Grooo Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 - Det er umulig å slikke seg selv på albuen. - En krokodille kan ikke strekke ut tungen sin. - Hjertet hos en reke ligger i hodet. - Mer enn 50% av jordas befolkning har aldri mottatt eller foretatt en telefonoppringing. - Hester kan ikke kaste opp (spy). - The "sixth sick sheik's sixth sheep's sick" er visstnok den hardeste tungekrøll i det engelske språk. - Hvis du nyser for hardt kan du brekke et ribben. - Hvis du prøver å tvinge deg selv til å holde øynene åpne kan de sprette ut av hodet. - Ved å ha på seg øretelefoner i bare en time økes bakteriefloraen i ørene ca. 700 ganger. - Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor. - Akkurat som fingeravtrykk er den enkeltes tungeavtrykk helt unik og ikke lik noen annens. - Over 75% av de som leser dette vil forsøke å slikke sin egen albue.
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Jeg prøvde å nå albuen... :oops: men jeg visste faktisk det med tungen men så var det den albuen da...
Dru Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Haha, jeg visste fem av de tingene! (Hvorfor er jeg stolt av det?) Og jeg er av de 25% som ikke prøver å slikke albuen. (Det har jeg prøvd før...)
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Visste du at foten din er like lang som fra albuen til håndleddet.
Gjest Seleena Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Visste du at foten din er like lang som fra albuen til håndleddet. Nop, min fot er kortare
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #6 Skrevet 3. april 2004 Da er du den første jeg har hørt om som dette ikke stemmer på!! :o Ja, det er vel noe i "ingen regel uten unntak".
Xantippe Skrevet 3. april 2004 #7 Skrevet 3. april 2004 Min fot er også mye kortere. Er du sikker på dette?
Felicia Skrevet 3. april 2004 #8 Skrevet 3. april 2004 Min fot er også mye kortere. Men ellers kan jeg melde om at jeg har hittil ikke klart å slikke på min egen albue, men dagen er lang og jeg har ingen planer...skal melde fra om en eventuell progresjon
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #9 Skrevet 3. april 2004 Måler dere riktig? Sett foten på innsiden av armen, men helen inntil albue-knekken, og tærne ut mot håndleddet?
Gjest Catwoman Skrevet 3. april 2004 #10 Skrevet 3. april 2004 Måler dere riktig? Sett foten på innsiden av armen, men helen inntil albue-knekken, og tærne ut mot håndleddet? Gjorde det som du sa, og foten er litt kortere. Målte med måle bånd og, og det skilte ca 5 cm. Må tilstå at jeg er blant de 75% som prøvde å slikke på albuen min. :oops: - også vet jeg at man ikke trenger å nyse for å brekke et ribben, det holder å hoste litt hardt. - også går det ikke an å nyse med øynene åpne Også har jeg hørt et par ting som jeg ikke vet helt om er noen sannhet i : - man er aldri så nære døden som når man nyser, - og et nys er en tiende dels orgasme
Veslejenta Skrevet 3. april 2004 #11 Skrevet 3. april 2004 Virker som om fot og arm er like lange. Men er for lite myk til å virkelig få testa det ut...
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. april 2004 #12 Skrevet 3. april 2004 Jeg visste at hester ikke kan kaste opp og at du kan nyse deg til et ribbeinsbrudd (hoste også for den del), og jeg visste at det er enormt mange mennesker i verden som ikke har brukt telefon noensinne, men hadde jo ingen tall på det.. Og det med tungen var jo logisk, og jeg visste det i grunnen, men uten å ha tenkt over det. :D Men resten visste jeg faktisk ikke. :oops: Og jeg ble nok blant de 75% som bare måtte prøve... :oops: :oops: Hvorfor lager ikke andekvakking ekko...?
Gjest King James IV Skrevet 5. april 2004 #13 Skrevet 5. april 2004 Viste dere at Puskhin ble drept i en duel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå