å kontakte vedkommende istedet? Få det oppe og avgjort.

Da skygger du unna slike innlegg. For noen kan det være terapi å få skrive sånt åpent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagbok?

Anonymous poster hash: c4397...9b4
Skrevet

Da skygger du unna slike innlegg. For noen kan det være terapi å få skrive sånt åpent.

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes egen "dagbok-avd" lengre ned på siden her. Bruk den. Dette er et diskusjonsforum, ikke dagbok.

• Liker 1
Skrevet

Kan noen flytte denne til dagbok?!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, ikke frekt ment :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...