Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig å ta med partneren når man skal på slike ting? Jaffal viss man er samboer eller gifte? Trodde det jeg. Men det er visst ikke alle plasser det er sånn.. Hva er dere vant til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Hadde aldri falt meg inn at det kunne være vanlig..

Mannen var på noe slik i fjor sommer, kunne aldri tenkt meg å være med på noe sånt. Jeg kjenner jo ingen av hans klassekamerater, han ingen av mine.

Skrevet

Jeg er vant til at man går som et par. Kommer kanskje litt an på hvor man er fra i landet? Jeg kjenner mange av de han har gått i klasse med, vi går i lag med de til vanlig. Han kjenner ikke til mine gamle klassekamerater, men det er fordi jeg kommer fra ett annet fylken enn gubben.

Skrevet

Jeg tror heller ikke det er vanlig å ha med partner på sånt. Blir liksom ikke det samme å mimre om "gamle dager" når halvparten av de som er på festen ikke var med på det, og er fremmede for de fleste.

Skrevet

Vi skulle egentlig hatt et klassetreff nå i påska, det ble avlyst pga manglende interesse (blant annet fra min side). :ler:

Det var kun for klassen. Tror ikke det er vanlig å ta med partner, nei.

Skrevet

Jeg har vært på flere slike reunions og det har aldri vært snakk om å ha med partner (heldigvis :ler: ).

Som regle blir det mer enn nok folk og litt av poenget er jo at man skal kunne bli kjent med gamle venner på nytt på en måte.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig himmelfallen hvis noen tok med seg kjæresten/forloveden/ektefellen/foreldrene/naboen/barna/what ever, på klasse reunion. Poenget er jo at de som gikk sammen på skolen skal møtes og mimre. Treffe igjen folk man kanskje ikke har kontakt med lenger og lignende. Fest med venner kan man jo gjøre når som helst!

Skrevet

Jeg har vært på flere sånn re-unions (er så gammal jeg!!!!) og det har ALDRI vært m/følge.

Det er faktisk klassen som skal samles - kanskje med lærere. I sånne sammenhenger ville det være unaturlig å ta med seg sin "bedre halvdel".

Mener jeg! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...